Bine ati venit la Evana!
  • Livrare si plata

    Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:
    Curier rapid: de la 0 LEI

    Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:
    Card de credit sau debit
    Plata la livrare
    PayPal

    EVANA (www.breslo.ro/EVANA) va pune la dispozitie urmatoarele tarife de livrare:
    Pentru comenzile de peste 300 LEI: GRATUIT prin curier UrgentCargus*
    UrgentCargus, plata cu cardul (comenzi pana in 300 lei): 15 RON
    UrgentCargus, plata ramburs (comenzi pana in 300 lei): 20 RON

    Bijuteriile EVANA nu se afla pe stoc in momentul comenzii, fiecare bijuterie este lucrata la comanda, conform specificatiilor dvs privind personalizarea, marimea si culoarea snurului etc. Astfel, termenul de productie este de 1-5 zile lucratoare, incepand cu data confirmarii comenzii.
    Livrarea prin firma de curierat UrgentCargus dureaza de obicei 1-2 zile lucratoare. Astfel, bijuteria va ajunge la dvs in 2-7 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii*. Firma de curierat poate inregistra in mod exceptional intarzieri ce tin de organizarea lor interna si de care nu ne facem responsabili.
    *mentionam ca, din cauza situatiei complicate in care ne aflam, bijuteriile personalizate comandate pot avea un termen de livrare usor prelungit, care va va fi comunicat in momentul apelului telefonic de confirmare a comenzii.

    In perioadele aglomerate (sarbatori, black-friday etc), atat termenul de productie, cat si termenul de livrare prin firma de curierat se pot prelungi si veti fi notificat in prealabil.
    Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
    Prin trimiterea comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format fizic o data cu primirea bunului comandat.
    Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile www.breslo.ro/EVANA si nici nu vor fi stocate de catre www.breslo.ro/EVANA sau de catre procesatorul de plati integrat in site, ci doar de catre institutia de autorizare a tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
    Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este MobilPay, un serviciu al NETOPIA SRL, societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Romania.
  • Rambursari si Schimburi

    Clientii pot solicita returnarea unui produs in termen de 14 zile din momentul intrarii in posesie fizica a bunurilor achizitionate.
    Orice problema trebuie semnalata in maximum 24 de ore de la primirea bijuteriei. Va asiguram de tot suportul nostru si de toata bunavointa pentru a fi complet multumit de achizitia facuta!
    Produsele nu se pot returna prin Posta Romana.

    Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ''Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.''

    Produsele care sunt realizate corect, conform specificatiilor clientului (transmise in comanda si confirmate ulterior impreuna cu un consilier de vanzari) nu pot fi returnate.

    Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."

    Stim cat de importanta este aceasta bijuterie pentru dumneavoastra, de aceea este lucrata cu maxima atentie si este verificata de doua ori inainte de livrare.

    Pentru ca satisfactia dumneavoastra fata de achizitia facuta se afla pe primul plan, va asiguram de toata bunavointa pentru a fi complet multumit!
    De aceea, in cazul in primiti produsul personalizat care nu corespunde cu cerintele de personalizare, va punem la dispozitie doua posibilitati de remediere:
    Daca greseala ne apartine, o vom remedia si va vom trimite bijuteria cat de repede posibil, suportand totodata si costul de transport, atat la preluarea bijuteriei (de refacut) de la adresa dumneavoastra, cat si la expedierea catre dumneavoastra.
    Daca alegeti varianta de a returna produsul, Evana va va restitui contravaloarea acestuia, suportand totodata costul transportului produsului achizitionat, prin curier pana la sediul nostru.

    * Returul va fi acceptat doar daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara urme de uzura sau rupturi si este complet, cu toate accesoriile din componenta
    In cazul in care problema nu poate fi remediata si produsul trebuie returnat catre noi, contravaloarea produsului va fi rambursata in termen de 14 zile de la data in care produsul este receptionat fizic de catre EVANA In momentul predarii produsului catre firma de curierat, acesta trebuie impachetat corespunzator, in cutia de bijuterii primita, introdusa intr-un ambalaj cu protectie, pentru prevenirea deteriorarii in timpul transportului. EVANA isi rezerva dreptul de a va trimite inapoi produsul, costul pentru transport fiind suportat de catre dumneavoastra, daca acesta nu indeplineste cu exactitate conditiile de returnare, rezervandu-ne dreptul de a nu rambursa contravaloarea produsului returnat in acest caz.

    Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
    pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
    pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
    *Va rugam sa ne comunicați pe e-mail: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele intreg al titularului cardului.
    In cazul indeplinirii conditiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, inclusiv taxa de transport achitata.
    In cazul in care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectueaza pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fara costul transportului.

    COSTURI DE RETURNARE

    Intrucat produsele pot fi returnate doar in cazul in care nu au fost respectate cerintele de personalizare confirmate impreuna cu agentul de vanzari, in urma comunicarii intentiei de returnare si a confirmarii de catre consilierii nostri de vanzari, vom face o solicitare de ridicare de la adresa comunicata, costurile de transport fiind suportate de EVANA, atat la preluarea coletului, cat si la expedierea produsului refacut.
    Daca se doreste expedierea catre EVANA prin intermediul altui curier agreat in afara de UrgentCargus, costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra.

    Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

    Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.

  • Politici adiacente si Intrebari frecvente

    Garantia produselor
    SC VORBA BUNA SRL, detinatoare a marcii de resonsabilitate nr. B235 stabilita de ANPC pentru efectuarea de operatiuni cu metale pretioase si pietre pretioase, garanteaza si declara pe propria raspundere ca toate bijuteriile din argint produse si comercializate sunt verificate si certificate, au o puritate de 92.5% si poarta marcajul directiei ANPC - Metale si Pietre Pretioase care garanteaza calitatea metalului pretios utilizat.
    Garantiile acordate nu acopera deficientele produsului cauzate de actiuni precum: activitati sportive, profesionale, casnice, expunerea produsului la variatii bruste de temperatura si/sau umiditate, la contactul cu medii distructive precum: praf, fum, abur, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice sau produse de curatare cu actiune distructiva, clor sau substante care contin clor - inclusiv continut in apa curenta sau in apa de piscina , ploaie acida, uzura.
    Prin astfel de actiuni asupra produsului se pot produce deficiente functionale si/sau structurale acestuia precum: pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi etc.

    Toate produsele vandute de SC. VORBA BUNA au garantie 90 de zile si sunt insotite de factura fiscala trimisa automat pe mail si garantie in format fizic. In cazul snururilor de matase de la bratari si coliere, daca acestea se vor rupe sau deteriora in decursul celor 90 de zile, Vanzatorul se angajeaza sa schimbe snururile in mod gratuit, suportand costurile de livrare, prin curierat rapid.
    In cazul produselor din piele (bratari, coliere) daca snurul din piele se va desprinde sau dezlipi din sistemul de prindere, Vanzatorul se angajeaza sa schimbe snurul in mod gratuit, suportand costurile de livrare, prin curierat rapid. In cazul in care snurul de piele se rupe din motive ce nu sunt acoperite de garantie, Vanzatorul nu se face responsabil de aceasta si refacerea va fi contra cost.
    Garantia devine nula sau inaplicabila in urmatoarele conditii:
    - uzura morala si uzura fizica normala a produsului;
    - decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o alta sursa puternica de căldura, umiditate, ploaie, zapada, etc.);
    - deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, accidente consecvente sau intamplatoare, incendiere sau furt;
    - defecte produse de transportul, manipularea si depozitarea in condiţii improprii (temperatura si umiditate excesiva, socuri termice - variatii de tip cald/ rece, imersare, etc.);
    - defecte cauzate de utilizarea neadecvata, in mod abuziv, incorecta, modificata a produsului si/ sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat;
    - interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului;
    - deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, agatare, lovire, zgariere, etc.);
    - intretinere defectuoasa (curatarea folosind metode sau produse neadecvate);

    Argintul, acest metal pretios, in anumite conditii oxideaza!
    Oxidarea argintului este un proces natural prin care acesta se acopera cu un strat galbui- maroniu mat, dand metalului pretios un aspect tern.
    Argintul poate oxida chiar si nefiind purtat, prin simplul contact cu aerul.
    Argintul tratat cu rodiu are o rezistenta mai mare la procesul de oxidare.
    Toate componentele metalice ale bijuteriilor EVANA sunt din argint 92.5, mai putin anumite tipuri de accesorii (sunt specificate in descrierea produsului)
    In functie de conditiile in care a fost purtata si pastrata, dar si in functie de reactia ph-ului dvs cu argintul, bijuteria poate oxida la un moment dat.
    Pielea folosita pentru bijuteriile noastre este piele naturala (mai putin unde se precizeaza un alt material din care sunt realizate).
    Pielea naturala nu este ferita de uzura in timp, dar purtata in mod corespunzator si ferit de umezeala si alti compusi chimici acesta va avea o rezistenta foarte mare.

    ***Bratarile se realizeaza conform criteriilor pe care dvs ni le transmiteti (ex: bratara dama, marime S). Ideal este sa ne trasmiteti printr-un mesaj dimensiunea finala pe care o doriti (ex: bratara dama, dimensiune finala 16.5cm). Orice modificare/ inlocuire ulterioara a snurului implica costuri suplimentare.
  • Informatii Vanzator

    Site-ul EVANA (www.breslo.ro/EVANA) este operat de societatea SC VORBA BUNA SRL, cu sediul in Bucuresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/15739/2017. Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.

    Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora.
    SC VORBA BUNA SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.

    Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.

    Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
    OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
    OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
    Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
    Legea 365/2002 privind comertul electronic
  • EVANA a deschis magazinul Breslo pe 11.01.2019.

    Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 18.11.2020