Port Papion este o mica afacere handmade ce aduce in primul rand satisfactie personala. Pasiunea este cea care ma conduce si asta se reflecta in munca de zi cu zi si in produsul finit.
Papioanele sunt lucrate manual si foarte multe modele sunt personalizate , aducand un plus de unicitate. Aceste modele sunt personalizate printr-o tehnica moderna de imprimare, astfel incat imaginea sa fie direct impregnata in material si nu lipita pe acesta.
Materialele folosite sunt de foarte buna calitate , iar fiecare produs este lucrat cu mare atentie la toate detaliile.
Raportul calitate - pret este unul bine studiat, iar orice accesoriu care este purtat cu placere si iti reflecta personalitatea , merita o investitie.
Port Papion te invita sa alegi unul din modelele gata facute sau poti realiza unul asa cum il doresti sau ti-l imaginezi.Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti un email la [email protected] si sa descrii cat mai in detaliu modelul dorit.
Pentru comenzi cantitativ mai mari va rugam sa trimiti un email cu cerere de oferta la adresa [email protected]
Cu drag,
Port Papion
  • Livrare si plata

    Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:
    Curier - Fan Curier: de la 0 LEI

    Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:
    Plata la livrare

    *TRANSPORT GRATUIT PENTRU COMENZI DE PESTE 200 LEI !

    ** Coletele se livreaza cu firma de curierat rapid , FAN CURIER - coletele se livreaza in 2-3 zile de la confirmarea comenzii( cu exceptia zileleor de sambata si duminica si a celor de sarbatori libere legale ) si ajung la destinatie in 24-48 ore.
    In perioada Pastelui si a Craciunului , timpul de livrare se mareste cu 1-2 zile.

    *** In cazul persoanelor care nu se afla in aria de acoperire a Fan Curier , noi va vom contacta si oferim posibilitatea de a trimite coletele cu Posta Romana , pentru a evita costul prea mare al transportului.
    In acest caz coletele ajung la destinatie intre 3-5 zile lucratoare ( cu exceptia perioadelor de sarbatori si a zilelor libere obligatorii ) si se ridica in baza buletinului de la oficiul postal de care apartine adresa si cu avizul postal primit.
    Plata ramburs
    - suma totala de plata se va achita la primirea coletului . In acest caz valoarea transportului este de 17 lei

    Daca nu sunteti in aria de acoperire a curierului (peste 5500 de localitati) se mareste taxa de expediere in functie de km suplimentari. Daca doriti sa verificati numarul de Km suplimentari o puteti face pe site-ul oficial Fan Curier http://www.fancourier.ro/tools/cautare-localitate/
    In acest caz , coletul poate fi trimis la cel mai apropiat sediu Fan Curier si ridicat personal, pentru a evita costul suplimentar.
  • Rambursari si Schimburi

    Politica de retururi a magazinului este intocmita cu respectarea OG nr. 130 din 31.09.2000 aprobata si completata prin L nr. 51 din 21.01.2003 privind regimul contractelor la distanta.
    Din momentul primirii produsului, cumparatorul are la dispozitie :
    - 15 zile sa notifice, telefonic sau prin e-mail, cu privire la returnare
    - 5 zile de la notificare ca sa expedieze produsul
    Produsul se va returna :
    - in ambalajul original
    - in aceeiasi stare in care a fost receptionat
    - folosind acelasi mijloc de transport cu care s-a facut expedierea (Posta Romana sau curierat)
    ATENTIE!
    1. Costul transportului retur al produsului este in responsabilitatea cumparatorului.
    2. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobituri, zgarieturi, semne de purtare sau orice alte semne de uzura.
    3. Odata cu notificarea referitoare la retur, cumparatorul va transmite dovada ridicarii coletului (factura/chitanta, in functie de caz).
    4. Dupa expedierea coletului retur cumparatorul va transmite dovada expedierii acestuia precum si toate datele necesare rambursarii contravalorii produsului returnat in cazul in care acestea nu au fost furnizate in prealabil.
    Contravaloarea produselor returnate se va achita in maxim 15 zile de la primirea coletului retur, folosind aceeasi metoda prin care s-a achitat coletul (mandat postal sau transfer bancar).

    Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

    Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.

  • Carduri Cadou

    Dupa comandarea unui card cadou, vei primi detaliile de plata catre magazinul PortPapion. Poti face plata prin PayPal sau Internet banking, iar cardul cadou ti se va trimite prin e-mail imediat ce voi confirma plata.

    In e-mail-ul primit vei gasi codul de activare a cardului cadou, precum si o varianta printabila, pe care o poti tipari acasa pentru a o oferi cadou oricui doresti.

    Cumpararea unui card cadou reprezinta o tranzactie finala, ce nu poate fi anulata sau rambursata. Ca orice tranzactie pe Breslo, cardurile cadou sunt si ele subordonate Termenilor si Conditiilor Breslo.

    Pentru comenzile platite cu carduri cadou se aplica aceleasi costuri de livrare ca si in cazul unei comenzi normale. Totusi, aceste costuri pot fi acoperite de valoarea cardului cadou, daca aceasta este suficienta pentru a acoperi si comanda si taxele de livrare.

    Daca valoarea comenzii este mai mare decat valoarea cardului cadou, vei plati separat diferenta, prin metoda aleasa in cosul de cumparaturi.

    Daca valoarea comenzii este mai mica decat valoarea cardului cadou, diferenta nu va fi rambursata si nu va putea fi folosita pentru cumparaturi ulterioare.

    Cardurile cadou pot fi folosite pentru a comanda orice produs din aces magazin. Valabilitatea unui card cadou este de 90 de zile incepand cu data confirmarii platii. Un card cadou poate fi folosit o singura data, pentru a efectua o singura comanda. Dupa expirarea cardului cadou, codul sau va deveni inactiv si acesta nu va mai putea fi folosit pentru a cumpara produse.

  • Politici adiacente si Intrebari frecvente

    COMENZILE CARE NU SUNT CONFIRMATE TELEFONIC DE CATRE CUMPARATOR IN TERMEN DE 3 ZILE LUCRATOARE, SE VOR ANULA.
    1. Pentru useri care nu au feedback sau acesta este unul negativ, se poate face comanda doar daca se achita pretul coletului in avans.
    Pentru neridicarea coletului,cumparatorul va primi feedback negativ si va pierde sansa de a mai comanda produse din magazin.
    Magazinul Port Papion isi rezerva dreptul de a selecta clientela si in caz de suspiciuni de orice fel ,va anula comanda la discretia proprie.
    2. Rugam asigurati-va ca ati vazut toate fotografiile produsului (acolo unde acestea sunt mai multe la numar) si ca ati citit descrierea.
    3. Daca aveti intrebari si/sau dubii cu privire la unele detalii (culoare, marime, forma, material, etc.), va rugam sa ne contactati inainte de a plasa comanda.
    4. DECLINAREA RESPONSABILITATII
    Nu ne asumam responsabilitatea pentru:
    a) Defectiunile si/sau accidentele de orice natura datorate folosirii necorespunzatoare a produselor
    b) Livrarea intarziata cauzata de serviciul de livrare folosit
    In momentul in care plasati o comanda intelegem ca ati citit, ati inteles si sunteti de acord cu termenii si conditiile magazinului.
  • Informatii Vanzator

    Livia Moldoveanu
    Brasov
    [email protected]
    0722.584.634
  • PortPapion a deschis magazinul Breslo pe 09.03.2014.

    Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 20.10.2018