Forum: Suport Breslo Acceptare comanda

  • abysor
    abysor

    Am si eu o nelamurire. O clienta a facut o comanda si vrea sa ne intalnim personal. Nu am stabilit inca data intalnirii, deci nu stiu exact cand voi preda comanda.
    Ca sa accept comanda, formularul de administrare ma obliga sa stabilesc termenul de livrare. Cum sa procedez: nu accept comanda pana cand nu stabilim intalnirea sau fixez un termen mai lung, care sa acopere perioada discutata cu ea?
    Daca se intampla ceva (nu mai suna clienta sau ne intalnim si nu-i place produsul) mai pot anula comanda acceptata?
    Ma puteti ajuta?Multumesc mult!

    20.11.2014, 16:23:24
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Buna,

    nu cred ca este asa important ce data de livrare pui acolo. Asta tine de tine si de administrarea magazinului tau, nu are legatura cu platforma.
    In caz ca se intampla ceva poti anula comanda. O poti anula in orice stadiu s-ar afla, in curs de trimitere sau trimisa.

    Sper ca te ajuta.

    20.11.2014, 17:18:07
  • abysor
    abysor

    Multumesc mult!

    20.11.2014, 18:21:52