Forum: Suport Breslo Activare magazin
- ristiana
Buna ziua,
29.01.2016, 16:58:45
Am trimis mesaj pentru activare magazin dar bineinteles ca nu am primit nici un cod ( o luna in urma ) .Intre timp mi am schimbt numarul de telefon si am trimis mesaj la numarul respetiv dat de breslo in caz de nu primesti codul de activare ( 0724 037 379 ) si nimic.
De trimis e-mail nu reusesc la aceeasta adresa [email protected].
Cum pot rezolva aceasta problema, pentru ca din nefericire banii imi sunt luati zi de zi dar eu nu pot dauga un nou produs. - EtnoWare
ristiana trimite un mail la [email protected] si ei te vor ajuta :)
30.01.2016, 21:43:01 - ristiana
Multumesc frumos, am trimis deja si la ei mesaj dar nimic deocamdata :(
31.01.2016, 21:00:06 - ristiana
Nu primesc nici un raspuns , chiar asa situatia mea nu se poate rezolva.
04.02.2016, 00:06:36 - Breslo
Salut!
04.02.2016, 13:02:00
Am incercat si noi sa te contactam pe e-mailul si numaruld e telefon pe care le-ai completat, dar nu am primit inca niciun raspuns. Te va contacta colega noastra Anca in cursul zilei de azi, prin mesageria Breslo, ok? Rezolvam imediat :)
Ne poti spune mai multe despre eroarea pe care o primesti cand incerci sa trimiti e-mail la [email protected]? Ne-ar ajuta sa ne dam seama unde este problema.
Multumim si o zi minunata! - ristiana
Multumesc frumos pentru promtitudinea de care ati dat dovada. Magazinul meu este activ.
05.02.2016, 15:30:12
O zi frumoasa