Forum: Suport Breslo Activare magazin

  • ristiana
    ristiana

    Buna ziua,
    Am trimis mesaj pentru activare magazin dar bineinteles ca nu am primit nici un cod ( o luna in urma ) .Intre timp mi am schimbt numarul de telefon si am trimis mesaj la numarul respetiv dat de breslo in caz de nu primesti codul de activare ( 0724 037 379 ) si nimic.
    De trimis e-mail nu reusesc la aceeasta adresa [email protected].

    Cum pot rezolva aceasta problema, pentru ca din nefericire banii imi sunt luati zi de zi dar eu nu pot dauga un nou produs.

    29.01.2016, 16:58:45
  • EtnoWare
    EtnoWare

    ristiana trimite un mail la [email protected] si ei te vor ajuta :)

    30.01.2016, 21:43:01
  • ristiana
    ristiana

    Multumesc frumos, am trimis deja si la ei mesaj dar nimic deocamdata :(

    31.01.2016, 21:00:06
  • ristiana
    ristiana

    Nu primesc nici un raspuns , chiar asa situatia mea nu se poate rezolva.

    04.02.2016, 00:06:36
  • Breslo
    Breslo

    Salut!

    Am incercat si noi sa te contactam pe e-mailul si numaruld e telefon pe care le-ai completat, dar nu am primit inca niciun raspuns. Te va contacta colega noastra Anca in cursul zilei de azi, prin mesageria Breslo, ok? Rezolvam imediat :)

    Ne poti spune mai multe despre eroarea pe care o primesti cand incerci sa trimiti e-mail la [email protected]? Ne-ar ajuta sa ne dam seama unde este problema.

    Multumim si o zi minunata!

    04.02.2016, 13:02:00
  • ristiana
    ristiana

    Multumesc frumos pentru promtitudinea de care ati dat dovada. Magazinul meu este activ.

    O zi frumoasa

    05.02.2016, 15:30:12