Forum: Bug-uri Activarea Portofoliului

  • Dora23
    Dora23

    Am incercat si in programul Mozilla,Explorer, Chrome,Safari si tot nu imi merge
    mai are cineva idei?

    05.08.2011, 00:27:18
  • Dora23
    Dora23

    zau asa chiar nimeni nu mai are problema asta ca nu se incearca solutionarea ei?
    de cateva saptamani incerc sa imi activez si eu portofoliu, am incercat pe 3 calculatoare cu 3 -4 progame, si tot nimic

    14.08.2011, 15:09:43
  • raresucul
    raresucul

    si eu am aceeasi problema
    poate cineva ne ajuta sau poate trebuie sa avem (ma refer la mine)o vechime sau vanzari?!

    15.08.2011, 10:54:55
  • just.paintings
    just.paintings

    :(( nu ne lamureste nimeni in problema cu portofoliu? si eu AM aceeasi problema si am facut aceleasi incercari si NIMIC

    24.08.2011, 13:23:27
  • gemsgems
    gemsgems

    Nici la mine nu merge. :-?? Folosesc Firefox.

    24.08.2011, 15:54:56
  • bibidesign
    bibidesign

    salut!
    intru si eu in club......
    nu merge cu niciun browser, pe niciun computer...
    trebuie sa se gasesca o solutie, sa avem toti aceleasi oportunitati pe site....
    ca altfel voi solicita reducerea taxei............... :)

    glumesc, un fel de haz de necaz....
    totusi mi-as dori tare mult sa se rezolve problema.

    03.09.2011, 10:39:35
  • Dora23
    Dora23

    si eu astept deja de o luna dar nimeni nu face nimic in privinta asta...

    05.09.2011, 21:53:18
  • AdyAnkh
    AdyAnkh

    Aceeasi problema o am si eu. Macar m-am linistit ca nu e de la mine ceva. :))

    12.09.2011, 14:07:46
  • Bijudel
    Bijudel

    Si in cazul meu este valabila problema. Nu inteleg totusi cum este posibil ca pagina sa-si dea refresh automat in incercarea de a construi portofiul.Mi-e si mila de copilul ala(daca-l pot numi asa) ce alearga si alearga si alearga. Chiar nu-l poate ajuta nimeni?

    05.10.2011, 00:08:41
  • bibidesign
    bibidesign

    hello
    am sa tot scriu comentarii la rubrica asta pana se va rezolva
    deja, cum am mai spus si in alt topic, simt o maaaare "enervare"
    NU SE ACTIVEAZA PORTOFOLIUL!

    05.10.2011, 10:56:27
  • fbronnie
    fbronnie

    Subscriu. Si eu vreau sa se rezolve odata

    05.10.2011, 14:00:32
  • just.paintings
    just.paintings

    Imi pot construi portofoliu!!! Cred ca s-a rezolvat problema.

    09.10.2011, 21:18:05
  • gemsgems
    gemsgems

    Si eu! :woohoo:

    10.10.2011, 08:54:43
  • fbronnie
    fbronnie

    merge, in sfarsit

    10.10.2011, 13:12:12
  • kiti
    kiti

    Pentru unii s-a rezolvat pt altii nu.Eu nu reusesc sa mai incarc nimic in portofoliu.La Funny dolls am trei produse dar se vad doar doua si am incercat sa mai includ alte doua papusi dar nu merge.Poate cineva sa vada ce se intampla??????

    10.10.2011, 22:23:46
  • just.paintings
    just.paintings

    Asta e o problema generala: nu se vad toate produsele (decat daca accesezi portofoliu din setarile magazinului tau), uneori reusesti sa pui produse in categorii, iar uneori nu se salveaza operatiunea, chiar daca dai save.

    10.10.2011, 23:15:26
  • gemsgems
    gemsgems

    Eu una am doar 5 produse in portofoliu desi am peste 100 in magazin. :P Meh... macar acum a mers activat. Inaintam cu pasi mici... mici...

    11.10.2011, 01:20:47
  • bibidesign
    bibidesign

    s-a activat si la mine, multumesc!
    dar nu pot vedea toate produsele din magazin ca sa le pot introduce in categorii...

    am fost asa de surprinsa cnd s-a deschis ca nici nu mai stiam ce sa fac cu el... :D

    11.10.2011, 09:26:09
  • bibidesign
    bibidesign

    si nici nu vrea sa salveze vreun produs in categorile pe care le fac

    11.10.2011, 09:28:42
  • bibidesign
    bibidesign

    deci concluzia este:

    se activeaza dar NU MERGE

    mai am rabdare.... si mai astept sa se rezolve complet...

    oricum este de apreciat ca dupa 3 luni s-a facut ceva :)

    11.10.2011, 11:02:16
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    e ciudat, iti accesez portofoliul, bibi, vad albumul cu 25 produse si cand sa intru in album ma trimite pe prima pagina :D

    am verificat si la mine. si nu face asa. merge ok. la fel si la ceilalti...


    vooo doooo :)))

    11.10.2011, 16:09:37
  • bibidesign
    bibidesign

    cele 25 de produse nu le-am pus eu acolo, asa am "primit" portofoliul
    eu nu le pot vedea, dar banuiesc ca acolo sunt cele care lipsesc din lista cu produsele de magazin ce urmeaza sa fie introduse
    si rubrica "test" era acolo cand am reusit sa deschid prima data portofoliul.
    celelalte categorii, goale le-am pus eu dar nu pot pune nimic in ele - nu se salveaza si ramane rubrica goala
    nu stiu deloc ce se petrece :(

    11.10.2011, 23:02:06
  • bibidesign
    bibidesign

    cel mai tare ma deranjeaza faptul ca pare ca "vorbesc" in vant...
    nu am niciun raspuns, nicio confirmare de la vreun adrministrator de-al siteului ca citeste cineva plangerile...
    am trimis si mailuri si n-am primit vreodata vreun raspuns...
    inteleg si accept faptul ca sunt niste probleme cu portofoliul, ca se incearca rezolvarea, dar ma simt frustrata de lipsa de comunicare...

    toate discutiile pe forum se poarta intre noi cei patimiti, sau cei care incearca sa-si dea seama ce se petrece...
    nu vad niciun Admin pe acest topic care sa zica ceva...

    12.10.2011, 11:50:29
  • kiti
    kiti

    De acord.Nu s-a rezolvat nimic, tot nu pot introduce in portofoliu noile creatii.

    13.10.2011, 17:27:48
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Nici eu nu pot.... Ma alatur si eu voua!!!

    13.10.2011, 17:40:27
  • alchemy
    alchemy

    si la mine sunt probleme cu portofoliul :(

    16.10.2011, 12:12:42
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Am dat mai departe problema.
    Ce este ciudat este ca la unii useri functioneaza fara probleme si la altii nu. Dar sper ca baietii de la tehnica sa ii dea de cap :)

    16.10.2011, 13:18:04
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    pai asa a fost si pana acum cu activarea portofoliului la magazinele mai noi....la unii mergea (in speta la astia mai vechi) si la ei nu mergea deloc.
    Acum la fel...
    Eu am verificat de fiecare data cand s-a plans cineva de portofoliu, si la mine in magazin...Si la mine functiona! Acum nu mai vrea nici la mine :))

    16.10.2011, 14:44:32
  • Dora23
    Dora23

    aceasi problema am si eu...sper ca intr-un final sa rezolve cineva problema portofoliului sa nu mai fie nici un fel de problema cu el....e chiar enervant...

    17.10.2011, 21:04:11
  • AnamiaBijoux
    AnamiaBijoux

    Atunci, primiti-ma si pe mine in clubul vostru... si sper sa ne despartim curand :D, adica sa se rezolve problema si, astfel, sa destramam grupul, nu? :P ;)

    19.10.2011, 11:13:07
  • Luigi
    Luigi

    Am rezolvat problemele existente; este posibil sa mai apara disfunctionalitati, caz in care va rugam sa le raportati aici.

    Multumim!

    19.10.2011, 15:54:32
  • alchemy
    alchemy

    au dispărut categoriile din portofoliu, încerc să refac totul dar nu reuşesc, ceva nu funcţionează

    19.10.2011, 16:58:49
  • Luigi
    Luigi

    @alchemy incearca acum te rog

    19.10.2011, 21:57:41
  • alchemy
    alchemy

    am încercat, părea că merge dar încă nu vrea :(

    19.10.2011, 22:24:58
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Si la mine au disparut toate categoriile dar am incercat si merge sa le refac.

    19.10.2011, 22:45:00
  • alchemy
    alchemy

    categoriile le pot reface dar nu încarca pozele, aparent încarcă dau salvare dar când verific nu se schimbă nimic

    19.10.2011, 22:55:13
  • Luigi
    Luigi

    @alchemy am facut cateva teste in contul tau, ar trebui sa fie ok acum
    @scorti a trebuit sa stergem o parte din categorii pentru a rezolva problemele, sorry :(

    20.10.2011, 00:44:59
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    :((( tre sa o iau de la capat... si cat ma chinuisem la ele...:-s

    20.10.2011, 02:54:22
  • jewelry.supplies
    jewelry.supplies

    O! Ce "bucurie"! :)
    La mine totul era OK pana... acum, cand sunt toate la gramada si nu mai am nici o categorie.
    Dar macar e bine daca acum functioneaza la toata lumea!

    20.10.2011, 11:10:49
  • alchemy
    alchemy

    super!!!!!!! fucţionează!!!!!!!!!
    mulţumim frumos, sincer nu mă aşteptam să îşi bată cineva capul la ora aia

    20.10.2011, 16:48:46
  • raresucul
    raresucul

    functioneaza!!!!!

    20.10.2011, 21:56:39
  • bibidesign
    bibidesign

    functioneaza portofoliul!
    am ocazia, in sfarsit sa multumesc si eu pentru aceasta optiune si pt faptul ca in sfarsit, dupa atata timp, cineva s-a implicat serios si a rezolvat problema...
    imi pare rau daca au fost alte "deranjamente" in alte magazine cu aceasta ocazie... :(

    21.10.2011, 08:36:15
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    ehh...asta e bibi....Bine ca merge...de rearanjat e mai putina bataie de cap! oricum, nici la noi nu mai mergea :))))

    21.10.2011, 14:03:08
  • godeta
    godeta

    mmmmm, nu-mi place deloc asta, sa ma plang adica, dar la mine tot nu vrea. Nu pot scoate unele articole pe care le-am amestecat intr-o categorie, nu pot vedea categoria 'nesortate'...

    21.10.2011, 17:59:13
  • Luigi
    Luigi

    @godeta ma uit acum in contul tau pe Portofoliu si vad categoria Nesortate, nu par sa fie probleme.

    Despre ce produse este vorba, poti sa fii putin mai eplicita te rog sa incerc sa simulez eroarea?

    Multumesc

    21.10.2011, 18:51:04
  • godeta
    godeta

    Multumesc Luigi, nu stiu ce-ai mesterit, dar acum e ok, a aparut x-ul dedesubtul produselor si le pot elimina dintr-o categorie, aia era problema.

    21.10.2011, 21:23:25
  • kiti
    kiti

    Si la mine s-a rezolvat, multumesc.

    22.10.2011, 13:31:25
  • carmentobias
    carmentobias

    Mda,tocmai m-a anuntat o clienta ca nu imi poate accesa portofoliul :( Nu mai exista,ce s-a intamplat?Sau se lucreaza la el?

    22.10.2011, 20:36:04
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Carmen, poate trebuie sa-l reactivezi.
    Contul Meu>Magazin>Portofoliu>Personalizare

    22.10.2011, 21:16:58
  • carmentobias
    carmentobias

    Suuuper,si acu trebuie sa le resortez?Mi-nu-nat! :D

    23.10.2011, 13:15:16