- Dora23
Am incercat si in programul Mozilla,Explorer, Chrome,Safari si tot nu imi merge
05.08.2011, 00:27:18
mai are cineva idei? - Dora23
zau asa chiar nimeni nu mai are problema asta ca nu se incearca solutionarea ei?
14.08.2011, 15:09:43
de cateva saptamani incerc sa imi activez si eu portofoliu, am incercat pe 3 calculatoare cu 3 -4 progame, si tot nimic - raresucul
si eu am aceeasi problema
15.08.2011, 10:54:55
poate cineva ne ajuta sau poate trebuie sa avem (ma refer la mine)o vechime sau vanzari?! - just.paintings
:(( nu ne lamureste nimeni in problema cu portofoliu? si eu AM aceeasi problema si am facut aceleasi incercari si NIMIC
24.08.2011, 13:23:27 - gemsgems
Nici la mine nu merge. :-?? Folosesc Firefox.
24.08.2011, 15:54:56 - bibidesign
salut!
03.09.2011, 10:39:35
intru si eu in club......
nu merge cu niciun browser, pe niciun computer...
trebuie sa se gasesca o solutie, sa avem toti aceleasi oportunitati pe site....
ca altfel voi solicita reducerea taxei............... :)
glumesc, un fel de haz de necaz....
totusi mi-as dori tare mult sa se rezolve problema. - Dora23
si eu astept deja de o luna dar nimeni nu face nimic in privinta asta...
05.09.2011, 21:53:18 - AdyAnkh
Aceeasi problema o am si eu. Macar m-am linistit ca nu e de la mine ceva. :))
12.09.2011, 14:07:46 - Bijudel
Si in cazul meu este valabila problema. Nu inteleg totusi cum este posibil ca pagina sa-si dea refresh automat in incercarea de a construi portofiul.Mi-e si mila de copilul ala(daca-l pot numi asa) ce alearga si alearga si alearga. Chiar nu-l poate ajuta nimeni?
05.10.2011, 00:08:41 - bibidesign
hello
05.10.2011, 10:56:27
am sa tot scriu comentarii la rubrica asta pana se va rezolva
deja, cum am mai spus si in alt topic, simt o maaaare "enervare"
NU SE ACTIVEAZA PORTOFOLIUL! - fbronnie
Subscriu. Si eu vreau sa se rezolve odata
05.10.2011, 14:00:32 - just.paintings
Imi pot construi portofoliu!!! Cred ca s-a rezolvat problema.
09.10.2011, 21:18:05 - gemsgems
Si eu! :woohoo:
10.10.2011, 08:54:43 - fbronnie
merge, in sfarsit
10.10.2011, 13:12:12 - kiti
Pentru unii s-a rezolvat pt altii nu.Eu nu reusesc sa mai incarc nimic in portofoliu.La Funny dolls am trei produse dar se vad doar doua si am incercat sa mai includ alte doua papusi dar nu merge.Poate cineva sa vada ce se intampla??????
10.10.2011, 22:23:46 - just.paintings
Asta e o problema generala: nu se vad toate produsele (decat daca accesezi portofoliu din setarile magazinului tau), uneori reusesti sa pui produse in categorii, iar uneori nu se salveaza operatiunea, chiar daca dai save.
10.10.2011, 23:15:26 - gemsgems
Eu una am doar 5 produse in portofoliu desi am peste 100 in magazin. :P Meh... macar acum a mers activat. Inaintam cu pasi mici... mici...
11.10.2011, 01:20:47 - bibidesign
s-a activat si la mine, multumesc!
11.10.2011, 09:26:09
dar nu pot vedea toate produsele din magazin ca sa le pot introduce in categorii...
am fost asa de surprinsa cnd s-a deschis ca nici nu mai stiam ce sa fac cu el... :D - bibidesign
si nici nu vrea sa salveze vreun produs in categorile pe care le fac
11.10.2011, 09:28:42 - bibidesign
deci concluzia este:
11.10.2011, 11:02:16
se activeaza dar NU MERGE
mai am rabdare.... si mai astept sa se rezolve complet...
oricum este de apreciat ca dupa 3 luni s-a facut ceva :) - bijouxdemonange
e ciudat, iti accesez portofoliul, bibi, vad albumul cu 25 produse si cand sa intru in album ma trimite pe prima pagina :D
11.10.2011, 16:09:37
am verificat si la mine. si nu face asa. merge ok. la fel si la ceilalti...
vooo doooo :))) - bibidesign
cele 25 de produse nu le-am pus eu acolo, asa am "primit" portofoliul
11.10.2011, 23:02:06
eu nu le pot vedea, dar banuiesc ca acolo sunt cele care lipsesc din lista cu produsele de magazin ce urmeaza sa fie introduse
si rubrica "test" era acolo cand am reusit sa deschid prima data portofoliul.
celelalte categorii, goale le-am pus eu dar nu pot pune nimic in ele - nu se salveaza si ramane rubrica goala
nu stiu deloc ce se petrece :( - bibidesign
cel mai tare ma deranjeaza faptul ca pare ca "vorbesc" in vant...
12.10.2011, 11:50:29
nu am niciun raspuns, nicio confirmare de la vreun adrministrator de-al siteului ca citeste cineva plangerile...
am trimis si mailuri si n-am primit vreodata vreun raspuns...
inteleg si accept faptul ca sunt niste probleme cu portofoliul, ca se incearca rezolvarea, dar ma simt frustrata de lipsa de comunicare...
toate discutiile pe forum se poarta intre noi cei patimiti, sau cei care incearca sa-si dea seama ce se petrece...
nu vad niciun Admin pe acest topic care sa zica ceva... - kiti
De acord.Nu s-a rezolvat nimic, tot nu pot introduce in portofoliu noile creatii.
13.10.2011, 17:27:48 - bijouxdemonange
Nici eu nu pot.... Ma alatur si eu voua!!!
13.10.2011, 17:40:27 - alchemy
si la mine sunt probleme cu portofoliul :(
16.10.2011, 12:12:42 - CinnamonCloves
Am dat mai departe problema.
16.10.2011, 13:18:04
Ce este ciudat este ca la unii useri functioneaza fara probleme si la altii nu. Dar sper ca baietii de la tehnica sa ii dea de cap :) - bijouxdemonange
pai asa a fost si pana acum cu activarea portofoliului la magazinele mai noi....la unii mergea (in speta la astia mai vechi) si la ei nu mergea deloc.
16.10.2011, 14:44:32
Acum la fel...
Eu am verificat de fiecare data cand s-a plans cineva de portofoliu, si la mine in magazin...Si la mine functiona! Acum nu mai vrea nici la mine :)) - Dora23
aceasi problema am si eu...sper ca intr-un final sa rezolve cineva problema portofoliului sa nu mai fie nici un fel de problema cu el....e chiar enervant...
17.10.2011, 21:04:11 - AnamiaBijoux
Atunci, primiti-ma si pe mine in clubul vostru... si sper sa ne despartim curand :D, adica sa se rezolve problema si, astfel, sa destramam grupul, nu? :P ;)
19.10.2011, 11:13:07 - Luigi
Am rezolvat problemele existente; este posibil sa mai apara disfunctionalitati, caz in care va rugam sa le raportati aici.
19.10.2011, 15:54:32
Multumim! - alchemy
au dispărut categoriile din portofoliu, încerc să refac totul dar nu reuşesc, ceva nu funcţionează
19.10.2011, 16:58:49 - Luigi
@alchemy incearca acum te rog
19.10.2011, 21:57:41 - alchemy
am încercat, părea că merge dar încă nu vrea :(
19.10.2011, 22:24:58 - CinnamonCloves
Si la mine au disparut toate categoriile dar am incercat si merge sa le refac.
19.10.2011, 22:45:00 - alchemy
categoriile le pot reface dar nu încarca pozele, aparent încarcă dau salvare dar când verific nu se schimbă nimic
19.10.2011, 22:55:13 - Luigi
@alchemy am facut cateva teste in contul tau, ar trebui sa fie ok acum
20.10.2011, 00:44:59
@scorti a trebuit sa stergem o parte din categorii pentru a rezolva problemele, sorry :( - bijouxdemonange
:((( tre sa o iau de la capat... si cat ma chinuisem la ele...:-s
20.10.2011, 02:54:22 - jewelry.supplies
O! Ce "bucurie"! :)
20.10.2011, 11:10:49
La mine totul era OK pana... acum, cand sunt toate la gramada si nu mai am nici o categorie.
Dar macar e bine daca acum functioneaza la toata lumea! - alchemy
super!!!!!!! fucţionează!!!!!!!!!
20.10.2011, 16:48:46
mulţumim frumos, sincer nu mă aşteptam să îşi bată cineva capul la ora aia - raresucul
functioneaza!!!!!
20.10.2011, 21:56:39 - bibidesign
functioneaza portofoliul!
21.10.2011, 08:36:15
am ocazia, in sfarsit sa multumesc si eu pentru aceasta optiune si pt faptul ca in sfarsit, dupa atata timp, cineva s-a implicat serios si a rezolvat problema...
imi pare rau daca au fost alte "deranjamente" in alte magazine cu aceasta ocazie... :( - bijouxdemonange
ehh...asta e bibi....Bine ca merge...de rearanjat e mai putina bataie de cap! oricum, nici la noi nu mai mergea :))))
21.10.2011, 14:03:08 - godeta
mmmmm, nu-mi place deloc asta, sa ma plang adica, dar la mine tot nu vrea. Nu pot scoate unele articole pe care le-am amestecat intr-o categorie, nu pot vedea categoria 'nesortate'...
21.10.2011, 17:59:13 - Luigi
@godeta ma uit acum in contul tau pe Portofoliu si vad categoria Nesortate, nu par sa fie probleme.
21.10.2011, 18:51:04
Despre ce produse este vorba, poti sa fii putin mai eplicita te rog sa incerc sa simulez eroarea?
Multumesc - godeta
Multumesc Luigi, nu stiu ce-ai mesterit, dar acum e ok, a aparut x-ul dedesubtul produselor si le pot elimina dintr-o categorie, aia era problema.
21.10.2011, 21:23:25 - kiti
Si la mine s-a rezolvat, multumesc.
22.10.2011, 13:31:25 - carmentobias
Mda,tocmai m-a anuntat o clienta ca nu imi poate accesa portofoliul :( Nu mai exista,ce s-a intamplat?Sau se lucreaza la el?
22.10.2011, 20:36:04 - CinnamonCloves
Carmen, poate trebuie sa-l reactivezi.
22.10.2011, 21:16:58
Contul Meu>Magazin>Portofoliu>Personalizare - carmentobias
Suuuper,si acu trebuie sa le resortez?Mi-nu-nat! :D
23.10.2011, 13:15:16