Forum: Suport Breslo Ajutor- reactivare magazin

  • user11913
    user11913

    Buna dimineata
    am platit prin E-mandat in 6 iunie taxa pe 6 luni pentru magazinul josephine.joe si dupa cum am observat acum pe chitanta de la posta functionara de acolo nu a trecut si ce am scris la corespondenta,asa ca presupun ca de aceea se intarzie cu reactivarea magazinului meu.Datele mele sunt: Nagy Delia, cod BRE 11913
    Va rog frumos sa reactivati magazinul sau sa-mi spuneti ce altceva trebuie sa mai fac..poate am gresit cu ceva, nu-mi dau seama.Am trimis deja 2 mailuri cu dovada de plata,dar n-am primit nici un raspuns.
    Multumesc, Delia

    15.06.2011, 10:16:19
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Daca de pe formularul de plata lipseste codul breslo, activarea poate dura destul de mult.
    Daca ai scris deja la [email protected] cu dovada platii si codul breslo e ok, trebuie doar sa mai ai putina rabdare :)

    16.06.2011, 20:29:24