- kestii.trestii
Apare mesajul "Ups, a aparut o eroare! Verificati Lista de Produse!"
27.11.2011, 22:02:40 - ebonyvintage
Si eu patesc la fel cand incerc sa plasez o comanda
27.11.2011, 22:17:36 - marioara.vasile
Nici eu nu pot trimite o comanda1 Imi apare aceeasi eroare
27.11.2011, 22:26:16 - SuziMuzi
Nici eu nu pot efectua comenzi!!! Tocmai in perioada asta asa de aglomerata se fac schimbari...
28.11.2011, 09:08:35 - MariusRF
poate pana diseara se rezolva...
28.11.2011, 10:00:18 - Breslo
Verificati daca ati completat cum trebuie toate informatiile personale, in special localitatea.
28.11.2011, 11:41:10
Meniul e My Breslo> Informatii personale.
Aici: www.breslo.ro/My-Breslo/personal/profile
Mai incercati o data, si anuntati-ne va rugam daca e in regula dupa ce faceti schimbarile. - MariusRF
Nu s-a rezolvat nimic, inca...nu cred ca e din cauza campurilor necompletate, probabil cand ati umblat la cosul de cumparaturi s-a dereglat ceva...multumesc!
28.11.2011, 11:50:12 - Breslo
Nu uitati si de adresa de livrare.
28.11.2011, 11:56:47
www.breslo.ro/My-Breslo/personal/shipping
Trebuie sa selectati orasul din lista care vi se afiseaza cand incepeti sa tastati. Sa nu il completati manual. - MariusRF
da, am completat si aici, am completat toate campurile, am bifat "sunt de acord cu politica magazinului"... imi spune "comanda trimisa", apoi gasesc produsele in cos...
28.11.2011, 12:05:05 - Breslo
Ok, multumim pentru feedback.
28.11.2011, 12:39:24
Lucram sa rezolvam problema acum.
Va tinem la curent. - Carmen.Sylva.ART
M-a contactat o clienta pentru ca nu a reusit sa plaseze o comanda desi a parcurs toti pasii necesari...a incercat de doua ori dar fara succes.
28.11.2011, 13:11:13
Asteptam remedierea problemei.
Multumesc!
Carmen Munteanu - Breslo
Pentru cine n-a facut deja asta:
28.11.2011, 13:24:10
Inca o data, sa fim siguri:
- In stanga-sus a paginii, apasati pe sageata orientata in jos de langa butonul “Acasa”
- Din meniul care apare, selectati “My breslo”
- Selectati “Informatii personale”
- Selectati “Adresa de livrare”
- Completati localitatea. Incepeti sa tastati numele ei, si asteptati pana apare lista cu localitati. Din aceasta lista, selectati-o pe a dumneavoastra.
- Apasati “salveaza informatiile”
- Pentru siguranta, dupa ce ati parcurs acesti pasi, relogati-va in cont.
Asta trebuie facuta oricum. - Breslo
Pentru cei carora nu le mergea nici dupa ce au facut asta, credem ca am rezolvat problema. Cel putin noua ne merge.
28.11.2011, 13:24:26
Puteti sa mai incercati o data? Cum e acum? - Carmen.Sylva.ART
Acum a mers:)
28.11.2011, 13:36:39 - iris07
mesajul a fost mutat in: www.breslo.ro/Forum/Cosul-meu-de-produse_topic_6111
28.11.2011, 13:54:45 - iris07
mesajul a fost mutat in: www.breslo.ro/Forum/Cosul-meu-de-produse_topic_6111
28.11.2011, 13:59:38 - iris07
mesajul a fost mutat in: www.breslo.ro/Forum/Cosul-meu-de-produse_topic_6111
28.11.2011, 14:04:35