Forum: Bug-uri Alta dandana! Nu pot expedia comanda! :)

  • kestii.trestii
    kestii.trestii

    Apare mesajul "Ups, a aparut o eroare! Verificati Lista de Produse!"

    27.11.2011, 22:02:40
  • ebonyvintage
    ebonyvintage

    Si eu patesc la fel cand incerc sa plasez o comanda

    27.11.2011, 22:17:36
  • marioara.vasile
    marioara.vasile

    Nici eu nu pot trimite o comanda1 Imi apare aceeasi eroare

    27.11.2011, 22:26:16
  • SuziMuzi
    SuziMuzi

    Nici eu nu pot efectua comenzi!!! Tocmai in perioada asta asa de aglomerata se fac schimbari...

    28.11.2011, 09:08:35
  • MariusRF
    MariusRF

    poate pana diseara se rezolva...

    28.11.2011, 10:00:18
  • Breslo
    Breslo

    Verificati daca ati completat cum trebuie toate informatiile personale, in special localitatea.

    Meniul e My Breslo> Informatii personale.
    Aici: www.breslo.ro/My-Breslo/personal/profile

    Mai incercati o data, si anuntati-ne va rugam daca e in regula dupa ce faceti schimbarile.

    28.11.2011, 11:41:10
  • MariusRF
    MariusRF

    Nu s-a rezolvat nimic, inca...nu cred ca e din cauza campurilor necompletate, probabil cand ati umblat la cosul de cumparaturi s-a dereglat ceva...multumesc!

    28.11.2011, 11:50:12
  • Breslo
    Breslo

    Nu uitati si de adresa de livrare.

    www.breslo.ro/My-Breslo/personal/shipping

    Trebuie sa selectati orasul din lista care vi se afiseaza cand incepeti sa tastati. Sa nu il completati manual.

    28.11.2011, 11:56:47
  • MariusRF
    MariusRF

    da, am completat si aici, am completat toate campurile, am bifat "sunt de acord cu politica magazinului"... imi spune "comanda trimisa", apoi gasesc produsele in cos...

    28.11.2011, 12:05:05
  • Breslo
    Breslo

    Ok, multumim pentru feedback.
    Lucram sa rezolvam problema acum.

    Va tinem la curent.

    28.11.2011, 12:39:24
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    M-a contactat o clienta pentru ca nu a reusit sa plaseze o comanda desi a parcurs toti pasii necesari...a incercat de doua ori dar fara succes.
    Asteptam remedierea problemei.
    Multumesc!
    Carmen Munteanu

    28.11.2011, 13:11:13
  • Breslo
    Breslo

    Pentru cine n-a facut deja asta:

    Inca o data, sa fim siguri:

    - In stanga-sus a paginii, apasati pe sageata orientata in jos de langa butonul “Acasa”
    - Din meniul care apare, selectati “My breslo”
    - Selectati “Informatii personale”
    - Selectati “Adresa de livrare”
    - Completati localitatea. Incepeti sa tastati numele ei, si asteptati pana apare lista cu localitati. Din aceasta lista, selectati-o pe a dumneavoastra.
    - Apasati “salveaza informatiile”

    - Pentru siguranta, dupa ce ati parcurs acesti pasi, relogati-va in cont.

    Asta trebuie facuta oricum.

    28.11.2011, 13:24:10
  • Breslo
    Breslo

    Pentru cei carora nu le mergea nici dupa ce au facut asta, credem ca am rezolvat problema. Cel putin noua ne merge.

    Puteti sa mai incercati o data? Cum e acum?

    28.11.2011, 13:24:26
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Acum a mers:)

    28.11.2011, 13:36:39
  • iris07
    iris07

    mesajul a fost mutat in: www.breslo.ro/Forum/Cosul-meu-de-produse_topic_6111

    28.11.2011, 13:54:45
  • iris07
    iris07

    mesajul a fost mutat in: www.breslo.ro/Forum/Cosul-meu-de-produse_topic_6111

    28.11.2011, 13:59:38
  • iris07
    iris07

    mesajul a fost mutat in: www.breslo.ro/Forum/Cosul-meu-de-produse_topic_6111

    28.11.2011, 14:04:35