Forum: Suport Breslo anulare comanda

  • artemiza.design
    artemiza.design

    Va solicit ajutorul. am facut o comanda pentru tortite cercei din argint 925, nu am fost atenta la politica magazinului, care nu accepta plata cu ramburs, imediat dupa lansarea comenzii am realizat greseala mea, am vrut sa o anulez, dar se pare ca nu am cum. ce fac?

    07.03.2010, 00:37:40
  • user4188
    user4188

    Inteleg ca nu e vorba despre un magazin de pe breslo...si atunci cel mai indicat e sa cauti emailul de contact al magazinului respectiv. Le explici despre ce i vorba si rogi sa anuleze comanda...si cred ca e suficient. Succes!

    07.03.2010, 01:32:22
  • artemiza.design
    artemiza.design

    Andraart, e vorba de un magazin de pe Breslo. Acum nu mai am ce face, oricum. va trebui sa merg la banca, sa platesc in avans, iar comanda-mi va ajunge in 10 zile. daca am facut-o, o voi respecta, dar pe viitor voi beli ochii.:)

    07.03.2010, 17:06:35
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Artemiza, banuiesc ca poti discuta cu vanzatorul sa anulati comanda de comun acord.

    Offtopic: ce e asa rau la plata in avans? Scad si pentru tine taxele de transport :)

    07.03.2010, 19:56:34
  • artemiza.design
    artemiza.design

    Cinnamon, nu ma deranjeaza plata in avans, ci ca trebuie sa fac un drum in plus la banca,( nu am card, cont, sau alte alea, ca sa pot plati de pe internet deacasa) si ca ajunge doar in 10 zile comanda. Asa cum am spus, nu anulez comanda, dar voi fi mai atenta pe viitor. La multi ani de ziua femeii!

    08.03.2010, 17:28:42
  • alinapanait
    alinapanait

    :) presupun ca daca nu platesti se cam anuleaza oricum comanda.
    probabil asta e motivul pentru care nu ai o optiune speciala.

    08.03.2010, 20:05:55
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Dar daca nu platesti, anunta neaparat vanzatorul.
    Nimic nu e mai stresant decat sa trimiti mailuri de confirmare a comenzii care raman fara raspuns (fie el si negativ).

    08.03.2010, 23:27:07
  • SuziMuzi
    SuziMuzi

    Buna ziua, legat de subiectul anularii comenzii, mi s-a intimplat pe Breslo, dupa 10 zile sa solicit vinzatorul despre starea comenzii mele si sa primesc un raspuns absurd ca nu a fost trimisa. Am decis sa anulez comanda dar inca mai apare in My Breslo si as dori sa o pot sterge.
    Se vorbeste mult despre neseriozitatea unor cumparatori dar nu prea multe despre atitudinea vinzatorilor.
    Cred ca este important sa se stie cine a anulat comanda si de ce.
    O seara buna si va admir pe toate pentru ce faceti.

    13.03.2010, 17:17:44
  • artemiza.design
    artemiza.design

    Am achitat deja marti sau miercuri, astept sa vad cand ajunge coletul. O seara buna tuturor!

    14.03.2010, 19:16:02
  • artemiza.design
    artemiza.design

    P.S., Cinnamon, am platit si taxa de transport, 10 lei. La ce te refereai cand spuneai ca scade taxa de transport?

    14.03.2010, 19:18:14
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @ artemiza: Hmmm..desigur, depinde de politica magazinului, dar taxa postala pentru ramburs e mai mare (in jur de 7 lei) decat taxa pentru acelasi colet, tot asigurat, dar fara ramburs (cam 4 lei). Eu personal transfer aceste economii spre cumparator, deci la mine in magazin cei care platesc in avans platesc in final mai putin fiindca scade transportul.

    10 lei - poate e trimis prin prioripost...

    @ Suzi: problemele de genul asta trebuie discutate si rezolvate individual cu vanzatorul respectiv. Pot exista motive intemeiate pentru care comanda nu a fost livrata in 10 zile, dar este cu siguranta si dreptul tau sa anulezi comanda. Cumparaturile anulate apar in MyBreslo la "anulate" si nu ai cum sa le stergi, dar nu cred ca deranjeaza pe nimeni, nu le vezi decat tu si poate iti sunt utile pe viitor ca referinta sau ceva.
    Poti lasa un feedback neutru tranzactiei in care sa mentionezi ca ai anulat comanda deoarece timp de 10 zile nu a fost livrata - astfel se va sti cine a anulat comanda si de ce.

    14.03.2010, 22:02:32
  • SuziMuzi
    SuziMuzi

    multumesc pentru raspuns dar vroiam doar sa subliniez si cealalta fata a medaliei. Ce ma bucura foarte mult este ca in general pe Breslo am intilnit persoane minunate, care fac lucruri deosebite si de la care ai numai de invatat.
    Ramin la dispositie daca este nevoie de ajutor....
    O zi buna tuturor.

    15.03.2010, 10:10:19