Forum: Subiecte de afaceri Atentie la clientii care nu ridica multe colete

  • retrosophyvintage
    retrosophyvintage

    Nu stiu daca e o epidemie sau daca e o atitudine sau o boala, dar ne afecteaza pe toti. Nu stiu daca am voie sa postez nume sau macar profile, dar sunt persoane care au atat de mult tupeu incat ma sperie. Ieri am sunat doua cliente cu feedback-uri negative si reactia uneia, la prezentarea optiunilor fie plata in cont, fie anulare comanda, a fost ca nu are incredere in banci pentru ca au o atitudine abuziva....

    A doua reactie a fost din partea unei doamne, care cu tupeu, m-a mintit in fata, cum ca nu s-a intamplat vreodata sa nu isi achite comenzile, din feedback rezultand ca nu a ridicat si platit trei comenzi, ca sa nu mai vorbim de faptul ca mai facuse o comanda la noi, pe care nu o achitase si drept urmare o anulasem.

    1. Mitomanie patologica sa fie oare sau dependenta?
    2. Imi permiteti sa postez profilele? daca nu, ma puteti contacta pe privat pt detalii.

    Seara bune si cat mai putine incidente neplacute atat de la cumparatori cat si de la vanzatori.

    03.02.2015, 02:30:32
  • EtnoWare
    EtnoWare

    retrosophyvintage - fiecare magazin are politica sa de vanzare, insa eu una ma uit bine la calificativele cumparatorului, iar daca am dubii solicit plata in avans; nu doreste, atunci nu trimit coletul; acelasi lucru il fac si pentru utilizatorii noi, fara feedback. Daca cineva doreste sa cumpere, nu va fi deranjat de plata in avans, mai ales ca taxele de livrare sunt foarte mici, iar eu pot sa le ofer transport gratuit.

    ..asa ca, atentie mare la calificativele unui utilizator, fie el cumparator, ori vanzator :)

    03.02.2015, 13:15:53
  • retrosophyvintage
    retrosophyvintage

    Nu am trimis in nici unul din cazuri coletele, dar atitudinea...! Nu stiu de ce, dar inca ne frapeaza atitudinile de genul. Oricum ni s-a parut extrem de deranjant cum au tratat problema amandoua.

    03.02.2015, 18:06:59
  • bijuteriicarmen
    bijuteriicarmen

    Eu chiar am primit un feedback negativ ,dupa ce o client care nu si-a ridicat coletul si careia ii dadusem cateva telefoane si imi respingea apelul ,si cateva mesaje mult peste limita bunului simt ,doar ca sa nu ii dau feetback negativ,m-a mintit cu nerusinare ca nu afost avizata ,am umblat posta ,ca ei sa-mi demonstreze ca de fapt coletul a ajuns la destinatie , dupa 1 luna si jumatate de tergiversari,i-am prous plata in cont si achitarea transportului platit de mine ,dar nu s-a rezolvat si i-am dat negativ,dar nu s-a last mi-a dat si ea mie pe motiv ca nu afost avizata si informata,am contactat breslo dar ......

    22.02.2015, 11:12:19