Forum: Subiecte de afaceri Blitz Style consignatie

  • user4039
    user4039

    Salut,
    Am o intrebare pentru voi...ati trimis produse consignatiei Blitz Style din Tulcea? As vrea sa stiu daca a mai trimis cineva pentru ca ma pregateam sa trimit si eu un colet astazi, si mi-a venit ideea sa mai cer cateva pareri voua.
    Daca a mai lucrat cineva cu aceasta cosignatie as vrea sa imi spuneti cum a fost, daca treaba este serioasa iar contractul pe care il semnez este respectat. :)
    Multumesc

    21.02.2012, 10:16:41
  • AlchimiaAlbinelor
    AlchimiaAlbinelor

    Buna,

    imi pare rau ca nu iti pot raspunde la intrebare...dar ma intereseaza si pe mine magazine sau consignatii cu care un artizan poate colabora? trebuie in mod expres firma sau PFA!!!! intreb pentru ca s-a deschis subiectul....
    spor la treaba tuturor!!

    02.03.2012, 15:24:40
  • user4039
    user4039

    Nu, nu trebuie sa fii neaparat firma sau pfa.

    02.03.2012, 21:17:45
  • AlchimiaAlbinelor
    AlchimiaAlbinelor

    Cei de la Blitz nu au site , blog nimic? cum se poate lua legatura cu ei?

    03.03.2012, 10:04:06
  • stoian.nicoleta
    stoian.nicoleta

    Salutare,

    Am gasit acest topic, si vreau sa va impartasesc din experienta mea cu Blitz Style Tulcea.
    Este o experienta tare neplacuta, si din ceea ce am mai discutat si cu celelalte fete care au mai trimis produse acolo, aceeasi experienta au avut-o si ele. Totul a fost ok , pana in momentul in care s-a scurs o luna de cand am trimis produsele, si a venit momentul transmiterii banilor aferenti pentru acea luna.
    Alina, reprezentantul Blitz Style cu care am discutat pentru colaborare nu a mai putut fi de gasit. Cu greu a mai raspuns mail-urilor, telefoanelor sau mesajelor pe Facebook. Iar atunci cand a facut-o, a fost pentru a-mi spune ca e foarte ocupata, ca e plecata din tara, si ca urmeaza sa imi spuna ce s-a vandut atunci cand se va elibera/se va intoarce in tara.

    Va scriu cele de mai sus pentru a va preveni si pentru a nu ajunge in situatia in care sunt deja persoanele care au trimis produse.
    Nu trebuie sub nicio forma sa ne bazam pe bunacredinta a oamenilor.

    Eu am trimis produsele in luna februarie, si nici pana acum nu am reusit sa le primesc sau sa-mi fie platita contravaloarea lor. Nu am sa renunt la ele si am sa incerc sa le recuperez intr-un fel sau altul.

    Concluzia este, inainte de a intra intr-o colaborare cu astfel de magazine, luati-va toate masurile de precautie pentru a putea sa va primiti banii sau produsele in cazul in care lucrurile nu decurg asa cum v-ati dori.

    Daca mai sunt si alte persoane in astfel de situatii, ar trebui sa ne adunam cumva si sa le demonstram unor astfel de oamenii ca afacerile de genul asta nu au voie sa existe.

    19.05.2012, 12:05:57
  • user4039
    user4039

    Buna Nicoleta.
    Am mai scris si eu in alt topic povestea cu Blitz Style. Hachi de mai sus, cred ca este in aceasi situatie. Si eu am trimis produse in februarie, contractul fiind semnat pentru o luna, ea trebuia sa imi trimita banii sau produsele in martie. Acest lucru nu s-a intamplat pentu ca nu a fost in tara.

    Apoi mi-a zis ca a trimis coletul, insa nu primisem nimic, asa ca am cautat pe breslo pe cineva din Tulcea pentru a verifica in magazin daca produsele mele mai sunt acolo. Ii multumesc lui Bijudel ca este cel care s-a oferit sa verifice
    acest lucru.

    Asa am sunat din nou la Alina, care la mailuri nu mai raspundea de cand a primit produsele, si mi-a zis ca a trimis alte colete, si credea ca este si al meu printre ele. A zis ca le trimite cat mai repede ceea ce nu s-a intamplat. Am primit coletul cu produse dupa Pasti, marti. Asa am observat ca unul din produse lipseste si nu imi spusese ca l-a vandut.

    Am sunat-o dar mi-a trimis mesaj din nou, ca este plecata din tara. Din momentul acela, am asteptat o luna sa imi trimit banii pe produs, si acest lucru s-a realizat pentru ca incepusem sa ii umplu pagina de facebook a magazinului cu comentarii, ca sa vada toata lumea ce fel de persoana este. Probabil acest lucru a enervat-o...si faptul ca i-am zis ca ii fac o reclamatie daca continua in acest fel.

    19.05.2012, 13:12:56
  • user4039
    user4039

    Si am uitat sa precizez, produsele au fost trimise in 21 februarie, contractul a expirat in 21 martie, produsele au fost trimise in 18 aprilie, iar plata a facut-o in 4 mai. Intre timp Alina a fost foarte ocupata ca sa resprecte contractul, sa raspunda la mailuri/telefoane, fiind plecata din tara, probabil si cu banii proveniti din vanzarile de pe produsele persoanelor care inca nu au primit sumele datorate.

    19.05.2012, 13:20:50