Forum: Bug-uri Breslo are o mica problema?

  • DinFir
    DinFir

    Buna ziua,
    De vreo doua zile nu mai pot vedea pozele marite, nici cele din magazinul meu, automat nu pot pune nici produse la favorite. Ce sa fie?

    21.11.2012, 07:32:27
  • user61482
    user61482

    Buna,
    La mine merge. Poate fi de la browserul pe care il folosesti. Nu ma pricep bine la astfel de lucruri.Eu folosesc firefox...Din cate stiu cu I.E. nu merg toate aplicatiile de pe Breslo.Poate ma insel.

    22.11.2012, 08:34:44
  • user61482
    user61482

    Am verificat. Pe calculator cu firefox merge, pe telefon merge doar dupa insistente( nu se vad butoanele - inimioara ) dar daca apas in locul in care stiam ca se afla , reactioneaza. Poate vorbesc aiurea, nu stiu...

    22.11.2012, 08:43:05
  • DinFir
    DinFir

    Cu I.E. pana acuma a mers. Multumesc, daca vrei in fiecare zi inveti cate ceva, din pacate diferenta de varsta dintre noi sigur e foarte mare. Pozele mele nu le pot vedea marite si poate nici cumparatorii, dar mergem inainte. Inca o data multumesc.

    22.11.2012, 11:28:37
  • user61482
    user61482

    Sincer nu stiu cum e cu Internet Explorer..nu-l mai folosesc de 10 ani cred. Incearca sa-ti descarci Mozilla Firefox. Cu siguranta nu vei mai avea probleme, in plus se misca si mai repede din cate am inteles. La fel, cu Google Chrome inteleg ca merge bine.
    Poate mai au si altii sugestii, eu la acestea m-am gandit.
    Succes.
    Ps: Aici sunt vanzatori/cumparatori de TOATE varstele, crede-ma. Incercam sa invatam unii de la altii.

    22.11.2012, 11:34:05
  • DinFir
    DinFir

    Multumesc! Toate cele bune!

    22.11.2012, 11:39:04
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    Scuze ca nu ti-am raspuns pana acum. Ne-a cam dat peste cap Black Friday.

    Despre favorite am mai primit cateva mesaje razlete zilele astea. incercam sa ne dam seama unde e problema. Cu cat avem mai multe informatii, cu atat putem rezolva mai rapid.

    Intr-adevar, majoritatea dificultatilor apar din cauza browserului pe care il folosesti. Internet Explorer face cele mai multe probleme, pentru ca nu tine mereu pasul cu evolutia limbajelor de programare.

    Incearca sa ii faci un update, sau, si mai bine, instaleaza-ti Google Chrome. O sa vezi ca se misca totul mai bine.

    22.11.2012, 13:02:36
  • Breslo
    Breslo

    Daca tot nu merge, trimite-ne un printscreen cu ceea ce vezi cand iti da eroare, pe mail, la [email protected]

    22.11.2012, 13:03:10
  • DinFir
    DinFir

    Multumesc pentru interes, doua trei zile nu mor eu, pana trece Friday-ul asta. Eu mai am un magazin pe un site international cu care browserul meu tine pasul, asa ca mai astept. Multumesc si astept rezultate.

    22.11.2012, 15:20:25
  • user61482
    user61482

    Cred ca admin a vrut sa spuna ca toata lumea a fost ocupata cu organizarea black friday si de aceea nu ti s-a raspuns, nu ca din cauza black friday nu-ti functioneaza corect breslo! Va trece si black friday si e posibil ca nici atunci sa nu-ti functioneze... Ar fi bine, asa cum si ei au spus, sa incerci sa folosesti Google Chrome sau Firefox...Nu e mare lucru sa schimbi browserul, chiar nu stiu cati continua sa foloseasca i.e....

    22.11.2012, 15:42:52
  • DinFir
    DinFir

    Nu-i mare lucru? Ai uitat cu cine vorbesti (in scris).

    22.11.2012, 17:34:15
  • DinFir
    DinFir

    Multumesc chc.handmade, pana la urma o sa-l schimb, dar cum le spuneam celor de la Breslo, eu am magazin pe un site international, unde browserul merge foarte bine. Multumesc mult!

    22.11.2012, 17:41:31
  • DinFir
    DinFir

    Buna,
    Multumesc mult tuturor celor care m-au ajutat si imi cer scuze pentru galagia facuta, dar in momentul acela chiar credeam ca sunt nedreptatita. Scriu astea de pe Firefox, pe care l-am, "instalat" singura si care merge mult mai bine. Inca o data va rog pe toti sa ma scuzati si sper sa ne "reintalnim" in situatii mai placute. Ii rog pe baietii (banuiesc) de la Breslo sa ma ierte pentru faptul ca i-am crezut vinovati de ce mi se intampla si care au avut dreptate pana la urma. Sa va mearga afacerile si sa fiti sanatosi!

    23.11.2012, 17:37:45
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Ma bucur ca ai rezolvat! Mult succes!
    Nu este nici o problema daca intrebi atunci cand te lovesti de ceva, fiecare incercam sa te ajutam in masura in care putem!

    23.11.2012, 19:37:01
  • 4handmade
    4handmade

    :)
    Aceeasi problema o am si eu de cateva zile pe calculatorul pe care folosesc IE. Unde am Mozilla nu am probleme cu vizionatul pozelor. Insa, dupa cum spunea si DinFir, de cateva zile nu mai pot mari pozele prin click pe ele. Pana acum mergea.
    Ceva s-a intamplat totusi, probabil s-a lucrat la site.
    Pt mine nu este o problema.

    26.11.2012, 21:56:37
  • handmadeCouture
    handmadeCouture

    Eu am observat de multe ori ca in jurul orei 2 A.M. breslo da eroare. ceva de genul " -db- error". nu 404, nu ca se incarca prea greu.

    28.11.2012, 23:57:06
  • Thalia
    Thalia

    De doua zile si magazinul meu are probleme: desi folosesc Firefox-ul pozele din magazin nu se incarca deloc, practic magazinul meu apare acum ca o insiruire de chenare albe ( care ar fi trebuit sa fie fotografii!) cu nume si pret .
    Daca dau click pe un chenar din acela gol unde trebuia sa apara fotgrafia produsului, se dechide descrierea produsului dar fara foto marita !
    Cel mai tare ma deranjeaza ca butonul ,,Contul Meu,, e MORT - si deci nu pot sa-mi administrez contul, nici sa incarc produse nici sa promovez ...absolut nimic.
    Si asta se intampla tocmai acum cand as fi avut produse de incarcat si promovat!
    Am trimis mesaj si prin mesagerie dar nu am primit nici un raspuns, asa ca apelez la Dv. pe aceasta cale si va rog sa remediati problema cat mai curand, in special partea cu Contul Meu unde dau click degeaba ca nu merge nimic!
    Va multumesc!

    29.11.2012, 03:09:45
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Thalia, trimite te rog un mail pe adresa [email protected] in care sa descrii problema. Nu uita sa incluzi un screenshot si sa le spui ce browser folosesti.

    Cand apar astfel de bug-uri "serioase", cel mai repede se rezolva printr-un mail la adresa de mai sus (nu prin mesageria Breslo).

    29.11.2012, 12:57:27
  • handmadeCouture
    handmadeCouture

    Si mie imi mai apare din cand in cand chenarul alb, cu poza neincarcata. Este de la mozilla. Dau refresh de cateva ori si isi revine. Poate fi si de addonuri, de exemplu adobe flash.

    29.11.2012, 13:01:19
  • Thalia
    Thalia

    Acum functioneaza OK!
    Se poate sa fi fost de la browser, desi folosesc Firefox!
    In caz ca mai are cineva probleme asemanatoare cu ale mele iata cum am procedat :
    - click dreapta firefox - Help - Troubleshooting Information - Reset Firefox
    Astfel nu am fost nevoita sa reincarc Firefox-ul ! Nu stiu care era problema, dar acum dupa ce am resetat merge ,,snur,, ! Si a durat doar cateva secunde!
    Seara buna si spor la toata lumea!

    29.11.2012, 17:17:45