Forum: Idei si sugestii Buton pentru setarea comenzii minime

  • beadshop
    beadshop

    Am vazut pe unele site-uri ca daca un cumparator vrea sa plaseze o comanda sub limita minima acceptata de magazin, nu poate face acest lucru si primeste un mesaj automat ca nu indeplineste limita admisa de magazin.
    Ma intrebam daca nu s-ar putea face si aici asa ceva: cum ne setam fiecare tipul de transport si costul acestuia, sa avem si un buton de setare a comenzii minime. Cine accepta orice comanda lasa 0 iar cei care au o limita minima si-ar pune aceasta limita. Asa s-ar evita comenzile de sume sub limita si supararea clientilor care, daca fac comenzi in mai multe magazine, nu stau sa citeasca politica fiecarui magazin.

    03.02.2010, 01:10:33
  • Dora1
    Dora1

    buna idee !
    asa poate isi dau seama ca fiecare magazin are propria politica si nu mai comanda o hainuta dintr-un magazin, o gentuta din altul, un martisor din alta parte, asteptandu-se sa le primeasca pe toate in acelasi pachet...cu o singura taxa postala

    03.02.2010, 11:10:51
  • GOT
    GOT

    Ar fi o idee buna, m-am saturat de comenzi de 5 lei!

    03.02.2010, 13:01:12
  • Margelute
    Margelute

    Da, si eu zic ca e o idee foarte buna. M-am lovit si eu de nenumarate comenzi sub limita, cele mai multe de la clienti care nu aveau nici cea mai vaga idee ca sunt mai multe magazine si nu intelegeau de ce nu intrunesc nivelul minim.

    03.02.2010, 14:31:11
  • UniqueDesign
    UniqueDesign

    Sunt si eu de părere că un astfel de buton e binevenit.

    Ce facem însă în situaţia următoare: un client comandă produse (de exemplu furnituri) şi peste câteva ore furnizorul acestora pune în magazin un alt produs, pe care clientul îl doreşte, şi, teoretic, furnizorul îl poate adăuga comenzii anterioare, dar valoarea acestuia nu depăşeşte baremul impus de vânzător?

    07.02.2010, 18:29:29
  • alinapanait
    alinapanait

    @GOT -> daca aveti postata comanda minima pe prima pagina a magazinului, nu va impiedica nimeni sa ii aduceti in vedere cumparatorului acest detaliu. + ca drumurile pana la posta pentru 5 lei, intr-adevar nu se justifica
    pe de alta parte... mie mi se pare ca aveti preturi foarte mici. si sunt extrem de multe produse sub pretul comenzii minime impuse. (defapt cam toate :) )

    07.02.2010, 18:48:01
  • GOT
    GOT

    Scrie in descriera magazinului care este comanda minima, dar am impresia ca nimeni nu citeste...e cam stresant sa scriu acelasi mesaj de n ori ca nu pot accepta comanda, ca valoarea e prea mica etc.

    08.02.2010, 00:17:35
  • alinapanait
    alinapanait

    fa un mesaj standard pe care sa il incluzi in textul fiecarui produs, si in care sa precizezi ca e musai sa citeasca politica magazinului inainte de a da comanda.
    cel putin deocamdata s-ar putea sa ajute.

    08.02.2010, 01:01:39
  • Margelute
    Margelute

    Eu nu sunt de acord sa pun mesajul asta standard la toate produsele. Cred ca e util dar e prea mult de munca sa editez toate produsele.

    @UniqueDesign eu am asa clienti care comanda si apoi mai vor ceva care nu intruneste comanda. Daca nu am apucat sa expediez nu vad care ar fi problema. Tin legatura cu clientii mei, sunt deschisa la comunicare etc. Eu personal asa procedez si asa mi se pare normal, si eu cand mai comand ma mai trezesc pe urma ca as mai vrea un produs care face doar 3 lei dar fara de care sunt in mare dificultate si il cer intr-un mesaj furnizorului si se rezolva, nu am avut vreodata parte de un refuz.

    08.02.2010, 10:37:50