Forum: Orice altceva [Caut/Comanda] Martisoare si materiale pentru martisoare in UK

  • mihai.vasile
    mihai.vasile

    Salutare.

    Numele meu este Mihai, sunt student la University of York (UK), si sunt membru al Romanian Society, societate studenteasca din cadru Universitatii. In saptamana 21-27 februarie vrem sa organizam un workshop de martisoare, sa ii invatam pe englezi si pe strainii din facultate despre traditia romaneasca si sa faca martisoare. Cautam sa importam materialele necesare pentru 100 de martisoare (am o lista, dar suntem deschisi la propuneri) si mai vrem sa importam inca 300-400 martisoare, pe care sa le impartim in campus de 1 martie.

    Am avea nevoie de toate acestea cel tarziu pe 23 februarie, iar din Bucuresti un pachet/colet/scrisoare ajunge in 8-12 zile. Asadar timpul este scurt, nici bugetul nostru nu este foarte mare, dar asteptam cat mai multe oferte, aici sau pe mail.

    De asemenea, daca sunt intrebari, eu voi incerca sa intru cat mai des aici zilele urmatoare.

    Multumesc.

    09.02.2011, 19:17:09
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Eu cred ca trebuie sa importati snururi de martisor, restul materialelor sunt sigura ca le gasiti si in UK. La ce va gadeati?

    Inteleg ca ideea este ca mai multi creatori de martisoare sa isi puna la un loc creatiile si sa va trimita un pachet maaare cu 300-400 de martisoare, nu? Sau acceptati si pachete individuale de la mai multi artizani? Fiindca ma gandesc ca poate as putea participa si eu, dar eu sunt in Germania. Partea buna e ca un pachet de aici ajunge mai repede la voi, partea proasta e ca nu ma pot asocia cu mai nimeni pentru un pachet mai mare (poate doar cu anky si handmade.therapy).

    Si cam care este bugetul, adica cam cat va gandeati sa dati in total pe cele 350 (facem o medie) de martisoare?

    10.02.2011, 12:26:59
  • mihai.vasile
    mihai.vasile

    Multumesc pentru raspuns.