Forum: Orice altceva Ce faci cand cumparatorul nu iti lasa feedback?

  • funksbyraloo
    funksbyraloo

    Mi s`a intamplat de vreo 2-3 ori, desi am rugat clientii respectivi sa lase feedback dupa ce primesc produsele... Nu stiu ce sa fac; feedbackul e foarte important si chiar as vrea sa apara acolo pentru cei interesati.
    Voi ati patit? Exista vreo rezolvare?

    30.03.2010, 00:08:12
  • melanialupu
    melanialupu

    nu cred ca se poate in vreun fel sa "obligam" pe cineva sa lase feedback. nici mie nu mi-au lasat chiar toti cei care au cumparat ceva. insa eu am lasat feedback mereu la toata lumea. ce-i drept, eu nu am incercat sa cer fetelor sa-mi lase feedback, asa ca nu stiu daca asta functioneaza.

    destul de multi cumparatori (vorbesc din nou tot de cazul meu) nu au nici ei feedback prea mult, si cred ca nu il lasa altora fie pentru ca intra rar pe site, fie pentru ca nu prea intra in meniul de la breslo. nici eu n-as intra in locul lor. cred ca ar ajuta daca ar aparea ceva pe prima pagina, sau un buton in meniu (tot ceva la vedere) in care sa-ti scrie cand te loghezi ca ai de lasat feedback. poate sa apara si ca un mesaj, atunci cand vanzatorul inregistreaza comanda ca livrata.

    daca i s-ar mai parea cuiva ideea asta folositoare, cei care se ocupa de site pot face ceva. am vazut de pe discutiile de pe forum ca sunt foarte deschisi la idei noi.

    30.03.2010, 05:11:30
  • croseta.fermecata
    croseta.fermecata

    Nici mie nu mi-au lasat feedback pentru ca sunt foarte ocupati ,dar mi-au dat mesaj de multumire pe telefonul mobil .Pentru mine conteaza mai mult ca i-a placut si ca este multumumit ,cat despre feedback recunosc ca mi-ar placea mult sa-l primesc,dar asta nu tine de mine.

    30.03.2010, 08:16:23
  • Margelute
    Margelute

    La inceput m-am stresat, am rugat clientii prin mesaje private sa-mi lase feedback. Acum ma bucur cand primesc, ma bucur cand sunt si mesaje despre produse sau despre cat de repede m-am miscat, dar totusi nu am feedback decat pentru putin peste jumatate din produsele vandute. Cred ca este pentru ca multi clienti de-ai mei folosesc breslo doar ca sa cumpere furnituri si nu prea stiu care e treaba cu feedback-ul, nu stiu unde il gasesc, multi nu stiu nici sa-si revada comanda facuta. Asa ca din cauza asta cred ca este nu din cauza ca n-au fost multumiti de produsele mele.
    Nu stiu daca poti intr-adevar sa faci mai mult. Le-ai spus sa-ti lase feedback, eventual poti sa dai cativa pasi de urmat cum sa dea feedback, dar mai mult de-atat ce poti face? Eu dau feedbackurile ca se aduna si ma incurc in ele apoi.

    30.03.2010, 10:28:10
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Adevarul e ca probabil nu stie multa lume de feedbackuri si nici unde sa le gaseasca.
    Si pentru mine feedbackul e f. important (fiindca cer plata in avans), dar singurul lucru pe care il pot face e sa scriu un mesaj/mail in care sa cer feedback (spun mereu si ca eu am lasat deja feedbakc pozitiv) + eventual instructiuni de cum se lasa feedbackul.

    Mai mult nu cred ca putem face, e o chestie optionala....

    30.03.2010, 17:16:55
  • funksbyraloo
    funksbyraloo

    Poate ar ajuta daca ar aparea un soi de alerta odata terminata o tranzactie...

    31.03.2010, 10:13:49
  • Lauralia
    Lauralia

    Si eu cred ca feedback-ul ar trebui sa fie ceva mai evident... Prima data cand am vrut eu sa-l las cuiva, l-am cautat pana am ametit!
    Laura

    01.04.2010, 02:21:37
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    sa-l mut in Sugestii atunci?

    Lasa ca mai bine ii zic lui Luigi direct, poate ii vine o idee! Deci, am notat :)

    02.04.2010, 19:03:35
  • funksbyraloo
    funksbyraloo

    merci :-D

    03.04.2010, 14:04:12