Forum: Suport Breslo Cineva a cumparat si nu da niciun semn!

  • kittn
    kittn

    Un cumparator a achizitonat doua tricouri pe B. si nu da niciun semn de o saptamana. Am trimis mesaj pe B. si unul in e-mail.
    Ce fac, pun produsele spre vanzare din nou?

    PS. Cumparatorul are 461, 100% feedback (nu stiu daca e real).

    26.04.2011, 14:11:22
  • queenBEAD1
    queenBEAD1

    pai cam toata lumea in aceasta perioada a fost in vacanta...parerea mea este ca ar trebui sa mai astepti putin, de abia de azi majoritatea se intorc in oras :)

    26.04.2011, 14:34:14
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Eu as mai scrie un mail/mesaj in care sa spun ca daca nu primesc niciun semn pana la sfarsitul saptamanii (de ex.) va trebui din pacate sa anulez comanda. Apoi daca tot nu vine niciun semn anulezi comanda din B. si produsele vor reaparea automat in magazin.

    26.04.2011, 16:57:40
  • carmentobias
    carmentobias

    Nici mie nu imi raspund toti la mail,si dupa o zi,trimit sms,si pana acum toti m-au sunat si au confirmat... Nu toata lumea isi verifica des mailul,asta e :D

    26.04.2011, 17:32:45
  • GradinaDeSticla
    GradinaDeSticla

    Se numeste "Kind reminder" si nu e deloc neobisnuit. Asa mai ma trezesc si eu ca vreau sa vad cat ma costa sa cumpar de pe site-urile X, Y, Z din...., nu conteaza de unde, adica transport, TVA, discount, bal,bla, bla, si nu sterg produsele, si dupa cateva zile ma trezesc cu un mail de la respectivele site-uri ca am ceva produse "comandate"... le sterg frumos si se rezolva. Puteti intreba potentialul client daca doreste anularea comenzii sau rezervarea produsului.
    Poate ar fi utila o lista de preferinte care sa permita clientului sa aleaga produsul care ii place dar sa il lase totodata la locul lui in magazin pentru a fi vandut in continuare.

    26.04.2011, 18:00:18
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    dar exista lista de preferinte, ii spune Favorite!

    26.04.2011, 20:40:33
  • badaboom
    badaboom

    Buna!
    Apropo de timpul de asteptare... cam cat considerati ca e ok sa fie lasat clientul sa confirme, pana sa anulati comanda? eu am in politica magazinului 3 zile...dupa care dau sms...dupa care anulez cu scuzele de rigoare fata de client (pe care by the way...el le primeste? adica vede motivele pt care i-a fost anulata comanda???)
    Zilele astea am avut 2 comenzi (una lansata, alta ca intrebare pe mail) lasate in aer...si probabil a fost cam aiurea sa le anulez (dupa 5, nu 3 zile!), gandidu-ma ca nici eu nu am stat lipita de net in aceasta perioada...

    27.04.2011, 13:10:55
  • kittn
    kittn

    Va multumesc tuturor pentru ajutor!

    27.04.2011, 17:57:11
  • tonycat
    tonycat

    @bijouxdemonange, multumesc pentru interventie pentru ca nu am stiu ca exista lista de preferinte pitita ca "Favorite". Poate cu ocazia asta invata si clientii.

    Iar trei zile de asteptare a confirmarii din partea cumparatorului mi se par in regula pentru una este sa stabilesti un regulament de functionare ca magazin cu toate responsabilitatile care deriva de aici si altceva este sa iti faci ca si client un program liber de constrangeri de vizitare a contului Breslo in functie de dispozitie sau de timpul de care dispui. Cine este cu adevarat interesat sa cumpere va urmari mesajele si va raspunde, cine nu, nu. Nu e nimeni obligat sa vanda sau sa cumpere. Comunicarea e un lucru mare!

    27.04.2011, 18:08:36