Forum: Orice altceva Clienti neseriosi

  • bijouart
    bijouart

    hello all...
    ce ziceti de o lista cu clienti neseriosi, probleme sau experiente neplacute pe care le-ati avut cu acestia? stiu ca pe forum-ul vechi exista asa ceva si ma gandesc ca ar fi util tuturor sa deschidem din nou acest subiect.

    04.04.2010, 21:57:58
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    NU!
    "Ce nu este permis pe Forumul Breslo:
    · Barfe: Forumul Breslo nu este locul potrivit pentru a impartasti orice fel de opinie sau informatie referitoare la o terta parte. Publicarea oricaror informatii private (de exemplu: adresa de email, conversatii din mesageria Breslo, scrisori, numere de telefon, adrese, nume complete sau tranzactii efectuate pe Breslo sau in afara)"

    Clientilor neseriosi le dam feedback negativ, cu motivul aferent. E suficient, si nu are rost sa deschidem aici polemici si liste negre. Pentru asta exista functia de feedback.

    05.04.2010, 12:47:19
  • bijouart
    bijouart

    imi pare rau, dar eu nu asta am sugerat. NU imi plac barfele si polemicile si nici nu instig la asa ceva, am fost prost inteleasa...se putea publica doar numele si motivul pentru care e considerat neserios.
    aveam o dilema cu un posibil client (cont nou, dar cumparator vechi cred) si speram sa gasesc aici ajutor, dar se pare ca m-am inselat!

    05.04.2010, 15:29:09
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Numele si motivul potentialilor neseriosi se incadreaza la "opinie & informatie referitoare la o terta parte".

    Nu mi se pare ok sa discutam "pe la spatele" clientilor daca sunt seriosi sau nu. Nu e profesionist.

    Bijouart, daca ai o dilema cu un user nou (care deci nu are feedback) ai putea sugera plata in avans -macar o suma care sa acopere taxele tur-retur ale coletului. Poti spune ca ai avut in ultimul timp probleme cu clienti care nu au ridicat pachetele, si preferi acum sa procedezi asa la prima comanda...ca sa nu spui din start ca ti se pare clietul suspicios. :P
    Hope that was helpful...

    05.04.2010, 16:15:56
  • bijouart
    bijouart

    cinnamoncloves, nu stiu de ce insisti in asa fel incat sa par eu oaia neagra in chestiunea aceasta, ma simt putin lezata de comentariile tale...nu am nicio vina ca unii clienti chiar se incadreaza in categoria neseriosi si cateodata isi bat joc de timpul si munca noastra.
    topicul meu s-a dorit a fi un "strigat de ajutor", nu o lectie de morala adresata tot mie.
    dar, in fine, multumesc pentru sugestie, ma gandeam oricum sa pun in practica o astfel de idee. sugerez ca discutiile sa se incheie aici si topicul sa fie inchis.
    multumesc.

    05.04.2010, 17:52:51
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    bijouart, scuze daca te-ai simtit lezata, nu asta era scopul meu.
    Sunt de acord ca exista o gramada de clienti neseriosi (am la randul meu experiente de colete intorse si stiu cat de frustrant poate sa fie).
    Doar ca nu forumul este locul unde se rezolva lucrurile astea. Eu speram ca ultima mea sugestie sa iti fie de folos, nu era o lectie de morala.

    05.04.2010, 18:40:49