Forum: Suport Breslo ! Clientul nu mai poate intra in cont

  • fimomimo
    fimomimo

    Am o clienta care nu-si mai poate accesa contul si va rog frumos face-ti ceva pentru ca trebuie sa poata sa verifice ce si cat a comandat. Deja asteapta de o saptamana si nu a primit nici un raspuns de la dumneavoastra.
    Unul dintre nr de ordine este acesta : 377875
    Va rog si pe noile admine sa incerce sa atentioneze echipa breslo de aceasta problema.

    22.01.2015, 23:30:15
  • EtnoWare
    EtnoWare

    fimomimo - utilizatorul DropOfNature a semnalat acest lucru si am semnalat problema; daca exista si la alt utilizator, te rog sa ne lasi aici numele ca sa pot trimite un mesaj catre echipa, sa rezolve. Mersi!

    23.01.2015, 09:25:04
  • fimomimo
    fimomimo

    Cei de la breslo au fost contactati direct pe mail cu datele si username-ul, doar ca nu raspunde nimeni de o saptamana.
    Mie nu mi-se pare normal... tie ti-se pare ca e un termen rezonabil?
    Pe langa, la bugul raportat saptamana trecuta pentru shopping cart nu am primit nici un raspuns si daca va scriu aici ce imi spune o clienta aseara - este exact ceea ce mi-sa intamplat si mie cand am incercat sa fac o comanda, sesiunile expira si nu-ti dai seama daca s-a efectuat comanda sau nu si apoi cauti sa iti pui produsele inapoi in cos ; cine are atata timp si mai ales rabdare?

    23.01.2015, 20:15:54
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Aseara am facut o comanda de furnituri (dupa ce m-am chinuit groaznic cu cautarile) si a durat ceva pana sa se trimita...
    Poate un client nou nu are rabdare sau nu pricepe ce se intampla si renunta:(

    23.01.2015, 20:23:11
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Fimomimo - in legatura cu procesarea comenzilor, acestea sunt afisate in panoul utilizatorului, la sectiunea cumparaturi, asa ca daca aceasta a fost procesata, apare acolo

    24.01.2015, 09:21:21
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Am impresia ca nu s-a inteles faptul ca suntem aici ca sa VINDEM, asta este obiectivul nostru, pentru asta platim gazduire.
    Faptul ca noi, prosesorii de magazine, avem nevoie de atatea indicatii si exercitii de imaginatie ca sa folosim functiile site-ului, nu face decat sa ma ingrijoreze si mai mult, oare ce se intampla cu un cumparator care vine pe breslo?!
    Cine mai cumpara de la noi?
    Omul incerca sa plaseze o comanda, nu merge, pa si la revedere...nu sta sa faca studiu de caz, sa intre pe forum, sa contacteze adminii ca sa se lamureasca ce si cum...avem nevoie de un site prietenos, cu functii simple si clare, usor de folosit chiar si de cei care nu sunt foarte priceputi.
    Va rog faceti ceva sa se poata naviga usor in magazine, sa se poata trece de la un produs la altul, paginile sa nu se mai termine cu 2/3 spatii goale...

    24.01.2015, 22:32:51
  • fimomimo
    fimomimo

    Oare cat timp trebuie sa treaca pana se face ceva?

    29.01.2015, 00:19:45
  • EtnoWare
    EtnoWare

    fimomimo: daca nu imi poti lasa username-ul cu probleme, nu pot ajuta, din pacate; eu am mai semnalat echipei problemele cu conturile altor colegi si s-au rezolvat..Daca nu vrei sa faci public username ul, te rog atunci sa trimiti tu un mail la [email protected], iar ei vor remedia manual problema.

    29.01.2015, 08:38:20
  • Breslo
    Breslo

    fimomimo, nu gasim nici un email care sa se potriveasca cu situatia descrisa de tine.

    pentru a identifica userul cu pricina avem nevoie, cum recomanda si colega noastra EtnoWare, ori sa ne spui tu care este userul si de ce nu reuseste sa se logheze, ori sa iti rogi clientul sa ne mai trimita o data un email de pe adresa personala pe [email protected]

    multumim!

    29.01.2015, 14:06:54