Forum: Orice altceva Colete neridicate

  • simona87
    simona87

    Ati avut vr.odata problema aceasta?s.a intamplat sa trimiteti un colet si respectivul cumparator sa nu.l ridice?

    26.04.2010, 22:55:27
  • tzuki333
    tzuki333

    da, eu am patit, dar nu am mai putut decat sa imi replatesc propriile produse...e aiurea, dar se mai intampla, acum cer mereu confirmarea clientului ca sa vad daca stie si de taxa de transport si daca e de acord cu un pret mai mare decat cel afisat doar pentru produs...poate e o consolare sa ii dai feedback negativ, dar doar ptr tine, in rest nu inseamna mare lucru...

    27.04.2010, 18:29:55
  • kittenhood
    kittenhood

    cred ca o solutie ar mai fi sa ceri plata in avans la persoanele care nu au feedback de niciun fel

    27.04.2010, 21:34:21
  • simona87
    simona87

    ..da.cred ca asa este cel mai bine..desi eu de curand mi.am deschis magazinul si zilele trecute am dat primul produs.l.a cumparat o fata care nu avea niciun feedback si am zis sa risc si sa nu.i cer plata in avans.acum sper sa nu am ghinion din prima:)
    Am multe prietene care au bloguri,si fac lucrusoare handmade si s.au confruntat de multe ori cu aceasta problema si din cauza asta am vrut sa vad voi ce situatie ati intimpinat sa ma pregatesc pe viitor:)

    27.04.2010, 22:12:35
  • tzuki333
    tzuki333

    culmea e ca si la mine tot la prima comanda s-a intamplat...dar uite ca nu a fost cu ghinion! asa ca....mergi mai departe si multa bafta!

    27.04.2010, 22:32:34
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Mie mi s-a intamplat de 2 ori, din care odata aici pe Breslo. Asa ca am lasat feedback negativ.
    Dar in mod normal cer plata in avans si totul a fost ok, asa ca cel mai sigur ar fi sa procedati si voi asa. In afara nimeni nu livreaza cu ramburs, iar in plus cu plata in avans taxele de transport scad (cam la jumatate).

    27.04.2010, 23:14:07
  • simona87
    simona87

    Daca mi se va intampla o data asa cu siguranta si eu voi cer numai plata ramburs,sa ma lipsesc de griji:)

    27.04.2010, 23:27:25
  • simona87
    simona87

    @tzuki333 iti multumesc mult pt.urare.la fel!

    27.04.2010, 23:28:36
  • issa
    issa

    si eu am patit-o :( si m-am enervat teribil pt. ca era o geanta realizata la comanda, special pt. persoana respectiva :(

    28.04.2010, 09:17:52
  • MADeea
    MADeea

    Am patit-o si eu si am ajuns la aceeasi parere ca si CinnamonCloves: cel mai bine este sa ceri plata in avans, asa esti sigur ca nu muncesti si ca nu faci drumuri pana la posta degeaba (stiu ca miscarea e buna pt sanatate dar cred ca e mai bine sa ne pastram nervii intacti :) )

    30.04.2010, 02:48:42
  • simona87
    simona87

    As mai avea o intrebare in legatura cu acest subiect..cum stii ca ti s.a intors coletul la posta?asta in cazut in care clientul nu si.a ridicat coletul..primesti o instiintare ceva?ca parca n.as vrea sa.mi pierd produsele pe la posta nestiind de ele

    05.05.2010, 10:56:36
  • dodo
    dodo

    aviz cu instiintare de retur.

    05.05.2010, 10:58:27
  • simona87
    simona87

    @dodo - multumesc :)

    05.05.2010, 11:18:27
  • dodo
    dodo

    cu multa placere.
    dar....iti doresc sa n-ai parte de asa ceva.e extrem de neplacut.

    05.05.2010, 12:54:04