• VYOLETTA
    VYOLETTA

    Buna dimineata ,
    - mesajul de fata este doar o observatie personala dar pentru ca intretin o relatie speciala cu furnizorii de materiale de foarte mult timp , am constatat ca si acestia sunt nemultumiti de speta " comenzi "
    - a face o comanda pe Breslo in momentul de fata ( dupa imbunatatirile etalate ) este o adevarata aventura , actiunea a devenit ultra cronofaga , cere multa rabdare si pastile contra nervilor
    -1- dupa ce obtii lista finala cu produsele alese , bifarea nr de buc / produs te aduce permanent la prima pozitie si daca sunt 20-30 produse nu este foarte interesant
    - 2 - mai nou , nu mai apare in casuta corespunzatoare nr de buc / produs astfel ca , in final cand doresti sa faci o verificare trebuie sa fii as la operatia de impartire
    - 3 - in timpul completarii comenzii de cele mai multe ori sunt intreruperi marcate de o casuta " error ..." , care blocheaza actiunea pentru mult timp
    - 4 - am avut situatii in care comanda nu a fost inregistrata , respectiv transmisa sau s-a inregistrat de 2 ori in magazinul furnizor
    - 5 - in timpul completarii comenzii dintr-un magazin , pagina se deruleaza aleator si se opreste in dreptul altui magazin , ceea ce implica alte actiuni cronofage
    Este foarte complicat , foarte multi cumparatori renunta , sigur , in defavoarea celor care chiar trudesc pentru a etala produse , pentru a vinde , pentru a reusi o activitate serioasa , cinstita dar care necesita foarte , foarte multa munca si daruire.
    Corect mi se pare ca atunci cand faci schimbari in setari , in program , sa fie facute si verificari ca vanzator , cumparator.

    06.07.2015, 04:53:46
  • ARTLUBIJU
    ARTLUBIJU

    Sunt de acord cu tot ce a scris Alexandra ...nu mai rezistam nici noi vanzatori sa nu mai spunem de cumparatori care renunta in defavoarea nostra.

    12.10.2015, 15:22:31
  • LIDI
    LIDI

    Cosul de cumparaturi functioneaza foarte greu!
    Subscriu la ceea ce a spus Vyoleta!

    26.10.2015, 15:26:34