• sognami
    sognami

    O clienta m-a intrebat de ce nu poate sa comande decat un produs o data, acum mi-am dat seama de ce a spus asa: imediat dupa ce adauga un produs clientul este directionat catre pagina cu formularul de expediere. Asa a reusit sa faca vreo 4-5 comenzi pentru tot atatea produse. Eu nu as fi avut rabdare sa fac asta nici de 2 ori si nu as fi dat "back" pentru ca in mod obisnuit cand faci asta ti se sterg datele din formular si clientul nu are de unde sa stie ca aici se intampla altfel. Va rog sa luati in considerare aceste aspecte, multumesc.

    19.02.2012, 21:17:42
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Adica nu e bug, ci ar trebui sa adaugam in formularul de comanda un link sau o optiune de genul "continua cumparaturile pe Breslo", nu?

    20.02.2012, 21:09:44
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Din cate am inteles eu asta ar fi problema.

    Sau si mai bine ar fi daca atunci cand dau "adauga in cos" sa nu ma mai duca in cos ci doar sa imi adauge produsul acolo, eu putand naviga in continuare fara probleme si cand vreau sa finalizez comenzile (sau sa le modific) sa ma duc eu singura la cos.

    21.02.2012, 00:10:50
  • panteraroz2
    panteraroz2

    Din cate am observat eu dupa ce ai adaugat un produs in cos poti sa dai back si reintri pe pagina de unde ai luat produsul, nu se sterge nimic, produsul ramane in cos si tu poti sa iti continui cumparaturile in magazin. El se sterge doar daca apesi pe "X". Dar e adevarat, si eu am patit asa cu o clienta care nu s-a prins de schema si mi-a lasat vreo 6 comenzi separate - cate una pentru fiecare produs :) Sau poti merge direct pe cos ....

    21.02.2012, 20:39:00
  • sognami
    sognami

    Da, ati inteles bine. Cel mai bine mi se pare sa fie cum zice bijouxdemonange. Noi stim cum functioneaza, dar ganditi-va la un client care acum intra prima data pe site si e oricum putin dezorientat.
    Multumesc! :*

    21.02.2012, 22:31:27
  • sognami
    sognami

    e oarecum bug de vreme ce o clienta a facut saraca 5 comenzi in loc de una, dar definitia problemei e mai putin importanta...

    21.02.2012, 22:37:37
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Definitia problemei e importanta pentru ordinea prioritatilor :)
    cred ca daca la adaugare in cos doar s-ar adauga produsul in coltul de sus, jumatate din cumparatori nu si-ar da seama ca intr.adevar s-a adaugat ceva in cos.

    Trebuie fie sa implementam un buton vizibil de "continua cumparaturile" pe pagina comenzii, fie daca nu ducem cumparatorul acolo direct trebuie ca adaugarea in cos sa se faca mai vizibil, evtl. cu un pop-up sau ceva.

    22.02.2012, 11:52:58
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Am vazut unele site-uri unde dupa ce dai "adauga in cos (sau ceva de genul)" iti apare o fereastra in care ai doua optiuni: "continua cumparaturile" si "checkout"
    si astfel se acopera totul :)
    Este destul de aiurea cand te tot duci in cos, apoi back, si iar back ca doar nu mai cumperi produsul inca o data...si iar cauti si tot asa...
    Se salveaza mult timp. :)

    22.02.2012, 15:40:26
  • dianadesign
    dianadesign

    Tot legat de aceasta problema, eu mi-as dori sa am un buton cu ajutorul caruia sa pot cupla comenzile cuiva. Am frecvent comenzi cu cate un singur produs si ar fi f. util sa pot uni intr-o singura comanda tot ce a cumparat cineva.
    Ca pe ebay.

    22.02.2012, 19:15:33
  • beadshop
    beadshop

    As avea si eu o propunere, foarte necesara pentru cumparatorii de furnituri. Cand adaugi in cos un produs, sa poti chiar atunci sa bifezi cantitatea dorita. Aum, dupa ce se adauga un produs in cos, pe urma trebuie sa-l cauti in cos si sa modifici cantitatea...este foarte greoi, mai ales dupa ce se strang deja ceva produse in cos.

    24.02.2012, 12:44:59
  • jad.luxury.handmade
    jad.luxury.handmade

    Din motivul mentionat mai sus am primit 5 comenzi cu 5 taxe de expediere de la un singur cumparator. Este limpede ca asta sperie orice client. Am avut noroc ca am reusit sa contactez imediat cumparatorul si sa-i spun ca nu va plati decat o singura taxa...
    As dori un sistem de cumulare comenzi, daca se poate.

    24.02.2012, 21:04:37
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    comenzile se pot cumula si acum. dupa ce adaugi produsul in cos si te trimite la cosuld e cumparaturi, te intorci in magazinul respectiv si continui. Si tot asa pana adaugi tot.

    Eu deschid produsele ce doresc sa le achizitionez, in file/tab-uri diferite, modific cantitatea imediat ce ajung in cos, inchid fila si ma intorc in fila cu magazinul sau categoria vizata. astfel sa nu fie nevoie sa dau back, sa reiau cautarile, sa ma pierd printre produse, etc.

    Chiar daca dai back sau inchzii fila, cosul de cumparaturi se pastreaza :)

    24.02.2012, 21:53:01
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Cred ca jad.luxury se referea mai degraba la un sistem prin care vanzatorul sa "cupleze" mai multe comenzi de produse individiuale de la un singur cumparator intr.o singura comanda mare cu 1 taxa de transport, dupa ce s-au efectuat comenzile.

    25.02.2012, 01:04:15
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    pai nu e mai logic sa trimit comanda cand am pus toate cele n produse in cos decat sa fac comenzi pt fiecare in parte si apoi sistemul sa le cupleze?

    25.02.2012, 01:23:19
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Ba da, despre asta e vorba aici :))

    Multi clienti pun ceva in cos, sunt directionati automat la formularul de comanda, si pentru ca nu le zice nimeni ca pot sa continue cumparaturile, trimit comanda pt 1 produs. Apoi revin in magazin, mai comanda un produs si tot asa. La sfarsit au trimis 5 comenzi distincte de cate 1 produs, pt. care se percep 5 taxe de trasport.

    dianadesign si jad isi doresc o modalitate prin care sistemul sa cupleze aceste 5 comenzi intr-o comanda mare cu 5 produse si 1x taxa de transport. Special pentru acei clienti care nu isi dau seama ca e mai logic sa trimita comanda DUPA ce au adaugat tot ce vor in cos.

    25.02.2012, 14:16:53
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    :)))

    DA, probabil ca ar trebui variante pentru toata lumea... desi la magazin, in offline, nu merge nimeni la casa pentru fiecare produs si apoi se intoarce dupa celalalt, dar na :))))

    25.02.2012, 19:49:12
  • Marillys
    Marillys

    Am primit si eu azi o comanda cu un singur priodus. Clienta mi-a scris ca nu a putut comanda un alt produs dupa ce l-a adaugat pe primul in cos . Am intrat sa verific sa vad cum se face o comanda si intradevar in partea de jos nu exista decat butonul pentru a trimite comanda . Cred ca ar fi mai usor pentru clienti daca ar gasi langa trimite comanda, "Intoarcere in magazin" sau "cumpara in continare" ceva de genul acesta .
    Eu i-am scris doamnei si i-am explicat sper sa mai revina.
    O primavara frumoasa!

    01.03.2012, 10:17:56
  • madalinaiui
    madalinaiui

    Am si eu o intrebare.Daca am facut o comanda sambata cand imi ajunge?

    06.03.2012, 19:36:02
  • Breslo
    Breslo

    Depinde de data la care va fi expediata, si de modalitatea de transport.
    Vanzatorul de la care ai facut comanda este singurul care iti poate raspunde exact. Ia legatura direct cu el.

    Subiectul acestui thread a fost de fapt rezolvat, deci il voi inchide. Pentru intrebari noi despre comenzi, deschideti, va rugam, alt topic.

    09.03.2012, 10:14:29