Forum: Suport Breslo Comenzi

  • Roufe
    Roufe

    Buna ziua,
    Abia am deschis magazinul si au aparut primele comenzi si vad ca in stanga apar optiuni - Accepta si Anuleaza. Am dat click pe Accepta dar nu se intampla nimic.
    Poate sa imi spuna cineva cum se procedeaza?
    Multumesc,
    Andra

    15.06.2012, 13:15:04
  • gemsgems
    gemsgems

    Cand apesi pe accepta trebuie sa selectezi ziua in care trimiti coletul si apoi sa salvezi. :D Dupa care comanda va fi trimisa in mod automat in sectiunea "In curs de trimitere".

    15.06.2012, 14:01:22
  • Roufe
    Roufe

    Am intrat pe alt browser si acolo apar toate optiunile, pe firefox nu apare campul cu termenul de livrare si nu se intampla nimic cand apesi accepta - ar trebui rezolvat

    15.06.2012, 14:14:24
  • Roufe
    Roufe

    Am uitat sa iti multumesc pentru ajutor, ma scuzi xox

    15.06.2012, 15:39:48
  • gemsgems
    gemsgems

    Ciudat, eu numai pe Firefox stau. :)) Cu placere! :*

    15.06.2012, 15:42:50
  • ctln2you
    ctln2you

    cred ca am o problema...mi-am facut cont pe acest site si am comandat niste produse, insa nu am primit nicio confirmare a comenzii si nici nu pot vedea un istoric al comenzilor. Cand am facut comanda totul a fost ok textul ultim fiind " Comanda catre..... a fost trimisa". Mentionez ca am facut comanda de la un singur furnizor. Ce pot face in cazul acesta? As dori ft mult sa am produsele cat mai repede posibil.
    Multumesc pt ajutor,
    Catalina

    19.06.2012, 15:41:16
  • cutiisifelicitari
    cutiisifelicitari

    trimite un mesaj vanzatorului, vezi daca a primit comanda ta. :)

    20.06.2012, 12:46:02
  • Live
    Live

    Uită-te la "Cumpărături", nu la Comenzi"!

    20.06.2012, 16:48:57
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    In meniul tau, te uiti la Cumparaturi si acolo vei putea vedea stadiul comenzii.
    In orice caz, poti contacta vanzatorul, se intampla sa intarzie cu updatarea stadiului comenzii in magazin (deci sa o confirme pe site ca ar fi trimisa, chiar daca ea poate e deja in drum spre tine sau poate chiar a ajuns).

    20.06.2012, 20:25:41
  • andruuusk
    andruuusk

    buna!daca comand pe breslo de la mai multi vanzatori,pachetele imi vin separat sau se cumuleaza intr un singur pachet?multumesc

    05.10.2012, 12:27:39
  • user61482
    user61482

    Andruuusk, daca comanzi de la mai multi vanzatori, pachetele iti vor veni separat :)

    05.10.2012, 14:11:13
  • 4handmade
    4handmade

    ... si vei plati taxe postale pentru fiecare comanda :)

    05.10.2012, 15:40:39
  • user61482
    user61482

    :) Cred ca asta era de fapt raspunsul la intrebare :)

    05.10.2012, 16:36:51
  • meelady
    meelady

    buna ziua
    daca doresc sa comand materiale , pot sa aleg materiale din diverse magazine in aceeasi comanda sau fiecare magazin trebuie sa aiba propria comanda ?

    09.11.2012, 11:46:10
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    meelady, pe Breslo vei primi de la fiecare magazin in parte un pachet diferit si va trebui sa platesti pentru fiecare magazin separat taxele de livrare.

    Daca pui toate produsele pe care ti le doresti in cosul de cumparaturi ele vor fi grupate per magazin si vei vedea ce suma trebuie platita pentru fiecare magazin in parte: www.breslo.ro/Shopping-Cart/checkout

    09.11.2012, 20:30:39
  • liviaboldur
    liviaboldur

    Buna ziua! Cum pot vedea o comanda finalizata, pe care am primit-o deja?

    03.03.2016, 17:46:42
  • joulibiju
    joulibiju

    Trebuie sa ajunga banii si sa se confirme plata din sectiunea respectiva.

    04.03.2016, 08:32:47
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Dupa ce vanzatorul actualizeaza statusul comenzii, o vei putea vedea ca finalizata.

    04.03.2016, 12:35:42
  • blanitza
    blanitza

    Si eu am aceasta situatie, pe 26 februarie trimiteam o comanda unui magazin, si niciun raspuns pana-n prezent. I-am trimis si doua mesaje, la fel, nicio miscare. Ma deranjeaza foarte mult o astfel de lipsa de respect.

    06.03.2016, 14:00:07
  • user11913
    user11913

    Buna ziua ! Am citit ce ati scris pana acum si vreau sa fac o precizare : am primit o comanda in 29 februarie.Nu am vazut comanda si nici mesajele de la clienta decat in 02 martie pentru ca nu am avut acces la internet. Din fericire,imediat cum s-a remediat problema la compania de internet am luat legatura prin mesaj +sms cu clienta care a fost intelegatoare si am finalizat comanda. Am scris asta ca sa se stie ca uneori nu este neseriozitate ci doar o intamplare nefericita si nedorita. Daca am putea afisa undeva nr de telefon ,am putea comunica si prin sms in caz ca ne cade netul.. Va multumesc , o zi buna!

    13.03.2016, 17:18:39