Forum: Suport Breslo Comision pentru comenzile anulate
- user68788
Buna ziua,
07.08.2015, 12:50:39
Doresc sa stiu de ce se plateste comisonul de 3.9% in cazul comenzilor care au fost anulate. Chiar daca valoarea lui este mica, nu mi se pare corect sa platesc comision pentru produsele care nu au fost vandute efectiv (ma refer strict la boost-ul prin comision procentual). - incrafts
Situatie asemanatoare si la mine. Pentru acelasi produs platesc comisionul de 2 ori, o data pentru comanda anulata si o data pentru comanda finalizata. Ambele comenzi apartin aceluiasi client.
07.08.2015, 22:24:27 - Plicantisoc
As vrea sa se poata vedea in Inbox conversatia cu un anumit client, nu sa caut prin, ma rog cele 35 pagini in cazul meu, conversatia. Adica nu exista o casuta "cauta" si in Inbox?!? :(
07.08.2015, 22:58:35 - just.paintings
Am inteles ca o sa implemeneze un formular de restituire a comisionului pentru comenzile anulate.
08.08.2015, 14:24:02 - stanka
Cand se implementeaza formularul de restituire a comisionului pentru comenzile anulate? Deja am cateva comenzi anulate pentru care am platit sau trebuie sa platesc comisionul de boost :(((
02.09.2015, 16:36:43 - EtnoWare
stanka, transmite un e-mail la [email protected] si solicita recalcularea comisionului, specificand ce produse boost-uite au fost anulate prin comenzi, iar cei de la financiar vor recalcula comisionul tau :)
03.09.2015, 14:48:09 - stanka
Multumesc!
04.09.2015, 09:04:57 - LaDemoiselle
Va salut!
24.09.2015, 16:03:26
Au mai aparut ceva modificari cu privire la acest subiect sau trebuie in continuare trimis mail la echipa@breslo pentru recalculare comision.
Tocmai s-a razgandit o doamna/domnisoara in privinta comenzii unor produse si am anulat - produsele erau cu boost.
Multumesc!
*hugs* - EtnoWare
maria.handwork inca nu a intrat in functiune forumularul de recuperare a comisionului, insa daca transmiti mail la [email protected] colegii o sa-ti regleze contul :)
29.09.2015, 20:45:01 - LaDemoiselle
Multumesc pentru raspuns!
30.09.2015, 15:32:36 - just.paintings
Pe cand formularul de returnare a comisionului? Acum cateva saptamani echipa breslo a promis ca la sfarsitul lunii septembrie o sa fie disponibil.
07.10.2015, 17:00:01 - betty.bijuterii
Foarte dificila noua platforma... Daca intru in pagina principala, nu cea a magazinului meu, cum pot intra din nou in magazin!? De asemenea, se afiseaza produse vandute acum 4 ani. Am observat ca, la produsele nou postate, nu mai apare denumirea magazinului si nici cea a produsului.
09.10.2015, 21:50:02 - ramonaignat
Abia ce ma obișnuisem....si acum o luam de la capat. Multe lucruri nu sunt clare. Banuiesc ca se vor implementa in timp. Cum intru in magazin ? Butoane de reduceri...am rămas cu reduceri si nu stiu cum le schimb. La toate produsele apare livrare gratuită. ...Sperăm ca sunt temporare
09.10.2015, 22:08:04 - LaDemoiselle
Hehe! Eu nici macar nu stiu cum sa intru sa-mi vad magazinul.
09.10.2015, 22:12:58
Am postat un produs nou. Fiind pe prima pagina mi-e usor sa intru pe produs si apoi in magazin.
Sunt multe schimbari. Cred ca erau alte prioritati, dar sper ca si acelea sa fie incluse in aceasta schimbare majora.
Si sper sa apara si instructtiunile de utilizare, cat de curand. - ramonaignat
Asa intru si eu...de pe prima pagina, am un produs listat. Pe forum intru de pe google. ..
09.10.2015, 22:16:36 - joulibiju
Acum am reusit sa vad forumul, n-a fost "incarcat".
09.10.2015, 22:31:48
Pentru a ajunge la magazinul si produsele noastre se apasa in felul urmator: butonul de sus "Contul meu", apoi "Admin", apoi coloana "Produse".
Propun sa deschidem un nou topic, intrebari or sa fie multe si ne mai ajutam intre noi.