Forum: Orice altceva CONCLUZIE

  • VYOLETTA
    VYOLETTA

    CONCLUZII - Campania publicitara din revistele : Avantaje , Elle , Unica
    - aceste concluzii sunt personale si reies in urma unor atitudini si actiuni foarte serioase cu , care am tratat speta.
    - doresc sa nu se inteleaga eronat acest mesaj pentru ca nu este tendentios ci strict informativ si personalizat , dar este bine sa invatam din fiecare experienta.
    - depinde foarte mult ce isi doreste fiecare de la o astfel de campanie : aprecieri , vanzari , recunoastere , intrare pe piata mass media dirijata si controlata , etc.
    Campania care a durat 7 zile x 3 reviste de top ( chiar daca numai in formatul on-line ) - pentru mine - si-a atins tinta.
    Platile le consider derizorii , afisarea corecta , respectata si temporal pe o plaja extinsa.
    Sigur ca , fiecare dintre expozanti este un publicitar pentru toti si special pentru Breslo , care prin fiecare produs si clik isi creste recunoasterea si aria de penetrare publicitara dar , din proprie experienta , 90% din persoanele contactate nu cunosteau acest site si nu-l accesasera vreodata , ori acest aspect s-a schimbat in mod pozitiv si profitabil pentru toti creatorii handmade.
    Pentru mine , maxima satisfactie , multe mesaje si telefoane din toate zonele Romaniei , placute , cu drag si admiratie.
    O initiativa de bun augur.

    01.07.2014, 16:50:42