Forum: Suport Breslo Cum pot anula in calitate de cumparator o comanda deja plasata?

  • darktigresse
    darktigresse

    Buna dimineata, dragi breslasi!
    Am o problema cu o comanda plasata in magazinul MadammeBijoux. Comanda plasata de pe 6.02, vizualizata de pe 6.02 de vanzator, asa cum imi apare in detalii.
    Astazi este 10.02, comanda apare tot ca fiind neconfirmata, neplatita, nelivrata, vanzatoarea nu-mi raspunde la nici un mesaj din cele 4 trimise... Chiar aveam nevoie de produse si repede. Am intrat acum, tarziu stiu, si eu in feedbackul magazinului MadammeBijoux si ce sa vad? La negative multe multe mesaje cu aceeasi problema - lipsa de comunicare, comenzi neexpediate, nici un motiv!!
    Cum as putea anula comanda? Nu pot, doar vanzatorul poate face asta. Cred ca s-ar impune o solutie si pentru problema asta.
    Acum, azi, as vrea sa anulez comanda pentru ca daca o primesc peste o saptamana e degeaba. Daca n-o ridic iau feedback negativ. Daca ii scriu sa o anuleze, oricum imi poate da feedbac negativ. Pe nervii, timpul si pierderea mea. Si in conditiile in care vanzatorul nu e nici pe departe la prima abatere...
    Cum facem?
    Multumesc frumos!

    10.02.2015, 08:07:02
  • EtnoWare
    EtnoWare

    darktigresse trimite-i un mesaj prin care anulezi comanda; chiar daca nu va tine cont de el, in cazul in care primesti feedback negativ, poti scrie la [email protected] care, in baza mesajului trimis, iti va schimba feedback-ul :)
    Oricum, la ce feedback are, nu vor fi probleme in schimbarea calificativulu :)
    P.S.: am facut si eu comanda la persoana in cauza si mi-a trimis coletul cu lipsuri, tocmai ce aveam nevoiea, asa ca nu mai comand nimic de la ea ..

    10.02.2015, 12:29:01
  • darktigresse
    darktigresse

    Multumesc, EtnoWare!
    Asa am facut azi dimineata, am trimit mesaj pentru anulare, tocmai ca sa nu avem probleme apoi de feedback aiurea. Si acum o ora ma trezesc cu curierul la usa cu comanda. O cerusem prin posta pentru ca era gratuit transportul la comenzi mai mari de 90 lei, dar pentru ca in condtiile din butoanele de ales variantele de livrare la comanda, nu exista decat Fan Courier, ca varianta gratis, am ales-o pe ea si am cerut detalii despre cum procedam in mesajele cele multe la care n-am primit nici un raspuns nici pana acum. Am primit comanda ca mi-a fost jena de banii omului deja platiti pe transport, cu toate ca am vazut ca totalul de ramburs era mai mic decat comandasem. Din comanda lipsesc niste margele, cele care imi trebuiau cel mai mult, cum altfel(?), vreo 20, scazute, e drept, din total si nici o taxa de transport. Sincer, nu mai pricep nimic. I-am scris un mesaj ca am primit-achitat, am multumim pentru transportul gratuit, chiar daca aiurea, dar e chiar sub orice critica nivelul de comunicare. Cerusem si factura intr-unul din mesaje, n-am primit evident, cu toate ca expeditorul coletului este o firma. Nu mai zic nimic, nu stiu cum de exista si rezista asemenea vanzatori. Detin de 7 ani un magazin online, am la activ peste mia de comenzi onorate sau plasate la atatia furnizori, de-a lungul timpului, dar asa o incurcatura pe muteste n-am patit niciodata.
    Macar am scris aici, poate mai ajuta pe cineva experienta mea.
    O zi minunata tuturor!

    10.02.2015, 12:42:29