Forum: Idei si sugestii cum pot anula un feedback

  • LadyShop
    LadyShop

    AM dat feedback si clientul a returnat produsul, cum sa anulez fb dat la un produs vandut dar returnat .

    02.02.2013, 21:52:04
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Daca feedbackul e pozitiv, trebuie sa scrii la [email protected]. Include si dovada coletului retur.
    Feedbackurile neutre / negative le poti modifica tu din seciunea Feedback > Editeaza.

    De curiozitate, de ce vrei sa modifici feedbackul (banuiesc ca vrei sa-l schimbi din pozitiv)? Conform politicii magazinului, clientii au voie sa returneze produse in termen de 14 zile.

    03.02.2013, 00:56:06
  • LadyShop
    LadyShop

    Buna , nu vreau sa dau fb la un produs nevandut , atat, nu sa dau negativ . Returnarea este stipulata la mine in magazin si o consider ceva normal .

    03.02.2013, 08:34:18
  • gemsgems
    gemsgems

    Feedback-ul nu se da doar pentru produs, ci pentru cum a decurs toata colaborarea. N-ar fi rau pentru viitori vanzatori sa stie ca acest client a returnat produsul si de ce.

    03.02.2013, 09:47:26
  • LadyShop
    LadyShop

    Motivul returnarii il puteti afla din feedback lasat daca este neutru sau negativ.

    03.02.2013, 10:30:29
  • Shinobi
    Shinobi

    Buna ziua.
    Nu vreau sa fiu dura dar nu inteleg ce ai dorit sa zici Gemsgems ,adica dumneavoastra daca ati cumparat un produs si este de calitate si sunteti multumita de el ,atunci cand dati feedback-ul stai si va ganditi daca simpatizati cumparatorul sau nu ?
    Feedback-ul se da pt produse, nu pt colaborare .Colaborarea este una singura ,produsele sunt N ...............deci nu este corect atunci cand clientul comanda, da retur produsul sa capete si feedback pe un produs necumparat.

    03.02.2013, 13:04:32
  • gemsgems
    gemsgems

    Nu doar produsul conteaza, ci si calitatea SERVICIULUI oferit de catre vanzator. :) Eu asa cred.

    Degeaba produsul este ok daca vanzatorul este nepoliticos de exemplu... sau daca produsul este ambalat fara grija si ajunge la client rupt sau daca se face plata in avans si vanzatorul trimite coletul cand isi aduce aminte sau daca se face plata ramburs si clientul se trezeste ca are de platit alta suma decat cea convenita initial. Acestea sunt detalii care conteaza foarte mult, din punctul meu de vedere. La fel pot fi si clienti problematici.

    Dv. dati feedback pentru ce vreti. Eu dau feedback pentru toate detaliile colaborarii. :P Fiecare face cum crede ca e mai corect (sau unii doar cum e mai convenabil).

    03.02.2013, 15:37:28
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    continunad cele spuse de gemsgems, atunci cand comand un produs si mi se promite livrarea, dar aceasta nu se finalizeaza - vanzatorul nu il trimite, ii voi acorda feedback negativ pentru acest lucru, desi practic nu l-am cumparat.
    Si daca uita sa imi puna unul din produsele comandate in colet, atunci ii pot da un feedback pentru acest fapt, respectiv omisiunea produsului, daca nu se rezolva altfel - fie negativ, fie neutru depinzand ce circumstante.

    Feedback-ul nu se da pe simpatii, ci pe calitatea serviciului de vanzare online (cu tot ceea ce implica ea comunicare, promptitudine, seriozitate, limbaj, etc) plus calitatea produsului vandut.

    La fel cum se acorda feedback cumparatorului pentru cumpararea de produse online si tot ceea ce implica acestea (comunicare, promptitudine, seriozitate, limbaj, etc).

    Toate acestea nu au legatura cu simpatia ci cu calitatea de cumparator sau vanzator, iar in cazul vanzatorului, avand in vedere si calitatea lui de artizan sau furnizor.

    03.02.2013, 22:17:24
  • LadyShop
    LadyShop

    Eu nu am vrut sa dau fb negativ , am vrut sa anulez un fb dat la un produs nevandut practic . Asta a fost problema mea . Eu daca as da un fb negativ mi l-as da mie ,. fiindca nu am fost in stare sa multumesc clientul , deci eu sant vinovata . Nu am dat si nu o sa dau fb negativ niciodata .

    04.02.2013, 13:51:00