Forum: Suport Breslo Disparitie breslei

  • user30181
    user30181

    buna ziua!
    ini decursul acestei dupa-amiezi mi-au disparut treptat breslei din cont aparandu-mi mesajul Magazinul tau a expirat.
    acest lucru s-a produs dupa efectuarei mentenantei la adaugarea produselor.

    06.02.2015, 18:43:25
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Kaella, acum semnalez problema si vedem despre ce este vorba; revin cu un mesaj aici..

    06.02.2015, 18:48:19
  • EtnoWare
    EtnoWare

    kaella probabil ai dat boost la produse in primele minute dupa ce au instalat, fara sa iti dai seama. Scrie un mail la adresa [email protected] si colegii nostri o sa iti puna bresleii inapoi numaidecat :) Mersi pentru semnalare! Weekend placut!

    06.02.2015, 19:05:42
  • user30181
    user30181

    multumesc pentru interesul acordat!
    am verificat produsele adaugate si niciunul dintre ele nu are boost-ul activat.
    am trimis mail echipei breslo.
    sper sa se remedieze cat mai curand problema.

    06.02.2015, 19:12:20
  • user30181
    user30181

    inca astept returnarea bresleilor, magazinul a fost inchis de 3 zile si problama nu a fost remediata; era platit pana pe data de 12.02.2015.
    am trimis mail echipei breslo dar se pare ca mai dureaza...cat?

    09.02.2015, 15:29:05
  • user30181
    user30181

    Am primit mail de la echipa breslo, un raspuns foarte sec:
    "Buna ziua,
    Bresleii au fost retrasi din contul dumneavoastra pentru ca ati folosit optiunea Boost pentru 5 produse, optiune taxata cu 0.99breslei."

    Daca as fi folosit aceasta optiune din gresala tot as fi cerut restituirea bresleilor pentru ca s-ar fi petrecut o gresala......ca si cum as fi plasat o comanda in mod gresit tot as avea dreptul de a cere si primi anularea.

    Eu nu spun ca nu ar putea fi posibil sa fi activat aceasta optiune din gresala ci spun faptul ca nu am folosit-o absolut deloc. Dupa ce am semnalat problema am verificat produsele adaugate si niciunul nu avea activat optiunea boost.

    Inteleg ca este un business din care incercati sa scoati cati mai multi bani dar mercantilismul acestui site este din ce in ce mai prezent si agasant si nu uitati de comunitatea celor care creeaza si care au rabdare si vor schimbari oneste nu numai implementari marketing ce ciuntesc farmecul pe care il avea acest site...Bine, presupun ca nu era chiar atat de profitabil pe cat doriti!

    un lucru strict la care vreau sa ma refer: in formularul de cumparare breslei dupa rubrica Cum vei face plata este rubrica Ce vrei sa cumperi? unde optiunile sunt perioade de timp iar eu asta am cumparat o perioada de timp, nu publicitae, nu promovare ci o periodata in care magazinul sa fie deschis: 3 luni. Se pare ca m-am inselat.

    09.02.2015, 18:00:50
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    Ne cerem scuze pentru intarziere, contul tau a fost alimentat cu bresleii respectivi. Nu s-a pus niciodata problema sa nu iti fie returnati bresleii, poti fi sigura de acest lucru.

    Pe viitor, te rugam sa ne scrii direct pe [email protected] pentru a putea rezolva mai rapid acest tip de probleme. Pentru semnalarile pe forum dureaza de obicei mai mult pana se rezolva.

    Zi frumoasa!

    11.02.2015, 14:36:53
  • lizandia
    lizandia

    buna ziua,
    vad ca si mie mi-au disparut toate produsele postate recent, inclusiv cele care au intrat in plata BOOST-ului si au aparut pe prima pagina produse din campaniile vechi, desi magazinul meu se afla in plina campanie de reduceri exact la produsele care nu se mai regasesc in magazin din cauze independente de mine.Sper sa remediati situatia cat de curand posibil si sa ne fie scazute din chiria magazinului perioada in care nu putem beneficia de facilitatile incluse in pachetul platit.Multumesc.

    11.02.2015, 16:31:29
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Astazi s-a lucrat putin la optiunea de cautare. De acum in colo, cand se cauta ceva, primele rezultate afisate vor fi produse din ultima luna, in ordinea relevantei.

    Este o solutie provizorie pana Breslo va adauga si restul filtrelor de cautare; in acest fel, asta ne asiguram ca oamenii vor vedea produse si relevante, si noi :)

    11.02.2015, 21:13:44
  • lizandia
    lizandia

    buna ziua,
    revin aici cu alta sesizare, din pacate, pentru ca asa sper sa fie remediata cat de repede situatia: in ultima saptamana mi-au disparut nejustificat de multi breslei din cont; am indeplinit o singura data optiunea de boost, dar cu toate acestea, m-am trezit ca mi-a fost oprita din cont suma dubla, astfel, de la valabilitatea initiala de pana la 9 iunie, am ajuns acum pana pe 2 mai, si nu mi se pare deloc in regula.Va rog sa ma lamuriti si pe mine ce se intampla.multumesc.

    13.02.2015, 07:01:21
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Lizandia, am vorbit pe privat; daca mai ai nelamuriri, nu ezita in a mi le transmite :D spor!

    13.02.2015, 08:15:03