Forum: Orice altceva Doresc o parere, va rog! Voi cum ati proceda in locul meu?

  • valentina1
    valentina1

    Am primit o comanda, aici pe breslo, pentru o hainuta de copil. Masurile mi-au fost date printr-un mesaj si am tinut cont de ele, chiar am facut jachetica cu 2-3 cm mai mare.

    Problema apare acum,caci clienta mi-a spus ca e prea mica. Ca sa refac, ar trebui sa desfac toata hainuta si asta inseamna munca degeaba :( .

    Voi cum ati proceda? Ati primi hainuta inapoi?

    02.01.2011, 13:02:57
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Inteleg ca situatia e cat se poate de neplacuta, dar eu cred ca as face un sacrificiu si as primi jachetica inapoi. Poti fie sa o modifici (daca se poate), fie sa o iei inapoi si sa ii returnezi clientei banii. Poate o poti revinde aici pe Breslo.

    Stiu ca tu te simti neindreptatita daca ai lucrat totul conform masurilor, dar eu cred ca e mai bine sa iesi pe minus de la o comanda dar sa ai o clienta multumita, care poate va reveni sau te va recomanda, decat sa insisti pe dreptatea ta, dar persoana respectiva sa spuna tuturor in dreapta si stanga ca nu a fost deloc multumita de tine. Depinde acum desigur si de comunicarea vostra si de felul in care ti s-a comunicat ca nu se potriveste jachetica....

    03.01.2011, 14:38:04
  • croseta.fermecata
    croseta.fermecata

    Foarte neplacuta situatia.Aici e doar vina cumparatorului avand in vedere ca tu ai respectat masurile date de clienta.Eu i-as explica omeneste ca aici e vorba de munca ta ,ca nu e o joaca si ca vina ii apartine in intregime si trebuie sa si-o asume.Asta este .
    Iar chestia cu clienta nemultumita care va vorbi in stanga si in dreapta ce ar putea sa spuna despre tine?Ca ti-a dat masurile gresite si tu i-ai facut o hainuta superba ,dar mica pentru ca nu a stiut sa faca masuratorile.
    Daca vrea sa fie refacuta sa platesca munca in plus .

    03.01.2011, 15:24:32
  • punctG
    punctG

    Este o situatie neplacuta intr-adevar, si noua doar ce ni s-a intamplat de pe alt site de afara sa ne roage returnarea unei cutii ca nu i-a placut prietenului persoanei, noi am acceptat dar asta si din cauza ca avem la politica magazinului posibilitatea de returnare, a fost prima data cand ni s-a intamplat asta si daca ar ramane procentul asta de 1 produs returnat la 230 vandute nu am avea nici o problema, in plus de asta produsul nostru nu a fost lucrat la comanda.

    03.01.2011, 17:49:53
  • magdad
    magdad

    delicata situatie dar trebuie sa decizi singura intre a-i spune ca ai lucrat jachetica dupa dimensiunile date sa-o pastreze si sa faca ce vrea cu ea sau sa o iei inapoi returnanad/ sau nu o parte din bani sa incerci sa o vinzi pe breslo de exemplu. decizia ta depinde de politica magazinului tau, mai ales ca singura obiectie sunt dimensiunile care au fost date de clienta, nu materialul sau modelul. eventual poti sa incerci sa o vinzi pe asta si sa ii faci alta ca sa nu returnezi banii.
    sa o refaci mi se pare ultima si cea mai dezavantajoasa alegere mai ales ca tot nu v-ati inteles cu dimensiunile, apoi sunt costurile de transport, munca in plus....

    03.01.2011, 19:20:24
  • melanialupu
    melanialupu

    In cazul tau, cea mai corecta solutie este sa ceri bani in plus pentru modificarile necesare daca se pot face, sau sa refuzi politicos in caz ca nu se poate face ceva. Este un sfat bun sa scrii la politica magazinului de acum ca orice comanda speciala nu se poate returna, si sa amintesti asta clientilor.

    Daca ar fi un client vechi si fidel, si aceasta comanda ar fi o intamplare nefericita, as intelege oarecum sa accepti returnarea. Dar sa muncesti pe gratis nu mi se pare ca este acceptabil, si mi se pare chiar deplasat ca un client sa-ti ceara asta in situatia in care vina este in intregime a lui.

    04.01.2011, 15:20:34
  • peticel
    peticel

    de unde stii ca daca refaci produsul sau il mai faci inca o data, persoana respectiva nu o sa faca iar mofturi? poate va fi prea mare de data asta :). atata timp cat nu este greseala ta, nu cred ca merita sa muncesti degeaba. pune produsul in magazin, ca sigur o sa isi gaseasca cumparatorul potrivit ;) mai ales ca lucrezi foarte ingrijit. clientul nostru nu este stapanul nostru, ca nu suntem fabricute :)

    04.01.2011, 16:00:37
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Am patit si eu asa ceva la un moment dat, insa era vorba doar despre o bratara simplu si usor de facut, care initial din poze i s-a parut prea mare, desi respectasem dimensiunile indicate in prealabil si am scurtat-o, ca apoi sa imi spuna ca de fapt ii e foarte mica (asa cum banuam de altfel) Bineinteles ca trebuia refacuta intrutotul, dar nefiind un volum mare de munca, am acceptat sa o trimita inapoi sa o refac. Nu i-am taxat munca in plus :))) insa si-a platit singura transportul dus-intors.

    Dar in cazul tau este cu totul altceva. Este vorba totusi despre o hainuta, care implica un anume volum de munca si care trebuie refacuta intru totul, nu modificata. Adica munca dubla (plus partea cu desfacutul daca nu mai ai material indeajuns ) => pret dublu al muncii . Eu as accepta doar in cazul in care ar plati munca de refacere in plus. Asa cum spunea si peticel, se poate razgandi oricand
    (si am patit si de-astea si m-am lecuit)

    04.01.2011, 23:24:11
  • valentina1
    valentina1

    Multumesc pentru raspunsurile voastre! Chiar m-au ajutat sa iau o decizie.

    07.01.2011, 16:03:10