Forum: Bug-uri Erori magazin

  • Dungulitze
    Dungulitze

    Erori:
    -Comanda cu subtotal, transport si total GRATIS.
    -Produse listate un ultimele ore care dispar din magazin dupa o vreme desi la PRODUSE sunt afisate bine merci, le vad si au stoc OK

    28.11.2014, 22:46:31
  • Dungulitze
    Dungulitze

    De asemenea faptul ca pe forum sunt restrictionata la 255 de caractere per post este inimaginabil. Va rog sa revizuiti situatia.

    28.11.2014, 22:47:40
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Astazi de dimineata noi erori:

    -Nu pot actualiza stocurile decat daca reeditez produsul in cauza. Sunt redirectionat in pagina Home breslo.

    -Produse care ajung pe stoc zero datorita comenzilor nu mai pot fi gasite pentru a fi actualizate stocurile. Efectiv dispar din zone de Produse.

    30.11.2014, 09:47:17
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Alta eroare:
    -Produse incarcate ieri nu apar in magazin nici macar acum. Dupa 24 de ore??? Desi la sectiunea PRODUSE sunt OK, cu toate datele . Clientii mei nu pot sa le vada.
    -Sunt sunata pentru a mi se da comenzi telefonic deoarece chiar daca se seteaza modalitatea de livrare: PERSONALA tot li se pun 10 lei la transport.
    -Apar produse in stoc, vandute cu mult timp in urma, in cantitati pe care evident NU le mai am.
    -Softul nu tine corect stocurile, sumele si de multe ori nu afiseaza produsele noi in magazin nici la zile intregi dupa postare!!

    30.11.2014, 09:53:49
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Butonul de reduceri pe categorii este din nou activ. Multumesc Breslo. Sper ca in curand sa se rezolve si celelalte probleme.

    03.12.2014, 22:12:55
  • bijuteriicarmen
    bijuteriicarmen

    ce inseamna pozitie?rubrica noua in magazin ,la produse?

    05.12.2014, 18:41:11
  • shobster
    shobster

    Campul Pozitie inseamna sortare personalizata. O valoare mai mare face ca produsul respectiv sa "cantareasca" mai mult la sortare.

    05.12.2014, 22:02:38
  • mamashop
    mamashop

    Mi se reseteaza pagina la cateva secunde... ce putem face?

    15.12.2014, 18:34:10
  • mamashop
    mamashop

    nu pot adauga nicio galerie, nu pot face nimic, nu pot salva - totul se reseteaza la cateva secunde

    15.12.2014, 18:34:39
  • Arttime
    Arttime

    Mie imi apare ca as avea 3 mesaje noi dar nu am nici unul, iar notificarea nu dispare.

    15.12.2014, 19:04:48
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Nu imi pot seta mai multe profile de livrare cu posta romana. Nu accepta nici un fel de interval de sume. Doar de la 0 la infint.
    Eu doresc sa am gradual valoric.

    15.12.2014, 19:38:47
  • 4handmade
    4handmade

    Se pot stabili taxe de livrare pe intervale valorice. Si eu mi-am setat o valoare a taxei pentru comenzi intre 0-100 lei, si 0 pt sume de la 100 la infinit.
    Ca sa poti adauga alt interval valoric, este un buton de "+Domeniu Nou".

    15.12.2014, 23:03:52
  • arabela
    arabela

    Eu nu reusesc sa sterg mesaje din mesagerie si nu gasesc outbox-ul

    16.12.2014, 10:37:29
  • 4handmade
    4handmade

    @arabela: Nu mai exista Outbox, toata conversatia cu partenerul respectiv se afla in Inbox. Se poate vedea printr-un click pe mesaj. Tot dupa clickul pe mesaj, in partea dreapta sus a ferestrei cu continutul mesajului, exista un buton de stergere (cel cu cosul de gunoi).
    Ce mi se pare mie in neregula este ca se sterge toata conversatia respectiva.

    16.12.2014, 11:10:05
  • fimomimo
    fimomimo

    Nu stiu ce sa spun de comenzile cu nume " User # etc"... si la numele de profil si la numele actual al persoanei... :|

    16.12.2014, 12:22:48
  • arabela
    arabela

    Hmm, vad cosul de gunoi la discutiile cu clientii , dar nu il gasesc nicicum la mesajele promotionale de la Breslo. Si chiar as vrea sa le sterg ca nu am nevoie de ele, ma cam enerveaza din principiu sa fiu spamuita pe banii mei, dar sa nici nu mai pot sa sterg mesajele astea nesolicitate e iritant de-a dreptul. :(

    16.12.2014, 13:14:55
  • Dungulitze
    Dungulitze

    @4handmade, multumesc dar nu merge.

    Sterg profilul si o iau de la inceput.
    1) Adaug domeniu, Posta Romana
    2) Setez taxa 10 / min 0 / max 90
    3) Click Salveaza si nu o accepta. Se reseteaza undeva la: taxa 10 / min 0 / max ∞
    Am incercat de multe ori.

    Nu accepta decat una: taxa 10 / min 0 / maxim ∞
    :(
    Multumesc oricum pentru raspuns.

    16.12.2014, 17:09:52
  • 4handmade
    4handmade

    Inseamna ca s-a intamplat ceva intre timp. Eu am setate mai multe feluri de taxe urmand acelasi principiu, dar e clar ca acum este o problema.
    Cred ca mai bine trimiteti un mail direct catre breslo.

    16.12.2014, 17:40:44
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Multumesc. Chiar asta voi face :)

    16.12.2014, 17:49:34
  • carmendana
    carmendana

    va puteti loga pe Breslo de pe telefon? La mine nu merge...

    16.12.2014, 18:45:48
  • artemiza.design
    artemiza.design

    Ma chinui de 4 ceasuri sa caut lantz din bronz, pe Breslo. Nu-mi scoate nimic. Nu stiu cum sa mai caut. Am dat cautare "furnituri", imi scoate doua pagini de produse, de la aceleasi 4 magazine, de trei dintre ele nici nu am auzit.

    16.12.2014, 19:32:34
  • artemiza.design
    artemiza.design

    Nu mai vorbesc de faptul ca, sunt produse din 1900toamna. Asa varza n-am mai intalnit. Ce clienti...ce comenzi?! cand nici eu nu-mi gasesc magazinul, la cautare. E o pierdere de timp, pur si simplu, si prilej de vapor de nervi.

    16.12.2014, 19:32:56
  • 4handmade
    4handmade

    :)

    16.12.2014, 21:56:14
  • nikolla
    nikolla

    Artemiza , nu mai exista un search relevant.Nu mai gasesti magazine ,produse , ordonate frumos ,cronologic. Ni s-a promis ca se vor rezolva problemele platformei in cateva zile. Deci nu vindem si nu cumparam pentru ca nu avem search deocamdata. Poate macar Mos Craciun isi va aminti de noi si ne va aduce in dar o platforma pe care sa o indragim ca alta data...

    16.12.2014, 22:23:01
  • Ethno.Bead
    Ethno.Bead

    Mai crede cineva in Mos Craciun? :)

    17.12.2014, 01:47:35
  • Breslo
    Breslo

    artemiza, acestea sunt rezultatele cand cautam "lant bronz" in Materiale:

    www.breslo.ro/search/supply/?q=lant+bronz&discount=

    noua ne apar 167 de rezultate. tu cate vezi?

    multumim!

    19.12.2014, 14:49:14
  • artemiza.design
    artemiza.design

    Acum m-am prins cum sa caut dupa materiale. Multumesc, Breslo! Mai ramane cautarea dupa numele magazinului, inclusiv al meu. Dar intreb si eu: nu era mai simpla cautarea din formatul anterior? De ce atatea complicatii? Clientii mei se plang ca nu ma mai gasesc nicicum. Nici nu-mi vine sa mai postez produse. Am pus o bratara care a zabovit exact 6 minute.

    19.12.2014, 19:35:31
  • artemiza.design
    artemiza.design

    Si treaba asta cu engleza, chiar ma deranjeaza. Daca intru pe magazinul meu, de pe iconita din dreapta, cand am informatiile in limba romana, cand in engleza. Uite, si linkul pe care mi l-ati dat pentru cautarea lanturilor de bronz, e in engleza. E normal?

    19.12.2014, 19:40:53
  • Breslo
    Breslo

    dungulitze - adaugi toate informatiile dintr-un singur "foc" - le completezezi pe toate o data, in aceeasi fereastra, si la sfarsit apesi Salveaza.

    Daca tu completezi, min 0, max 90 si apesi Salveaza, evident ca o sa iti puna automat sistemul infinit pentru ca se pune intrebarea "Ce suma sa pun pentru comenzile mai mari de 90 de LEI?"

    Daca mai ai probleme de genul asta, da un mail la [email protected] si le rezolvam mai repede decat daca stam sa citim topicuri interminabile pe forum in care toata lumea vorbeste cu toata lumea si peste toata lumea :)

    Ti-am facut noi un profil de livrare de test in contul tau, poti sa il stergi sau sa il editezi.

    Pentru restul:
    - s-a adaugat si cautare in magazine
    - nu mai exista limita de caractere
    - lucram la problema cu limba, cel mai probabil se va rezolva dupa sarbatori
    - o parte din restul problemelor au fost rezolvate, daca nu au fost rezolvate se lucreaza la ele si se vor rezolva

    22.12.2014, 18:04:36
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Multumesc pentru ajutor Breslo. La mine nu a mers de la inceput deoarece nu am completat toate variantele inainte de salvare ci incercam sa le salvez pe rand in acelasi profil. Un exemplu simplu ar fi fost foarte util dar stiu ca aveti altele pe cap. Noroc ca am intrat pe forum caci altfel nu as fi aflat de schimbarea din profilul meu de livrare...199 si 247 Lei taxa livrare pentru o comanda :):):)
    Oricum, Sarbatori Fericite si un an mai bun adminilor. Stim ca lucrati intens dar noi am cam intrat cu capul in vata in noul format. Ne vom obisnui, desigur. Noul Breslo este mai performant si arata bine doar ca in lipsa explicatiior / tutorial, etc...suntem in situatia de a intelege mai greu unele parti ale mecanismului. A mai fost si perioada din an dar la final se va rezolva cu bine.

    23.12.2014, 12:23:55