• rada901
    rada901

    Ce parerea aveti depre acest aspect?
    “Orice feedback negativ sau neutru nejustificat atrage dupa sine feedback negativ sau neutru pentru toata comanda Dvs.”- mag. Un- pic- din- toate
    Oare aceasta sa fie “metoda” prin care un magazin poate avea feedback 100% pozitiv?
    Politica magazinului tine de fiecare administrator , dar acesta este santaj pe fata.La o comanda se poate intampla ca un produs sa aiba defecte sau sa se sparga, ciobeasca etc… Daca eu imi “permit” sa dau feedback negativ pentru acel produs , chiar daca vanzatorul a incasat toti banii , ma voi “alege” cu feedback negativ pentru toata comanda? De ce?
    Termenul “nejustificat” este discutabil. Cand faci o comanda ai nevoie de acele produse si doresti sa le folosesti in anumite proiecte.Nu faci o comanda cu dorinta tintita de a da feedback negativ sau neutru.
    Mi se pare firesc sa fiu nemultumita daca unul sau mai multe produse nu sunt calitative si sa dau feedback negativ sau neutru pentru acele produse.
    Concluzia : in final si cu banii luati si cu minim 1 produs necorespunzator si cu feedback negativ pentru
    toata comanda!
    Nu as face niciodata comanda in acest magazin! – Un- pic- din- toate-
    De aceea este f bine sa se citeasca politica magazinului inainte de lansare unei comenzi.

    03.08.2014, 16:41:29
  • fimomimo
    fimomimo

    Tot timpul exista solutii, mai ales daca se intampla ceva in timpul transportului - nu cred ca vanzatorul nu ar vrea sa rezolve problema, pana la urma nu e vina nimanui.
    Depinde cum abordezi situatia, toti suntem oameni si nimeni nu poate sa nu greseasca.
    Feedback-urile negative afecteaza mult imaginea mai ales la magazinele online, ele sunt permanente, nu ca si la magazinele normale.
    Pentru ca exista politica de returnare garantata prin lege, clientii nu ar trebui sa se pripeasca sa ofere negativ (pana la urma e doar o tranzactie); nefiind un spatiu fizic, direct, trebuie sa se acorde timp si perioadei de ! mediere.

    Ceea ce e clar e ca de fapt majoritatea cumparatorilor nu citesc politica desi dau click-ul necesar lansarii comenzilor, iar apoi ... incep discutiile.

    03.08.2014, 19:09:39
  • rosegarden
    rosegarden

    :)......returnare ce mai...sunt magazine care spun clar in politica magzinului ca nu accepta returnare..sau ca nu isi asuma responsabilitatea pentru anumite neconcordante...acum unde este legea?
    plus ca ..asa cum a spus si rada....daca ai nevoie de produse ..mai ales daca aveai comanda, sau deja proiectele pe " hartie"..si primesti ceva slab sau deloc ce a fost in poze- sunt patita rau si foarte dezamagita....in fond esti prejudiciata...e normal sa iti sara mustarul...iar la mine nu a fost doar o chestie din comanda ci mai multe...2 lucruri nu au fost efectiv ce am comandat!....
    am scris la neri o scrisorica urata...nu i-am trimis nicaieri in calatorii...dar am analizat la sange ce mi-au trimis..si am folosit comparatii drastice.....de ex...daca o culoare este ce au scris ei...eu imi mananc talpa de la papuci..etc...deci nu am fost doamna...dar va pot arata si acum pozele de la produse de pe site..si efectiv ce am primit.....

    03.08.2014, 20:06:22
  • rosegarden
    rosegarden

    ce sa zic ca am mai primit si un raspuns de vai de mine...ma faceau pe mine vinovata..plus...neobrazata ..ofensiva....asa ca m-am calmat...si am zis sa imi schimbe ...ce nu imi convine cu altceva ce am vazut ca e ok...pai am platit si taxa de transport inapoi si pe cea pt produsele in schimb......nu am dat nici un feedback doar pt ca e un magazin iubit pe breslo...sunt furnituri si lui breslo nu o sa-i pese de un client nemultumit.....si dac adau negativ sau chiar neutru...nu mai scapam de telefoane sacitoare si chiar feedback negativ la randu-mi...

    zic eu ca rada are mai multa dreptate....nu sunt cazuri ...de ex am comandat ceva din sticla, care ne fiind impachetet corespunzator s0a spart pe dru,...la o taxa de transport de 15 lei...anul trecut..inainte de majorari...asa ca mi-au trimis din nou..acum la fel impachetate dar a cazut doar un degetel de la broasca...ce sa mai zic...nimic...dici..nici impzhetet corect...dar efectiv nu ei au spart-o asa ca....na....nu a fost cu intentie...dar cand iti trimite ceva care chiar nu concorda cu ce e in poze, sau e de calitate foarte proasta...normal ca trimiti inapoi si e foarte frustrant ca te tine in loc cu timpul, banii, etc..nu mai zic de nervi..e romania, ....

    03.08.2014, 20:12:30
  • rosegarden
    rosegarden

    produsele de proasta calitate nu au nimic de a face cu citirea politici magazinului....mai ale sca politiva magazinului tot poate sa iti spuna ca nu iti schimba, cand legea spune clar ca ai voie sa inapoiezi pe baza...de niciun motiv...:)) haha...asta nu prea iiprotejeaza pe vanzatorii hnd made...dar p ecei care cumpara furnituri da...sau ar trebui cel putin..:)

    si de ce sa ai rabdare la mediere...daca trimit ce trebuie nu trebuie sa aiba loc nici o mediere! aici era vorba de produse slabe, necorespunzatoare, defacte..nu de ceva ce clar s-a defectat pe drum!

    03.08.2014, 20:16:40