Forum: Feedback pentru magazinul tau Feed-back Ip ip ura:)

  • Ipipura
    Ipipura

    Buna all,

    desi am primit f multe mesaje de la voi, suntem in multe treasuries- si va multumim pt asta, totusi nu am vandut inca nimic si nu stim de ce...

    can u help?

    multumesc mult si va pup. Ioana

    www.breslo.ro/Shop/ipipura

    20.02.2012, 21:58:37
  • gemsgems
    gemsgems

    Inceputurile sunt mereu un pic mai grele. :) La mine, cel putin, a durat cateva luni pana sa primesc prima comanda de la un client random de pe Breslo. Nu e obligatoriu sa fie la fel si in cazul vostru, evident. Ideea e sa nu renuntati. :)

    Ajuta mult sa raspanditi vorba cat puteti si prin alte medii si sa indreptati clientii spre Breslo, pentru a primi feedback. Feedback-ul cred ca ajuta mult, pentru ca oamenii vad ca sunteti seriosi. Eu ma folosesc la maxim de Facebook si chiar si de deviantArt. Cred ca nici o reclama nu e mai eficienta decat vorba dusa din persoana in persoana.

    Alta chestie ar putea fi la voi modalitatea de plata. Din ce inteleg eu din Politica Magazinului, plata se poate face doar in cont. Oamenii INCA mai sunt reticenti pe la noi cand e vorba de plata in avans. Aici, din nou, feedback-ul se dovedeste foarte important. Iar unii pur si simplu nu vor sa faca un drum in plus pana la banca, acestora neavand ce sa le faci. :))

    Lucursoarele facute de voi sunt foarte frumoase, deosebite. Sunt genul de lucruri pe care nu le cumpara chiar oricine.

    Sugestia mea este sa profitati de aceste momente din an in care oamenii isi indreapta cel mai mult atentia spre magazinasele noastre. Sa incercati sa faceti si ceva in tema. Astfel, cineva va fi atras spre magazin de un martisor, sa zicem, dar poate va observa si o pictura sau un colier.

    Sper sa va fie de ajutor ideile mele. :)
    Alina

    20.02.2012, 22:25:08
  • Ipipura
    Ipipura

    Multumesc mult. Da, suntem mai mult obisnuiti cu Paypal si online bankingul. si credeam ca e cea mai comoda varianta, nici nu trebuie sa te deplasezi ca sa faci o plata...

    multumim mult de sfaturi.
    o sa mai insistam:)
    Ioana

    20.02.2012, 22:45:59
  • Live
    Live

    Da, este foarte comod să plăteşti online, numai că e nevoie să ai un cont bancar! Nu toată lumea are (eu n-am). Apoi...nu toată lumea este de acord cu plăţile online, din cauza posibilelor fraude.

    21.02.2012, 14:13:09
  • gemsgems
    gemsgems

    Cand e vorba de bani, cea mai comoda metoda e cea pe care o cunosti si in care ai incredere. Mie majoritatea clientilor imi cer transport prin posta cu ramburs. Cei care stau mai bine financiar vor transport prin curier, tot cu ramburs. :P Oamenii sunt diferiti, asa ca e bine sa fie cat mai multe optiuni pentru ei.

    21.02.2012, 14:57:17
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Aveti un super shop dar cu produse de nisa asa ca e posibil sa mai dureze pana sa vindeti ceva...RABDARE!

    Sunt de acord cu reticenta vis-a-vis de metoda de plata...multi se tem ca vor fi *tepuiti* daca platesc in avans, fara a lua in considerare faptul ca cine vrea sa pacalaeasca o face cu sau fara plati avans...e o chestiune de educatie...

    Eu aleg sa platesc in avans, in 90% din cazuri, pentru a vevita cheltuielile inutile cu transportul:)

    21.02.2012, 20:10:57
  • Ipipura
    Ipipura

    multumesc tuturor pt ajutor si sfaturi

    @ Live - cont bancar cere azi orice angajator pentru virarea salarului. deci am dedus ca majoritatea cumparatorilor ar trebui sa aiba un cont.

    @ Gemsgems - cum se face plata cu ramburs? am intrebat la posta si ziceau ca pana ajung banii catre vanzator mai dureaza. sunt comisioane? mi s-a parut complicat si am renuntat sa ma mai incurc. dar am sa intreb iar si ok, daca asta e varianta cea mai ok pt cumparator, facem si asta:)

    @Afterforever - multumim mult:) da, cred ca inca suntem in cautarea targetului:)
    iar cu plata: eu nu mi-as face probleme de nici o parte. de aia exista feedback pentru fiecare tranzactie, ca daca se calca pe bec, partea vinovata sa fie sanctionata. Cumparator sau vanzator, o data ce faci din astea iti pierzi credibilitatea. Dar da, ca si concluzie, cu cat mai multe variante de plata cu atat mai bine

    multumesc tuturor pentru mesaje si va pup:)

    22.02.2012, 01:45:10
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Pana apare gems raspund eu si la intrebarea cu rambursul:))

    E foarte simplu si poate dura cateva zile pana primesti banutii si mai exista si riscul neridicarii unui colet (alti bani, alta distractie)...

    Concret: sa zicem ca vinzi un produs de 100 lei iar taxele postale sunt de 10 lei, cumparatorul va plati la ridicarea coletului, suma de 110 lei dar in momentul in care tu vei expedia comanda, vei achita achita valoarea serviciului facut de posta romana (in jur de 8/10 lei, variaza si in functie de valoarea ori greutate dar gasesti si pe site-ul postei un calculator de tarife) urmand ca banutii sa ii recuperezi dupa ce clientul va ridica coletul.
    Dupa 1/2/3 zile de la ridicarea coletului de catre client, vei putea ridica si tu banutii (detalii iti vor furniza doamnele de la posta).

    Nu stiu cat de coerenta sunt la ora asta:)) dar sper, ca macar in mare, sa te fi lamurit.

    22.02.2012, 02:42:34
  • gemsgems
    gemsgems

    Scrisesem raspunsul de aseara, dar Breslo nu a vrut cu nici un chip sa ma lase sa il pun. :P Asa ca o sa raspund azi oricum. :D

    Cand trimiti cu ramburs trebuie in primul rand sa completezi si formularul (verde cu scris negru) de ramburs. Din cand in cand, cand merg la posta, imi iau mai multe formulare acasa; e mai confortabil sa le completez acasa decat la posta. :D

    Pretul transportului cu ramburs depinde de greutate si valoare. Poti sa calculezi pe site-ul Postei Romane, cum zice si afterforever.

    Banii ajung la tine la vreo 2-3 zile dupa ce clientul a ridicat coletul si trebuie sa ii ridici tu de la posta. Ceea ce n-ar trebui sa fie mare chestie, mai ales daca ai un oficiu postal in apropiere.

    Eu m-am obisnuit cu toate astea, cu formularele si cu zilele de asteptare si cu postaritele. Si ele cu mine. :P Daca le spui niste vorbe bune si le tratezi cu respect, or sa te ajute cu orice ai nevoie. Cel putin la mine asa a fost la toate oficiile postale la care am apelat vreodata.

    Ca sa nu te trezesti cu retururi, trebuie sa fii atenta la feedback. Eu nu mi-am luat nici o teapa pana acum, desi am trimis colete si la oameni fara feedback :P. Mi s-a intors o data un colet, dar din cauza ca imi daduse clienta o adresa desi trebuia sa ii trimit cu post restant. Si a fost de acord sa plateasca toate taxele si sa il mai trimit o data. Si totul a fost OK pana la urma. Se mai intampla si d-astea. :D

    Bafta! :D

    22.02.2012, 09:19:24
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Eu am avut cam 5/6 colete returnate in 2 ani de activitate si 500 de produse vandute asa ca nu-i mare branza:))

    In legatura cu doamnele de la posta, e asa cum zice gemsgems...se dezvolta o relatie:) eu las coletele si banutii la ele ca sa nu mai astept la cozi si la urmatoarea serie de colete iau facturile pentru precedentele....economisim timp:D

    22.02.2012, 11:48:50
  • Ipipura
    Ipipura

    aha. am inteles. multumesc mult, am pus la favorite mesajele voastre.
    va pup, va pup.
    Ioana

    23.02.2012, 15:18:41