Forum: Idei si sugestii Feedback acordat pentru comenzile anulate

  • BeadSupplies
    BeadSupplies

    Am observat azi ca absolut toate comenzile pe care le-am anulat in anii trecuti din diverse motive (nu au fost confirmate, erau sub suma limita de la care accept comenzi) au primit automat feedback pozitiv. Inainte, cand anulai o comanda daca nu acordai feedback inainte s-o anulezi disparea aceasta posibilitate odata ce ai anulat-o, ceea ce mi se pare normal. Acum toate tranzactiile care nu au avut loc, si pentru care nu mi s-a parut normal sa acord feedback neutru sau negativ doar pentru ca un client nou a plasat o comanda din gresala, sau mi-a explicat ca s-a razgandit inainte ca eu sa o trimit, au feedback pozitiv. La fel si eu am primit automat feedback pozitiv pentru toate aceste tranzactii. Acum de ex, am anulat o comanda pentru ca era sub suma minima de 20 lei. Pentru ea se asteapta feedback. Daca nu setez eu un feedback neutru va deveni automat pozitiv in 60 de zile. La fel, ce sa ma astept din partea clientului respectiv: feedback pozitiv pentru o tranzactie care nu a avut loc, feedback neutru care fara niciun comentariu poate fi interpretat ca un feedback legat de produsul in sine sau chiar negativ ca s-a suparat pe politica magazinului meu. Nu mi se pare corect. Reveniti va rog la situatia anterioara.

    12.01.2015, 13:05:10
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    E pe lista noastra de lucru acest bug, il vom rezolva.

    Multumim!

    12.01.2015, 18:41:58
  • LadyShop
    LadyShop

    Am primit F.B neutru pentru o comanda , care nu a fost ridicata , este corect ?
    Dupa ce am incercat sa o contactez pe clienta si prin mesaj Breslo si telefonic .
    Nu este corect si cer ajutorul Breslo .

    18.01.2015, 11:39:20
  • EtnoWare
    EtnoWare

    @LadyShop - trimite un mail la [email protected] in care sa ceri modificare feedback-ului si sunt sigura ca o sa rezolve :) Din cate am inteles se lucreaza la modalitatea de acordare a feedback-ului si o sa fie bine :D

    19.01.2015, 15:10:11
  • EtnoWare
    EtnoWare

    ..nu uita sa specifici in mail nr comenzii la care vrei feedback-ul schimbat

    19.01.2015, 15:10:50
  • LadyShop
    LadyShop

    Iti multumesc mult , asa o sa fac .
    Doamna a modificat explicatia acordarii fb neutru , nerealista , nefiind in concordanta cu realitatea .
    Dovada fiind datele emiterii comenzii, mesaje trimise si data de anulare .
    Toate datele care au stat la baza anularii comenzii sant scrise in politica magazinului. Sa ne intalnim pe teren neutru , mi se pare o copilarie cel putin pt. mine ,care am scris clar , ca am magazin in sect .1 si comenzile pot fi ridicate de acolo.
    Dar asta este , nu ma asteptam ,,,

    25.01.2015, 09:47:11