Forum: Bug-uri FEEDBACK la comenzi anulate????

  • beadshop
    beadshop

    Nu am gasit unde se vorbise de feedback-ul la comenzile anulate...adica odata ce vanzatorul anuleaza o comanda din motive diverse, stiu ca se hotarase ca tehnic cumparatorul sa nu aiba posibilitatea de a acorda feedbackul.
    Motivele anularii pot fi diverse: de ex ca respectiva cda e in suma prea mica fata de suma acceptata prin politica magazinului (cazul meu) sau pt ca s-a intors coletul. Nu este corect ca in aceste cazuri cumparatorul sa mai poata acorda feedbackuri.
    Cazul meu de data asta este legat de o cda anulata din cauza de suma...si e doar feedback neutru din fericire....dar ce ne facem daca cei care nu ridica colete mai dau si feedback??? Iar ultima luna la mine a fost record de comenzi neridicate!

    14.04.2011, 12:51:37
  • Margelute
    Margelute

    Cred ca a ramas doar la nivel de vorba desi la un moment dat s-a dat ca functionala treaba asta. Dar nu e asa comenzile anulate pot primi feedback de la cumparator in continuare. Si eu spun ca nu este corect. Ce feedback poate sa dea un cumparator care nu ridica de la posta coletul si care primeste pentru asta rosu de la mine?

    17.04.2011, 11:43:31
  • IGFashionDesign
    IGFashionDesign

    Da ce ziceti de un cumparator care da feedback la o comanda care eu (vanzator) am acceptat-o dar NU am livrat-o?

    Daca nu le mai livrez?

    De ce este posibil acest lucru din punct de vedere tehnic?

    25.04.2011, 08:20:17
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @IGFashion: presupun ca ideea e ca un vanzator care primeste o comanda, o accepta, dar nu o livreaza sa poata primi un feedback adecvat in functie de circumstante.

    In cazul magazinelor care accepta doar plata in avans, ca mine, un cumparator trebuie sa aiba posibilitatea de a da feedback odata ce a facut plata, indiferent daca comanda a fost sau nu marcata "trimisa".

    25.04.2011, 11:04:03
  • Live
    Live

    Dă feedback la...ce, Cinnamon? În mod normal, dai feedback pentru produsele pe care le-ai primit şi, prin feedback, comunici dacă ţi-au fost pe plac produsele, plus comunicarea cu vânzătorul. Că doar feedbackul nu este legat strict de plată.

    25.04.2011, 13:02:21
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Daca eu cer plata in avans, clientul plateste, iar eu nu mai trimit nimic dar nici nu marchez comanda ca si trimisa, clientul trebuie sa aiba posibilitatea sa lase un negativ, ceva. In afara de asta feedbackul dupa parerea mea nu se refera strict la produs, ci la tranzactie cu totul, inclusiv comunicarea cu vanzatorul, timpul de livrare etc. Dar asta e alta discutie :)

    25.04.2011, 19:29:09
  • beadshop
    beadshop

    Dar pana la urma cum ramane cu feedbackul la comenzile anulate? Cred ca e necesar sa se rezolve aceasta problema: cumparatorii sa nu poata acorda feedback la comenzile anulate de vanzator.

    26.04.2011, 22:25:33
  • kemese62
    kemese62

    Ce se intimpla in situatia in care platesti in avans pt. comanda , dupa o luna de zile te interesezi si vanzatorul spune ca mai ai de asteptat o saptanana , ca pachetul s-a pierdut .Asteti inca o saptanana si tot nu primesti pachetul cu produsele comandate si achitate . Dai feedback negativ vanzatorului ,care raspunde astfel
    -"Feedbackul negativ dat de dvs. inainte de finalizarea tranzactiei schimba un pic datele problemei.
    Consider ca este dat pe nedrept. Nu v-am inapoiat inca banii din acest motiv.
    Le-am scris celor de la Breslo si le-am explicat situatia. Daca va inapoiez banii, se considera comanda anulata si astept sa mi se modifice feedbackul din negativ in neutru si apoi va voi inapoia banii.
    Daca nu mi se modifica feedbackul negativ, atunci va voi trimite comanda si nu va voi inapoia banii. Nu imi permit sa pierd si bani si sa am si feedback negativ. Imi pare rau! "
    Dupa doau luni ramai fara produse , bani , dar cu multe neplaceri

    30.04.2011, 15:36:24
  • issa
    issa

    Ai primit o copie dupa chitanta de expeditie?
    Eu in mod sigur nu imi lasam clientul sa astepte 2 luni dupa o comanda platita in avans. Returnam banii si ii rugam pe cei de la posta sa verifice unde se afla coletul.

    02.05.2011, 15:56:04
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Kemese, asta e o problema destul de grava, dar ai postat in topicul gresit.

    Cel mai bine ar fi sa deschideti un topic in Business sau Orice Altceva pe tema asta.

    02.05.2011, 18:55:29
  • kemese62
    kemese62

    Banii au fost virati si au ajuns la vanzator , dar acum vanzatorul ma pedepseste pt. ca dupa o luna de asteptare am dat feedback negativ .
    Culmea ironiei este ca vanzatorul spune ca-" Feedbackul se ofera numai dupa ce tranzactia a fost incheiata."
    -"Nu imi permit sa pierd si bani si sa am si feedback negativ. Imi pare rau! "
    Am platit , am asteptat si am fost si pedepsit.
    Nu stiu cum se deschide un topic ..

    03.05.2011, 15:52:18
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Am deschis aici un nou subiect despre asta: www.breslo.ro/Forum/Plata-in-avans-fara-livrare_topic_4251

    Postati aici va rog in continuare numai mesaje referitoare la bug-ul cu feedbackul pt. comenzi anulate.

    04.05.2011, 14:17:41
  • CrystaDesign
    CrystaDesign

    si eu primesc comenzi sub minim, sau din greseala, sau se razgandeste, care trebuiesc anulate, din motive obiective, deci ce fac cu feedbakul? il dau neutru? pozitiv nu mi se pare corect, clientii trebuie sa fie mai atenti cand comanda ceva..

    08.05.2011, 14:43:07
  • issa
    issa

    Neutru ! Eu dau negativ doar cand se intorc coletele.
    Uneori mai dau si pozitiv pt. anulate...de ex. daca solicit plata in avans si clienta nu doreste atunci anulam comanda si dau pozitiv.

    08.05.2011, 18:20:27