Forum: Orice altceva feedback negativ, pe nedrept!

  • mssdelilah
    mssdelilah

    Copy paste aici schimbul de converstie cu d-ra ralucafun :

    **Moderat de Cinnamon: Pe forumul Breslo nu sunt permise: publicarea oricaror informatii private (de exemplu: adresa de email, conversatii din mesageria Breslo, scrisori, numere de telefon, adrese, nume complete sau tranzactii efectuate pe Breslo sau in afara).**

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    De la: mssdelilah
    Data: 19.01.2011
    Subiect:: buna ziua
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Incep prin a va multumi pentru comanda aplicata in magazinul meu.As dori insa o confirmare, ca sa o pot livra astazi. Se impune aceasta confirmare datorita inscrierii dvs recent pe breslo.
    Va multumesc si sa aveti o zi placuta,
    luminita "
    Mi s-a confirmat comanda.. am trimis comanda.. ca si BohemianSin de altfel.. si poftim rezultatul..
    No more comments
    :(

    09.02.2011, 22:50:20
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Da, se pare ca ralucafun face chestii dinastea.
    Scrieti si tu si Eugenia la [email protected] si explicati situatia.
    O sa ii scriu si eu la randul meu lui Luigi ca sa se poata rezolva mai repede.

    PS Nu uitati de dovada coletului intors!

    09.02.2011, 23:12:52
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    ce urat! Probabil o face de...fun :|

    09.02.2011, 23:23:27
  • kiti
    kiti

    La feedbackurile negative nu era obligatoriu comentariul? Macar sa-si justifice gestul???

    09.02.2011, 23:35:31
  • BohemianSin
    BohemianSin

    ''.'' e suficient comentariu...si justificare!

    09.02.2011, 23:36:43
  • goodchoice
    goodchoice

    mda...interesanta atitudine!
    Ma inscriu si eu in club pt ca tocmai am primit azi cateva negative pt o comanda din 14 noiembrie, expediata pe 15 nov, si anulata pe 2 decembrie cand s-a intors coletul retur. Motivul negativelor e atitudinea mea rautacioasa :))))
    I-am mai dat si pozititv, asta dintr-o greseala de-a mea, si am realizat ulterior ca nu-l mai pot modifica. Dar comanda am anulat-o in ziua primirii returului, si totusi acum, dupa aproape 3 luni de la comanda primesc negativ, iar singura mea atitudine rautacioasa cred ca e ca nu i-am trimis coletul cadou! Pt ca altfel, unde ar fi rautatea mea?
    Cinnamon, ti-am trimis si tie mesajul pe care l-am trimis si la echipa.breslo si la luigi, cu toate detaliile si sper sa se ia masurile de rigoare pt ca, sincer, nu-mi convine sa fiu si pagubita, si cu diploma de "rautacioasa", si cu negative.

    10.02.2011, 00:23:36
  • Loulou
    Loulou

    Eu imi amintesc niste discutii legate de feed, in urma carora s-a stabilit ca nu se mai poate acorda feedback de catre client, pentru o comanda anulata.
    In cazul acesta cum de a primit Corina feedback negativ?
    Nu mai este valabila modificarea operata atunci ?

    10.02.2011, 07:23:56
  • Margelute
    Margelute

    Da chiar: parca era vorba ca daca anulam comenzile cumparatorul nu mai poate da feedback.
    Si sunt de parere ca e nevoie sa putem modifica si feedbackurile pozitive. Si eu am dat din greseala pozitiv si as fi vrut sa nu dau deloc, era pentru o comanda anulata, la care nu aveam de ce da pozitiv, dar nici neutru sau negativ nu as fi vrut sa dau. Deci as fi vrut sa pot modifica sau chiar sterge de tot feedbackul dat.
    Si nu in ultimul rand cand am mai povestit despre feedback s-a propus ca tranzactiile fara feedback sa dispara din lista dupa un timp. Am observat ca mi-au disparut vreo doua dar as fi curioasa sa stiu dupa cat timp dispar.
    N-ar strica un regulament scris si in ce priveste feedbackul.

    10.02.2011, 08:46:35
  • artemiza.design
    artemiza.design

    Cred ca ma alatur si eu clubului "fun" ralucafun. Am primit o comanda in valoare de 340 ron, am cerut confirmarea comenzii, lucru pe care nu-l fac in mod obisnuit, dar, de data asta, intre produsele comandate era si un tablou, un fluture din scoici, pe suport de gresie, care necesita o ambalare speciala. Mi-a confirmat comanda, spunand ca decoratiunea de perete i-a placut in mod deosebit. Am platit 18 lei transportul, ambalajul special m-a costat inca 5 lei si voi mai plati aproximativ 50 lei, la retur. Am trimis coletul de prin data de 24, cred, sau, chiar mai devreme,...si pana acum, nimic. Asa ca il astept cu drag, azi, maine, cu banii pregatiti pentru plata returului. M-as bucura sa ajunga, macar, intreg.

    10.02.2011, 10:30:15
  • artemiza.design
    artemiza.design

    Am uitat sa va spun ca am apelat-o si pe telefon, in preajma datei la care am considerat ca ar fi trebuit sa-i ajunga coletul. Mi-a raspuns, dar, dupa ce m-am prezentat si a auzit ca sun in legatura cu comanda de pe breslo, mi-a inchis, dupa care, "abonatul nu a mai putut fi contactat".

    10.02.2011, 10:36:19
  • mssdelilah
    mssdelilah

    Macar de s-ar fi dat "pierduta".. dar tipa asta a avut tupeul sa si raspunda cu feedback .Asa.. am fi crezut ca cineva are chef de glume.. si face comenzi aiurea in tramvai.Greseala noastra e ca la o anumita valoare nu cerem o parte din bani sa fie platiti in avans in cont.Bani de care s-ar lipsi, un eventual pierde vara.
    Cel putin stiu cum procedez de acum inainte. Cine e interesat de un produs anume, nu va sta pe ganduri daca i se va percepe o parte din bani in avans, lasand diferenta pentru ramburs.

    10.02.2011, 10:57:46
  • deManacuPenelopa
    deManacuPenelopa

    Artemiza, inseamna ca-i totul clar daca si-a inchis telefonul...
    Imi pare rau pentru necazul tau:(

    10.02.2011, 11:03:30
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Pai poate punem mana de la mana si angajam un mercenar :)))

    Eu cred ca special pentru asta si-a facut contul!

    10.02.2011, 11:09:38
  • artemiza.design
    artemiza.design

    @Bohemian, sunt convinsa. Contul era proaspat. A lansat rapid o multime de comenzi. Eu ma astept sa mai apara si alte "pagubite".

    10.02.2011, 11:18:00
  • delfine
    delfine

    totusi - ma intreb ce rost ar fi avut sa faca toate astea? doar daca nu o fi vreo alchoolic-shop-ista (nu stiu daca exista vreun termen :D) care nu are nici un ban - si atunci face comenzi numa asa de have some fun. Foarte Patetic! din partea ei, sincer.

    10.02.2011, 11:27:49
  • goodchoice
    goodchoice

    Oricum, partea cu feedback-urile e destul de delicata, intotdeauna vor exista situatii si situatii. In mare, un feedback odata acordat, nu ar trebui sa mai poata fi modificat de cel care l-a dat, dar, cei din echipa breslo ar fi bine sa intervina cat mai prompt in rezolvarea diverselor probleme aparute. Niste reguli clare ar trebui stabilite de la bun inceput, dar cum spuneam, aceste reguli nu au cum sa acopere toate situatiile particulare ivite, asadar prezenta unui moderator breslo se impune.
    In plus, eu nu ma asteptam sa mai primesc vreun feedback dupa ce am anulat o comanda, mai ales ca stiam ca asta e o regula impusa de breslo. Normal ca nu mi s-a parut necesar sa mai pastrez documentele justificative pt retur. Iar dupa 3 luni ma trezesc cu negativ infrumusetat cu comentarii absurde...Ce e de facut? Sa pastram chitantele de posta la nesfarsit doar pt ca unei persoane care dupa ce ca m-a pagubit, tot ei i se pune pata sa-mi dea negativ dupa nu stiu cat timp?

    10.02.2011, 11:33:22
  • goodchoice
    goodchoice

    Si eu cred ca persoanele care fac asa ceva, ori se distreaza, ori se razbuna

    10.02.2011, 11:34:07
  • mssdelilah
    mssdelilah

    Nu vad de ce s-ar razbuna.. pe ce.. pe o bijuterie? pe feedback-urile pozitive pe care le avem? Pe incapacitatea ei de a avea simtul raspunderii asupra actiunilor pe care le intreprinde? Cred ca a fost o..joaca, din partea ei, numai sa ne dea noua acum nervi..si nimic mai mult. Rusinica..

    10.02.2011, 11:42:07
  • goodchoice
    goodchoice

    De exemplu, eu cred din ce in ce mai tare ca personajul adina.muresan de la care am primit cele 8 negative, si-a facut contul chiar in ziua in care a pus comanda in magazinul meu, doar cu scopul de a-mi da negativ. Si acum, privind in urma, imi amintesc diverse "ciudatenii" in legatura cu comanda respectiva:
    A pus comanda dis de dimineata, a scris si un mesaj in dreptul comenzii, si mi-a dat si desteptarea cu un telefon matinal in care ma ruga sa-i trimit comanda cat mai repede, la matusa ei. Acum realizez ca nu era cazul sa-mi spuna mie ca numele si adresa de pe comanda sunt ale unei matusi, din moment ce eu nu aveam de unde sa stiu asta, nu mai cumparase de la mine, si contul era nou pe breslo, iar numele si adresa puteau fi ale oricui, eu n-aveam de unde sa stiu daca sunt sau nu ale ei...
    V-as da copy/paste la mesajul din dreptul comenzii, dar breslo nu-mi da voie sa dau date personale, sau sa fac corespondenta publica.....
    Si pt 2 comenzi cate a pus ea pe breslo, apar in dreptul profilului ei deja 3 nume de destinatar....ceea ce iar e ciudat!
    Ieri, dupa ce am primit feedback-ul i-am trimis mesaj si sunt curioasa daca imi raspunde. Pt ca la nr de telefon existent pe comanda si de pe care m-a sunat in dimineata respectiva a raspuns cineva care zice ca nu stie despre ce e vorba "care breslo?, care comanda?", spunand ca are nr asta de ceva timp(dinainte de Craciun...15 decembrie) Dar accentul e acelasi, de Cluj... Cam mare probabilitatea ca un nr de tel pe care l-a avut o femeie din Ardeal pe 14 nov, sa fie tot la o femeie, tot cu accent ardelenesc, dupa numai o luna!
    Si in plus, imi amintesc ca si atunci, ca si acum, vocea de la telefon seamana foarte bine cu vocea Adelei Muresan din Gilau/Cluj, personaj care a facut multe probleme, atat mie cat si altor vanzatori de pe breslo...si careia, la un moment dat a trebuit sa-i refuz comenzile si sa-i dau negativ.
    Ce e de facut?

    10.02.2011, 11:57:27
  • goodchoice
    goodchoice

    Eu una o sa adaug regula clara la Politica magazinului in care cer plata in avans pt userii noi, sau care au feedback doar de la 1-2 vanzatori, necunoscuti in lumea breslo...
    Bineinteles ca vor exista persoane care se vor simti "ofensate" de impunerea platii in avans. Dar sa fie sanatoase!
    Si, bineinteles, ca asta n-o sa schimbe cu nimic faptul ca eu deja am primit niste negative de la o persoana rauvoitoare...
    Asta poate s-o rezolve doar echipa breslo, si sper sa o faca cat mai rapid

    10.02.2011, 12:04:56
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Am primit si eu feed neutru de la o comanda anulata. Trebuie sa vorbesc cu Luigi.

    O sa vedem ce putem rezolva cu feedurile astea date aiurea. E mereu foarte dificil sa intervii si sa schimbi un feedback pentru ca noi, din afara, nu putem niciodata stii ce s-a intamplat cu adevarat.

    Inca o data, insist ca atunci cand aveti un colet retur, sa ii faceti poza si sa o incarcati la "imagine de apreciere" cand dati feedback! Astfel nu trebuie sa pastrati la infinit documente justificative pentru retur (desi cei care au PFA trebuie evident sa pastreze totate chitantele conform legii - eu de ex. trebuie sa pastrez totul 10 ani) dar stim si noi ce s-a intamplat, si cand apare un feed dinasta la 3 luni dupa tranzactie avem o situatie clara.

    10.02.2011, 12:12:56
  • mssdelilah
    mssdelilah

    Pai Cinnamon, daca ai fi lasat un negativ, clar primeai si tu unul tot negativ..

    10.02.2011, 12:18:56
  • goodchoice
    goodchoice

    Ar fi o idee buna-zic eu, si dreptul de replica la un feedback de genul asta, replica ce va aparea atat la feedback-ul celui care l-a primit, cat si in lista de feed a celui care l-a dat

    10.02.2011, 12:20:51
  • issa
    issa

    Cinnamon si eu sunt in situatia ta!
    Am trimis mesaj dar fb este tot acolo :( si ma intristeaza de fiecare data cand il vad...nu l-am meritat:(

    10.02.2011, 12:56:37
  • mssdelilah
    mssdelilah

    Multe multumiri adminilor pentru indreptarea feedback-urilor.Sper sa nu mai fie evenimente de gen pentru nimeni.

    10.02.2011, 21:15:57
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Si eu multumesc...I love you all, mai putin pe Don'soara minune.

    10.02.2011, 21:32:37
  • beadshop
    beadshop

    @cinnamon: si eu am niste neutre de multisor date de cineva care a facut o comanda prea mica (4 lei), am trimis mesaj, am anulat-o si m-am trezit cu neutru… dar cum pe forum s-a tot vorbit ca neutrul de fapt nu conteaza, am lasat-o balta....bineinteles ca pe mine ma deranjeaza cand deschid feedbackurile si vad ca am niste neutre pe nedrept! Deci daca se poate rezolva, vreau sa stiu si eu cum :)

    12.02.2011, 15:04:40
  • goodchoice
    goodchoice

    Cinnamon, am deschis alt topic pt ca aici am incercat sa ma plang, dar cu exceptia lui Loulou, nu m-a bagat nimeni in seama. Si-apoi, am crezut ca asta e deschis doar pt problema lui mssdelilah, iar eu m-am bagat ca musca-n lapte.
    Si totusi, sunt 3 zile de cand am trimis mail si mesaje adminilor si n-am primit nici macar un raspuns....
    Si in timpul asta eu ma"bucur" de 8 negative de la o persoana care n-a ridicat coletul de la posta in urma cu...3 luni!!!, care acum nu mi-a raspuns la mesajul in care o intrebam vadit stupefiata pt ce mi-a dat negativ, si care la telefon se preface ca nu stie nimic..."care comanda?, care breslo?"

    12.02.2011, 17:14:12
  • goodchoice
    goodchoice

    inca nu am primit vreun raspuns de la echia breslo, iar feedback-ul e tot acolo.... Ce pot sa spun? .....

    14.02.2011, 11:18:17
  • goodchoice
    goodchoice

    sunt 5-6 zile de cand am trimis mail la [email protected] cu problema mea si tot n-am primit nici un raspuns...macar asa, de salut.

    Imi poate spune si mie cineva daca adresa de mail [email protected] e corecta? pt ca din moment ce nu raspunde nimeni inclin sa cred ca mesajele mele au ajuns Nicaieri.

    Exista undeva pe siteul asta o rubrica de contact? Unde pot gasi adrese de mail, numere de telefon...

    15.02.2011, 22:49:40
  • Jewelswithlove
    Jewelswithlove

    Asta e adresa,sigur!Imi pare rau ca nu s-a rezolvat problema acelui feed negativ!Eu am cumparat de la goodchoice si pot sa spun cu mana pe inima ca e una din cele mai corecte persoane din cate am vazut!Extrem de politicoasa si de serviabila,avand la produse descrieri mai mult decat corecte si exacte!Sunt convinsa ca si ceilalti artizani care au cumparat de la dumneaei sunt de parerea mea,asa ca e de dorit ca acel comentariu rauvoitor sa dispara!Sper sa se rezolve totusi si cat mai repede!

    16.02.2011, 00:03:43
  • goodchoice
    goodchoice

    Multumesc Jewelswithlove!
    Imi pare rau, dar cred ca voi trimite mail-uri si mesaje zilnice la echipa breslo pana cand cineva iritat macar, se va gandi sa-mi raspunda.

    16.02.2011, 00:34:30
  • Margelute
    Margelute

    Trimite un mesaj cu mesageria breslo direct la Luigi.

    16.02.2011, 06:58:42
  • goodchoice
    goodchoice

    S-a rezolvat! Multumesc pe aceasta cale echipei breslo. Dar cred ca se putea face totusi, mai repede.:)

    16.02.2011, 09:28:39