Forum: Orice altceva Feedback negativ pt comanda anulata pe motiv de retur!

  • goodchoice
    goodchoice

    Am primit 8 negative de la o persoana dubioasa, am trimis de 3 zile mail la echipa.breslo, am trimis mesaje la luigi si la cinnamon si....nici un raspuns! Chiar nu ma baga nimeni in seama?

    12.02.2011, 08:09:05
  • goodchoice
    goodchoice

    Scriu aici istoria...din nou, in speranta ca cei din administratia breslo se vor sesiza:
    Am primit azi negativ(9feb) pt o comanda anulata pe motiv de Retur. E vorba de comanda #56122 din 14 noiembrie.
    Problema e ca eu i-am dat persoanei respective pozitiv, din greseala-si asta pt ca aveam f multe feedback-uri restante si am rugat pe cineva sa faca "jobul" asta pt mine, pt ca imi lua foarte mult timp(munca respectiva a durat vreo 3 zile si s-a oprit fix la data de 15 nov...) si cand mi-am dat seama si am incercat sa schimb feedback-ul am realizat ca nu pot.
    Dar am anulat comanda atunci.
    Iar dumneai vine acum, dupa cateva luni si imi da negativ si in plus adauga mentiunea de "atitudine rautacioasa".Eu n-am avut nici o atitudine rautacioasa, dimpotriva i-am vorbit foarte frumos. I-am trimis coletul a 2a zi, apoi l-am primit retur, am anulat comanda si...atat. In plus am platit si taxele postale tur-retur degeaba.
    Ea m-a sunat cu noaptea in cap in dimineata in care a pus comanda sa ma roage sa i-o trimit la nu stiu ce matusa, desi nu era nevoie sa-mi dea mie astfel de detalii, era suficient sa puna un nume acolo si o adresa, fara sa-mi explice ca e matusa, strabunica sau mai stiu eu cine... Mi s-a parut cam dubioasa atunci, dar am trimis totusi coletul.

    Eu nu mai am acum nici ambalajul coletului returnat si nici chitanta de la posta, din moment ce am anulat comanda(pe 2 dec) si stiam ca nu mai pot sa primesc feedback la ea, m-am gandit ca nu e cazul sa le pastrez.

    Sper sa rezolvati problema cu feedback-ul meu cat mai curand posibil.

    12.02.2011, 08:12:05
  • goodchoice
    goodchoice

    Am sunat si la nr de telefon existent pe comanda si de pe care am fost sunata in dimineata primirii comenzii, si a raspuns o femeie cu acelasi accent ardelenesc si cu aceeasi voce care m-a sunat atunci(nu cred ca mi s-a parut) care a zis "care comanda? care breslo?" si ca are nr de telefon de putin timp, "dinainte de Craciun, cam din 15 dec".
    In plus, am luat legatura cu singurul vanzator de pe breslo de la care mai are primit un calificativ pt o comanda din 11 dec, care mi-a confirmat ca si pe comanda dumneaei, e trecut acelasi nr de tel!
    Din toate astea deduc ca e vorba de una si aceeasi persoana, ca nr de telefon nu e al altcuiva incepand cu data de aprox 15 dec si ca personajul "adina.muresan" a facut contul special in ziua in care mi-a comandat, pt a ma pagubi si pt a ma denigra! Ok, am inteles, nu a ridicat coletul...oricare ar fi motivele, nu conteaza. dar pt ce mi-a dat negativ si pt ce cu astfel de comentarii?
    Si de ce pentru comenzile anulate mai poate fi acordat calificativ? Parca era o regula breslo asta...

    12.02.2011, 08:22:42
  • goodchoice
    goodchoice

    Si de ce eu nu am dreptul de a-i schimba calificativul, chiar daca am gresit? In timp ce dumneai are dreptul sa-mi dea negativ pt ca asa are chef?

    12.02.2011, 08:30:08
  • blanitza
    blanitza

    Imi pare foarte rau, goodchoice, pentru intamplarea asta oribila, si eu cred ca nu trebuie sa se mai poata acorda feedback in cazul unei comenzi anulate.

    12.02.2011, 10:14:21
  • mariapas
    mariapas

    eu nu vand pe breslo dar urmaresc ce se intampla si mi se pare ca echipa breslo nu e prea prompta, iar atunci cand e sesizata repetat de aceeasi problema devine iritata...am citit mai demult un post de-al lui havin care reclama lentoarea cu care se sesiseaza sau raspund la sesizari repetate cei din echipa breslo si a primit o replica destul de neprietenoasa din partea unui moderator...

    12.02.2011, 11:09:55
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Va rog nu mai deschideti mai multe mesaje pe acelasi subiect:
    www.breslo.ro/Forum/feedback-negativ-pe-nedrept_topic_3521

    Am vorbit deja cu Luigi, am vazut ca s-a remediat problema la Bohemian Sin si mssdeliah si credeam ca s-a rezolvat si la tine. O sa ii mai scriu inca o data pentru reamintire, mai ales ca si eu si issa avem niste neutre de la comenzi anulate de care ne-ar placea sa scapam.

    12.02.2011, 11:54:55