Forum: Suport Breslo Feedback vanzator neserios

  • prettyaccesories
    prettyaccesories

    Cum pot lasa feedback pentru vanzator neserios? Acum aproape 3 saptamani am plasat o comanda la un anume magazin. Nici pana in ziua de astazi nu mi-au sosit produsele cu toate ca am fost notificata ca produsele mele ar fi fost expediate. De atunci am tot incercat sa iau legatura cu vanzatorul pentru un numar de prezentare al coletului dar acesta nu raspunde la nici un mesaj. Eu apar cu o comanda neplatita. Este clar ca produsele mele nu au fost puse la posta si as dori sa dau un feedback magazinului respectiv, numai ca nu gasesc cum. Ma puteti ajuta?

    14.12.2015, 09:50:09
  • EtnoWare
    EtnoWare

    prettyaccesories lasa-mi un mesaj privat cu numele vanzatorului si o sa incercam noi sa luam legatura cu el. E ok?

    14.12.2015, 15:49:04
  • UniqueDesign
    UniqueDesign

    Buna seara,
    am achizitionat, cu plata in avans, din cont de firma, produse dintr-un magazin de pe Breslo.
    Produsele au fost expediate dupa aproximativ 2 saptamani, dupa lungi insistente.
    Am solicitat ca vanzatorul sa includa in colet si factura, ceea ce nu s-a intamplat.
    In acest moment nu am justificare pentru plata facuta din cont, deci nu o pot inregistra in contabilitate.
    Nu pot lasa nici macar feedback negativ, pentru ca vanzatorul nu a marcat comanda ca fiind platita.
    Vanzatorul nu are nici macar un numar de contact afisat, pentru a-l contacta telefonic.
    Ce ma sfatuiti sa fac?
    Multumesc!

    15.12.2015, 18:55:35