Forum: Subiecte de afaceri garantie produse oferite spre vanzare

  • user11913
    user11913

    Buna, as dori sa stiu de la alti vanzatori, daca ofera garantie pentru produsele vandute, care e perioada si ce au facut in cazul in care produsul, aflat in posesia clientului a fost deteriorat in timpul garantiei. trec printr-o situatie din aceasta- clienta mi-a scris ca s-a deteriorat produsul aflat in posesia ei din 27 octombrie, si nu stiu cum sa procedez. Va multumesc frumos pentru raspunsuri, sugestii, sfaturi.

    21.12.2010, 12:45:53
  • TimeToCraft
    TimeToCraft

    buna, josephine. in primul rand, depinde din ce cauza s-a deteriorat - utilizare nepotrivita, sau s-a descusut/rupt/ material prost etc. eu lucrez hainute la comanda si pot sa-ti ofer un sfat din propria experienta. in general, am reparat gratuit orice mic defect care s-a produs in urma purtarii hainelor si nu a fost din vina clientei, chiar daca era de vina doar materialul si nu vreun defect de "fabricatie". o atitudine profesionista este sa repari sau sa inlocuiesti produsul - pe termen scurt pierzi niste bani, dar pe termen lung castigi increderea clientilor.daca e vorba de o geanta (presupun) , ar trebui sa tina mai mult de doua luni, chiar daca nu mai e in nicio garantie. daca clienta insista si deja si-a pierdut increderea ca ii poti oferi un produs de calitate, trebuie sa-i restitui banii.

    21.12.2010, 15:00:06