Forum: Orice altceva "lista neagra" clienti

  • Breslo
    Breslo

    Buna, tuturor,

    Pentru ca am primit cateva mailuri de la voi cu situatii neplacute, ne-am gandit sa inviem lista neagra:

    https://docs.google.com/spreadsheets/d/13TFoZlpRZV2ix-eT8an5eompcJJttnJcJp6HlupZHQ8/edit#gid=0

    O vom completa pe masura ce apar cazuri noi. Va rugam, dca vi se intampla sa nu vi se ridice coletele sau ca nu vi se plateasca produsele, sa lasati aici sau pe [email protected] un comentariu cu username-ul clientului si motivul pentru care credeti ca ar trebui adaugat pe "lista neagra"

    Pentru a evita aceste situatii, va recomandam sa verificati intotdeauna feedbackul unui client inainte de a trimite comanda si sa lucrati cu plata in avans.

    Zi frumoasa!

    08.06.2015, 10:01:12
  • Foliaceous
    Foliaceous

    Ma intreb daca exista o "lista neagra" si pentru vanzator . am platit produsele, dar acestea apar tot ca si neplatite , desi au trecut luni bune de atunci . cu siguranta, banii au ajuns de mult la vanzator . imi displace acest gen de neseriozitate . e vreo posibilitate de a notifica vanzatorul ca a "uitat" sa mentioneze ca produsele au fost platite si sunt bine merci la cumparator ? se pare ca prin mesaj privat nu functioneza . multumesc!

    20.07.2015, 23:58:21
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Buna!

    Acesta nu este un motiv de lista neagra! Produsele au fost cumparate, plata efectuata, iar lucrusoarele trimise au ajuns deja la tine. Deci tranzactia s-a finalizat cu succes. Restul lucrurilor ce tin de managementul fiecarui magazin nu fac parte din categoria " neseriozitatii". Este posibil ca magazinul in cauza sa fi uitat de actualizarea comenzii, insa acest status nu influenteaza cu nimic comanda deja incheiata prin plata si primirea produselor.

    21.07.2015, 18:38:46
  • inna.accessories04
    inna.accessories04

    www.breslo.ro/babei A comandat un set de bratari, am livrat produsul iar dupa cateva zile am primit pachetul retur .Cand am intrebat la posta ce s-a intamplat mi-au spus ca a fost refuzat coletul!Am incercat sa contactez persoana dar nu a mai raspuns.

    23.07.2015, 10:20:57
  • YourShop
    YourShop

    www.breslo.ro/gabriellaandreea - nu a ridicat coletul si nu raspunde la mesaje

    27.07.2015, 09:51:53
  • inna.accessories04
    inna.accessories04

    www.breslo.ro/kvl1993
    Comanda, confirma si pe urma nu ridica coletul.Cand sun pentru explicatie nu e de gasit nici pe breslo nici la telefon!

    06.08.2015, 18:31:55
  • YourShop
    YourShop

    www.breslo.ro/Georgie - nu a ridicat coletul

    07.08.2015, 15:08:34
  • Bejewel
    Bejewel

    Buna seara!

    Am o intrebare. Pot acorda feedback negativ unui client chiar daca nu am finalizat comanda si am anulat-o?
    Deja duc de cateva zile discutii cu respectiva persoana, iar cand am indraznit sa ii spun ca as fi apreciat daca mi-ar fi vorbit calm si diplomat, fara sa ma jigneasca si daca ar fi citit regulamentul, a trecut la amenintari subtile. gen ''emiteti bon fiscal?'' :D
    In mod normal nu iau personal mesajele de la astfel de persoane, dar daca tot am facut un efort sa ii explic cum e cu legea comertului electronic, bonul fiscal si facturile fiscale, ma gandeam sa o si raportez.
    Multumesc!

    20.09.2015, 23:50:59
  • inna.accessories04
    inna.accessories04

    Referitor la "lista neagra" doresc sa stiu si eu ce se poate face cu persoanele respective? In ultimele luni am avut aproximativ 10-15 colete inapoiate. Nu mi se pare normal. Taxe se cer peste masura dar siguranta unde este?

    25.09.2015, 11:52:43
  • inna.accessories04
    inna.accessories04

    www.breslo.ro/NicoleBii -colet neridicat
    www.breslo.ro/iuisor- colet neridicat
    www.breslo.ro/Adrian.31- colet neridicat
    www.breslo.ro/Claudia123asd- colet neridicat

    25.09.2015, 11:55:27
  • inna.accessories04
    inna.accessories04

    www.breslo.ro/deyut -colet neridicat
    www.breslo.ro/AnaMaria17- colet neridicat
    www.breslo.ro/bosa- colet neridicat
    www.breslo.ro/Luigi123- colet neridicat
    www.breslo.ro/Loredana19- colet neridicat
    Se poate face si un calcul la fiecare colet x 20lei pe bucata.

    25.09.2015, 11:58:35
  • user78235
    user78235

    Si totusi nu le-ati acordat negativ....

    26.09.2015, 18:22:11
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Nu inteleg de ce nu se acorda feedback negativ atunci cand situatia o cere...daca nu s-a ridicat coletul, e clar, nici nu ma mai gandesc, ceilalti colegi au dreptul sa stie cu cine au "placerea" :( Acordati negativ ca nu se intampla nimic, mai ales ca situatia nu este una interpretabila, una dintre parti nu si-a respectat anagajamentul...

    29.09.2015, 20:53:42
  • LaDemoiselle
    LaDemoiselle

    @ toda - dintre cei mentionati:

    www.breslo.ro/NicoleBii -nu are feedback
    www.breslo.ro/iuisor- nu are feedback
    www.breslo.ro/deyut - are 2 feedback-uri pozitive
    www.breslo.ro/AnaMaria17- nu are feedback
    www.breslo.ro/Luigi123- are un feedback pozitiv acordat automat de Breslo
    www.breslo.ro/Loredana19- are un feedback pozitiv acordat automat de Breslo

    Daca nu si-au ridicat coletele, dati imediat negativ, sa stie si ceilalti vanzatori cum sa procedeze in caz ca primesc comenzi de la persoanele de mai sus. Iar daca drept "multumire" va acorda la randul lor negativ, scrieti la echipa @breslo pt. remediere.

    HUGS

    01.10.2015, 09:30:20
  • inna.accessories04
    inna.accessories04

    Pai si ce solutie e asta cu feedbackul? Primesc cei 30lei inapoi? :)))
    La cate produse am cumparat si eu si restu comenzilor e posibil sa le mai ratacesc . Am sa-l acord, desi nu vad o rezolvare in asta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    09.10.2015, 12:20:39
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Da, pentru tine personal nu mai este rezolvare din pacate, dar ne ajuti pe noi, ceilalti vanzatori sa stim cu cine avem de-a face. Si noi la randul nostru te ajutam pe tine dand negativ cand este cazul, ca sa stii si tu cu cine ai de-a face :)

    09.10.2015, 18:54:30
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Toda, poti lasa feedback negativ pentru comenzile neridicate si in felul acesta ii ajuti pe alti vanzatori sa actioneze ca atare. De asemenea, pentru a evita neplacerile realizate si cheltuielile in plus poti cere plata in avand pentru conturile ce nu au niciun feedback sau au feedback acordat automat. Eu asa procedez si am scutit multe pachete de trimitere inutila si costuri suplimentare.

    09.10.2015, 19:48:09
  • Craftshop
    Craftshop

    www.breslo.ro/handone
    Am trimis coletul la post restant , a stat 30 de zile si nu a fost ridicat.
    Am vorbit la telefon cu doamna , a zis ca-l ridica , nici o problema , dar a venit inapoi dupa 30 de zile. Bani platiti pt transport si pt ca a stat acolo 30 de zile , aprox 45 de lei.
    Deci atentie la HANDONE !

    18.10.2015, 22:50:05
  • Craftshop
    Craftshop

    www.breslo.ro/AnaCoja
    Am vorbit si la telefon , dar tot nu a ridicat coletul.
    Colet retur = negativ

    25.10.2015, 08:00:22
  • Lenora
    Lenora

    Sunt deosebit de furioasa, dupa ultimul dialog cu o clienta care ma temporizeaza de o saptamana cu o comanda. Astazi cand am rugat/o ca cel tarziu maine sa incheiem afacerea, a fost foarte agresiva si jignitoare, mi/a jignit copiii. De 4 ani am cont pe aceasta platforma, am legat multe prietenii ca vanzator dar si cumparator insa asa ceva nu mi/am imaginat ca exista. Clienta este : www.breslo.ro/Victoryne , ciudat ca desi la profilul sau apare feedback negativ 0 daca dai click pe "feedback negativ" apare o lista de negative, exact de aceeasi spetza. Atentie, persoana de evitat !!!

    05.11.2015, 18:23:48
  • MargelesiAndrele
    MargelesiAndrele

    Exista o baza nationala de clienti-problema in ce priveste comenzile cu plata la livrare (ramburs), si nu numai:
    www.okramburs.ro
    Acolo putem verifica un client nou (numele sau telefonul) inainte de a expedia coletul. Totodata putem inregistra clientii neseriosi.
    Se pare ca multi clienti-problema sunt dispusi sa isi indrepte greselile ca sa fie stersi de pe "lista neagra" nationala.
    Bafta!

    06.11.2015, 21:11:25
  • fimomimo
    fimomimo

    Victoryne este horror - de la mine are negativele si neutrele - jignitor e putin spus ce face - bine ca nu a ajuns sa te ameninte sau sa te sune de 20 de ori pe zi...

    07.11.2015, 18:51:05
  • joulibiju
    joulibiju

    La o saptamana sau 2 dupa ce abia deschisesem magazinul am primit un mesaj de la aceasta persoana. Bucuria de a avea prima comanda a fost inlocuita de soc si lacrimi. Se minuna de pretul "incredibil", "socant", "enorm chiar si pentru Breslo" de 180 de lei pentru un set compus din colier, bratara, cercei si inel din semipretioase, l-a catalogat drept "soc de Romania", si m-a intrebat la misto daca le import cumva. I-am raspuns frumos (nu mai detaliez), n-am primit raspuns. Cui nu-I place nu cumpara, dar sa trimiti mesaje si sa jignesti oamenii, chiar n-am inteles, decat ca unora le place pur si simplu sa faca rau.

    08.11.2015, 07:50:25
  • Fine.Things
    Fine.Things

    http://ecompedia.ro/ne-putem-apara-intr-un-fel-de-clientii-care-nu-accepta-comanda-cand-vine-curierul.html

    13.11.2015, 12:38:11
  • LadyShop
    LadyShop

    alexandrasst , a facut comanda, dela un nr. de tel. la care am sunat pt. confirmare si am fost insultata .
    Pe urma suna si te deranjeaza cu glume proaste .
    Atentie !

    28.11.2015, 10:28:41
  • Lenora
    Lenora

    Lady, ma tem ca avem un prieten comun ! Ca am primit si eu o comanda de la un user nou creat : Markoscaloo care are adresa in Bucuresti - Codrii Neamtului, tel se termina cu ...804. Din fericire nu am sunat, deci nu ma deranjeaza!

    28.11.2015, 20:22:46
  • LONA22004
    LONA22004

    www.breslo.ro/yelloww
    ...noroc ca nu era comanda mare, am considerat produsul "cazut in lupta" in perioada Craciunului.

    09.01.2016, 17:34:37
  • joulibiju
    joulibiju

    LONA22004, cum a ridicat respectiva persoana coletul fara sa plateasca?

    11.01.2016, 19:14:44
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Buna, am primit o comanda de la o persoana ...149675.Suna dubios.Ca in link-urile de mai sus.
    Dar daca incerc sa accesez contul acestei persoane imi zice ca acest cont nu exista. Dc oare ?

    13.01.2016, 12:40:25
  • decoart1
    decoart1

    Tot spuneti sa se acorde feedback negativ persoanelor neserioase , dar acest lucru nu se poate face : iti apare feedback de completat doar cand comanda e finalizata , iar eu nu o pot finaliza cata vreme nu am primit plata ( ultima rubrica spre finalizare e " confirma plata " ) .Nici daca o anulez nu am unde sa acord calificative .Si pana la urma aceste comenzi raman suspendate , ce e de facut ?
    Adaug pe lista neagra : www.breslo.ro/balaton

    14.01.2016, 21:47:19
  • Ada.Boutique
    Ada.Boutique

    www.breslo.ro/Siomana56
    www.breslo.ro/Biancaaylin
    Doua colete retur intr-o luna ... ma gandesc serios sa nu mai trimit ramburs sau sa anulez comenzile neconfirmate in 3 zile,ar fi corect?
    Mi-ar placea sa se genereze mai simplu formularul de returnare comision,adica odata cu introducerea numarului de comanda sa se completeze automat celelalte date.

    19.01.2016, 14:57:43
  • user61482
    user61482

    www.breslo.ro/d1ana - colet retur
    www.breslo.ro/cameliadinca - colet retur
    www.breslo.ro/ancam88 - colet retur
    www.breslo.ro/Razvan14077 - colet retur
    www.breslo.ro/neomafiotu - colet retur
    www.breslo.ro/pantlic - colet retur

    19.01.2016, 17:44:32
  • Beatricebijoux
    Beatricebijoux

    www.breslo.ro/ruca- colet retur
    www.breslo.ro/nykochan -clienta nu a efectuat plata(plata in cont) si nu a raspuns la mesaje

    19.01.2016, 18:19:22
  • ArtBijoux
    ArtBijoux

    www.breslo.ro/sirianca Nu recomand!Dupa aproape o luna de la plasarea unei comenzi as fii avut si eu dreptul sa stiu macar daca mai doreste produsul respectiv sau nu.Si pentru asta ar fii trebuit sa-mi raspunda la telefon sau daca nu a reusit sa raspunda cand am sunat sa ma sune inapoi...Cred ca am avut destula rabdare si chiar nu sunt genul care sa nu inteleaga aproape orice situatie...dar cu tergiversarile nu ma inteleg absolut deloc.(de foarte multi ani de cand lucrez e prima oara cand mi se intampla)

    20.01.2016, 18:49:23
  • carmenn
    carmenn

    buna fetelor! si eu am primit pe 9.01.2016 o comanda de la un numar,am sunat la telefon mi-a confirmat ca doreste produsul,i-am solicitat un mic avans ,fiind noua si de mai bine de 10 zile nu a trimis niciun avans,motivand ca a fost plecata,la ski,picioare rupte,etc.cred ca o sa anulez comanda.i-am spus ca astept insa se pare ca este teapa.:(

    22.01.2016, 16:09:18
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Desi nu am mai avut retururi de vreun an, 2016 a debutat perfect :)) www.breslo.ro/marabriana

    04.02.2016, 14:53:12
  • alexabiju
    alexabiju

    Din pacate este atat de irelevant contul celor neseriosi , incat nici nu ma obosesc sa - l fac public . Îsi pot face oricand alt cont de pe care sa plaseze o noua țeapă.

    26.02.2016, 08:44:45
  • Craftshop
    Craftshop

    www.breslo.ro/loredanarus92 - colet retur

    11.03.2016, 16:55:12
  • giulian
    giulian

    www.breslo.ro/loredanarus92 - colet retur. Acelasi client neserios am avut si eu.

    12.03.2016, 13:17:40
  • user114548
    user114548

    Consider ca ar fii util daca persoanele din lista neagra nu ar fi identificate dupa id, ci dupa nume si adresa; multi au spus...oricand se poate face alt cont, iar noi ramanem cu banii aruncati pe geam ca unii nu au ridicat coletele. Adica atunci cand introduci datele, te obliga sa da un nr de tel si o adresa. Sa nu se permita crearea contului de exemplu daca acel nr de telefon pe care persoana vrea sa il introduca, este trecut ca apartinand unei pers cu feedback negativ. Evident, si noi ar tb sa sunam pt confirmarea comenzii; s ane asiguram ca nr introdus apartine pers care a dat comanda . E munca in plus de ambele parti dr cred ca am fi mai acoperiti asa.

    05.05.2016, 10:07:10
  • LONA22004
    LONA22004

    www.breslo.ro/alexeioana
    colet retur

    22.06.2016, 18:18:24
  • MonicaIacovencoJewelry
    MonicaIacovencoJewelry

    www.breslo.ro/corinaferugean - colet trimis prin curier la data stabilita, numarul de telefon de la profil inactiv... asa ca dupa 2 zile in care s-a chinuit curierul sa o gaseasca, atunci cand a gasit-o acasa a refuzat coletul.

    23.06.2016, 13:21:30
  • MonicaIacovencoJewelry
    MonicaIacovencoJewelry

    ... darrr, a doua zi s-a razgandit si a preluat si platit coletul.

    28.06.2016, 15:56:01
  • laurina
    laurina

    www.breslo.ro/Tempe - NU a ridicat coletul. Nu a mai raspuns nici la telefon, nici la mesaje.

    05.10.2016, 13:44:39
  • GyaDesign
    GyaDesign

    Buna,
    Pentru toti cei care au avut probleme cu clienti neseriosi:
    Puteti sa-i inscrieti in baza de date nationala a clientilor neseriosi.Eu asta am si facut cu clienta mea neserioasa,in afara de feedbackul negativ de pe Breslo.

    http://www.clientineseriosi.ro/

    15.12.2016, 20:02:57
  • joulibiju
    joulibiju

    laviniaghiea din Medgidia - rezerva produsele o luna jumatate, ne intelegem asupra datei la care sa i le trimit, apoi nu mai ridica pachetul de la posta, pe motiv ca s-a inteles cu doamnele de la posta sa-l mai tina cateva zile (2 saptamani!!), fiind plecata la cules porumb.

    25.09.2017, 18:32:52
  • joulibiju
    joulibiju

    vgman - din Timisoara. A solicitat inca din august crearea unui set de bijuterii, pentru unele a trebuit sa cumpar materiale, pe altele le-am asteptat chiar o luna, apoi ne-am inteles la o data anume la care sa i le trimit, prin curier (si taxa de transport oferita cadou) dupa care nu le-a mai ridicat.

    06.10.2017, 17:33:09