Forum: Orice altceva LISTE NEGRE SI PENTRU VANZATORI

  • corinastan
    corinastan

    Nu am sa dau nume , dar nu este normal sa astept pentru un colet 2 saptamani in conditiile in care am rugat vanzatorul sa imi trimita coletul prin curierat rapid pe cheltuiala mea , am facut plata prin banca a2-a zi de la plasarea comenzii si dupa alte doua zile sa imi confirme plata , dupa alte 5 zile isi cere scuze dar nu s-a putut intelege cu cei de la curierat din cauza programului de munca , dupa care imi scrie ca a trimis coletul , dupa alte 4 zle de asteptare a coletului m-am hotarat sa ii cer banii . Mi-a promis ca in 5 zile imi depune banii in cont , lucru care nu l-a facut nici pana in ziua de azi . Precizez ca am plasat comanda pe 07.10 2015 si nu am pimit nici banii , nici coletul .

    04.11.2015, 17:10:29
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Buna!

    Poti scrie un mail pe [email protected] in care sa povestesti cazul tau, cu toate dovezile atasate si sunt sigura ca ei te vor indruma si problema se va rezolva.

    05.11.2015, 15:01:06
  • Thezora
    Thezora

    Cam.urat. Poate n-ar fi rău să dai și nume...

    05.11.2015, 15:56:32
  • corinastan
    corinastan

    Buna!
    Am facut reclamatie la ANPC, dovezile sunt depuse acolo . Nu faceam lucrul asta, dar nesimtirea si indiferenta ei m-a facut sa fac asta , ba chiar m-a pus sa sterg feedback-urile negative pentru ca imi trimite banii ,nu am sa fac lucrul asta . Sunt si eu comerciant , dar eu imi respect clientii . Am incercat cat am putut sa rezolv problema pe cale amiabila, am sunat-o dar nu imi raspunde ,iar cand i-am scris un sms ca am sa-i fac reclamatie la ANPC si Politie , imediat mi-a raspuns ca imi trimite banii , dar niciun rezultat , banii nici acum nu au intrat in cont . Cat despre nume , pot doar sa va spun ca este din sectiunea Vintage .

    06.11.2015, 11:15:51
  • MargelesiAndrele
    MargelesiAndrele

    Exista o baza nationala de clienti-problema in ce priveste comenzile cu plata la livrare (ramburs):
    www.okramburs.ro
    Acolo putem verifica un client nou (numele sau telefonul) inainte de a expedia coletul. Totodata putem inregistra clientii neseriosi.
    Se pare ca multi clienti-problema sunt dispusi sa isi indrepte greselile pentru a fi stersi de pe "lista neagra" nationala, puteti incerca, multa bafta!

    06.11.2015, 20:58:26
  • MargelesiAndrele
    MargelesiAndrele

    Am uitat sa mentionez ca in acea baza de date se pot inregistra si alte categorii de neseriosi, nu cunosc multe detalii... puteti intra pe site sa vedeti ce si cum, nu aveti nimic de pierdut...

    06.11.2015, 21:02:25