Forum: Idei si sugestii Magazin Breslo si Google Analytics

  • MumkinPumpkin
    MumkinPumpkin

    Buna si La multi Ani!

    As dori sa stiu si eu cum imi pot urmari magazinul Breslo prin Google Analytics. Nu am identificat nicio sectiune in care sa pot adauga Tracking Number-ul dat de Google Analytics.
    Foloseste cineva Google Analytics pt magazinul Breslo?

    Multumesc,
    Carmen / Cloud Louie

    27.12.2012, 10:15:32
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    Momentan nu se poate folosi Google Analytics pe magazinul personal de pe Breslo, insa lucram la asta, si in viitor va fi disponibil.

    Pana atunci, exista sectiunea statistici in magazinul tau: www.breslo.ro/Shop-Admin/orders/stats

    Zi frumoasa!

    03.01.2013, 16:15:40
  • MumkinPumpkin
    MumkinPumpkin

    Multumesc pentru raspuns dar la sectiunea indicata de voi nu se afiseaza absolut nimic.
    Puteti verifica?

    07.01.2013, 10:33:08
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    La aceasta sectiune se afiseaza vanzarile.
    Cum momentan nu aveti deloc, din aceasta cauza nu se afiseaza nimic acolo.

    07.01.2013, 15:27:06
  • DouaMainiDibace
    DouaMainiDibace

    Tot statistici vreau sa propun, sau Google Analytics, dar mai degraba ale voastre, cu toate detaliile, ca sa vedem si noi cum se comporta clientii, daca articolele de pe bloguri, si linkurile de pe unde mai sunt, aduc oamenii unde trebuie, si cu ce taguri ajung aici, etc.

    30.01.2013, 12:53:14
  • CristyJewelryDesign
    CristyJewelryDesign

    Si mie mi-ar place sa apara mai multe detalii la sectiunea statistici, ce taguri se cauta, cum ajung clientii la produse etc

    03.02.2013, 01:14:50
  • daisy.jewelry
    daisy.jewelry

    Ar mai fii interesant de stiut care este profilul vizitatorilor. Ma intereseaza daca vizitatorii mei au magazin pe breslo sau nu. Cu alte cuvinte daca ne vizitam reciproc sau ne viziteaza si potentiali clienti.

    04.02.2013, 11:48:27
  • NOvi
    NOvi

    Daisy are dreptate. Cred ca ne vizitam unii pe altii, dar vizite din afara mai putin...
    Un exemplu de site pentru vanzari de Handmade si furnituri este *** . Mie mi se pare extraordinar si ar fi bine sa luam de acolo cateva exemple.

    05.02.2013, 11:20:15
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Mie mi-e indiferent daca oamenii care cumpara de la mine sunt vanzatori sau nu. Si cei care au magazin pe Breslo conteaza ca si clienti, nu?

    06.02.2013, 23:30:49
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Si eu am aceeasi parere ca Andreea (Cinnamon): si noi suntem clienti, si majoritatea cumparam de la ceilalti, chiar de la magazine aparent concurente! Eu cumpar frecvent bijuterii, desi as putea foarte bine sa mi le fac si eu pe majoritatea... Cumpar si alte produse handmade. Si o voi face in continuare! Asadar, si eu sunt una din persoanele ce viziteaza Breslo, sunt potential client si cumparator pentru (aproape) toata gama de produse prezente.
    Nu inteleg de ce excludeti cei care au magazine pe Breslo din categoria de potentiali clienti?! Cred ca ar trebui revizuita strategia pe care mergeti, nu uitati ca in cercul handmade, orice client simplu se poate apuca de handmade si se poate transforma asadar in vanzator-client (deci cautarea acestei categorii de clienti este inutila la un moment dat). Si de cele mai multe ori asa se intampla. Asadar, vanzatorii, colegii de breasla, mai noi sau mai vechi in domeniu, sunt o categorie de client chiar vasta si nu trebuie trecuta cu vederea, fiind chiar foarte importanta.

    07.02.2013, 04:30:20
  • choice4all
    choice4all

    Aveti dreptate fiecare in felul vostru: cei care au magazine aici nu trebuie exclusi din categoria potentialilor clienti, si nu avem de ce sa ne suparam, ba chiar e o bucurie cand ne viziteaza. Dar, totodata, ar fi foarte util sa incercam sa iesim din acest cerc. Pentru detinatorii de magazine asta ar insemna largirea pietei, iar pentru platforma breslo ar putea insemna aparitia de noi doritori de magazine, pentru ca, intr-adevar, mullti dintre cei care cumpara handmade vor incepe sa si lucreze.
    Pe de alta parte, statisticile cat mai detaliate ne ajuta in stabilirea unor strategii personale de marketing, dar ne permit si o oarecare analiza a eficientei marketingului platformei.
    Dorim cu totii sa crestem, asa ca lipsa acestor statistici ne poate crea falsa impresie ca in acest fel administratorii/ proprietarii vor sa ascunda o eventuala slaba promovare a platformei.
    Concluzie: statisticile cat mai detaliate sunt de dorit si ne-ar face bine tuturor.

    07.02.2013, 08:06:10
  • choice4all
    choice4all

    Multumiri!

    08.02.2013, 20:22:14