Forum: Subiecte de afaceri Magazinul viselor?

  • amelycollection
    amelycollection

    Buna ziua!
    Am si eu magazinul meu si sunt un pic in dilema.Stiu ca toata lumea vrea sa vanda cat mai repede sau sa fie cat mai vizualizate produsele.Eu cam duc lipsa de asa ceva.
    Tot ceea ce am facut am facut cu mult drag si pasiune asa cum cred ca ati facut toti dar se pare ca ceva nu stiu sa fac : ori nu plac produsele, ori nu stiu sa le promovez, ori nu sunt fotografiate cum trebuie, ori sunt eu nerabdatoare.

    Mai am o nelamurire ( poate par stupida ) si anume :cine sunt cei care cumpara?Cei care expun si ei (ceea ce nu prea cred) sau sau care isi fac cont doar pentru a cumpara?
    Intrebarea asta mi-am pus-o in momentul in care am vazut un magazin care vinde aproape in fiecare zi un produs.
    Va doresc toate cele bune si inspiratie!

    22.05.2010, 20:44:36
  • DomnisoaraBabacilu
    DomnisoaraBabacilu

    Produsele tale sunt dragute. Cumparatori ar trebui sa apara, eventual cand ai ocazia, sa incerci si la targuri, cred ca acolo s-ar vinde foarte bine. Din ce am vazut eu la targuri, produse ca cele facute de tine se vand cel mai bine.

    Cat despre cumparatori, poti sa-ti zic ca sunt si cumparatori care vand. Eu, de exemplu, am tot cumparat, am si facut schimb, si in afara de faptul ca fac si eu lucruri, cand vine vorba de cumparat, ma comport ca orice cumparator normal : ). Ce am observat eu e ca cei care cumoara seamana foarte bine cu produsele pe care le faci si asta o sa vezi foarte bine la targuri. Eu pot sa recunosc din 100 de oameni persoana care o sa si cumpere, nu doar o sa admire. Si nici acum n-am aflat ce au in comun toti oamenii astia.

    Cred ca pozele sunt ok, sunt clare si se vad detaliile. In materie de promovare nu stiu ce ai incercat pana acum, dar ajuta treasury-urile, eu am exemple clare care fix de acolo au ajuns sa cumpere, sau topicul cu oferte care apare pe prima pagina, dar si pozele cu produse noi adaugate, ideal e sa lasi cat mai mult un produs sa se vada acolo, si apoi sa adaugi altul.


    Well, sper ca te-au ajutat in vreun fel produsele. Cel mai bine e sa stai si sa analizezi si sa te uiti in toate partile, sa vezi cum fac altii si cum ai putea sa te inspiri din metoda lor. Si sate gandesti foarte bine care e scopul lucrurilor pe care le faci, unde vrei sa ajungi, ce mesaj vor sa transmita si cum sa mentii o unitate in mesajul asta.

    Spor si inspiratie! : )

    25.05.2010, 20:10:50
  • kiti
    kiti

    Buna Amely, produsele tale sunt dragute si pozele sunt bune, dar cred ca ar trebui mai multe poze pt fiecare produs, din mai multe unghiuri si cu detalii.Breslo iti ofera 4 pozitii foloseste-le pe toate. Singurele probleme ar ramane nerabdarea ta de a vinde si promovarea. Deocamdata esti relativ noua pe breslo si mai dureaza pana devii cunoscuta.Asa cum a spus si domnisoara babacilu este important sa introduci in magazin produsele pe rand in ritm constant nu multe odata ca sa poti sta mai mult pe prima pagina.Apoi sa prospectezi piata sa vezi ce se cauta, care sunt produsele care se cer si dupa ce incepi sa vinzi conditia esentiala este calitatea si inventivitatea de-a veni cu ceva nou pentru a acoperi o gama mai larga de preferinte adica sa creezi modele pt un public mai larg sa iesi intr-un fel din tiparele bresloului .Am patit-o si eu si au fost perioade cand am avut si trei patru comenzi pe zi si perioade lungi fara nici o comanda.Am avut creatii care mie mi se pareau deosebite dar la care vizionarile erau reduse si totusi la un moment dat s-au vandut si altele cu vizionari multe dar care stau in magazin. In situatia asta umblam la pret.Cred ca si participarea pe forum este o modalitate de-a te face cunoscuta. Succes si rabdare pt ca ce-i al tau e pus deoparte si sigur iti vei gasi cumparatori.

    06.06.2010, 22:54:36
  • kiti
    kiti

    Am revazut magazinul tau si unele produse nu sunt dragute sunt f.frumoase si inedite deci din punctul acesta de vedere nu ai de ce sa-ti faci probleme, dar fa o descriere mai larga a produsului de la dimensiunea florilor, a margelelor sau pandantivului la lungimea colierului , natura materialului si chiar povestea lui.Si nu mai scrie in caps lock pt ca deranjaza la ochi .Iti reproduc o observatia amuzanta facuta de o colega breslasa referitor la acest aspect.....

    te rog NU mai scrie cu Caps. E extrem de deranjant pentru cel care citeste si are pe Internet acelasi efect ca si cum ar tipa cineva la tine.

    Are dreptate.Numai bine.

    06.06.2010, 23:10:00
  • tzuki333
    tzuki333

    mda...observatia cu caps mi se adresa mai demult...ciudat insa sfatul, eu scriu cu caps lock si nu m-a afectat in vanzari...nu cred ca un eventual client intra in magazin si zice: ''nasol, asta scrie cu caps, hai la alta, ca ma dor ochii"! hehe, cam asa, nu?:)

    07.06.2010, 14:07:26
  • tzuki333
    tzuki333

    a, mai mult: colega de breslo care ma "trasese de urech" se referea la caps in cadrul forumului, ca sarea in ochi in contextul respectiv, nu in magazin...ar fi chiar comunism curat sa ni se impuna cu ce caractere sa scriem si in magazin...i

    07.06.2010, 14:09:28
  • kiti
    kiti

    Tzuki draga n-am vrut sa te ofuschez.Remarca Andreei m-a amuzat si atat si chestia cu zgariatul pe retina am constatat-o pe proprii-mi ochi .Nu impune nimeni nici o regula pt ca traim in democratie si fiecare e liber sa se exprime cum vrea , a fost doar o sugestie vazand ca nu numai pe mine m-a deranjat indiferent dacascria pe blog sau magazin.Poate ca am redactat-o cam imperativ si-mi cer scuze daca te-aderanjat, n-a fost cu intentie.

    07.06.2010, 18:27:40
  • tzuki333
    tzuki333

    kiti, nu m-a deranjat deloc...dar imi aminteam ca mi se atrasese atentia si nu mi s-a parut ceva chiar ostentativ sa scrii cu litere mari...mi se pare chiar ca ajuta cand mai ales cand iti prezinti produsele in magazin, descrierea produselor conteaza mult. atat, nu m-am ofuscat. numai bine!

    07.06.2010, 19:52:48
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Eu nu vreau sa trag de urechi pe nimeni, sunt impotriva violentei in familie. Si noi aici suntem o mare familie :)

    Ideea cu caps e ca functioneaza ca un accent suplimentar pe un cuvant. De ex. " Imi plac LA NEBUNIE produsele din magazinul tau" sau "Medalionul este FOARTE usor pentru dimensiunile sale". Daca scriem toata propozitia cu caps e ca si cum am accentua fiecare cuvant, adica am tipat la cel ce citeste. E o chestie de Netiquette, adica bunele maniere pe internet.

    Evident ca nu impune nimeni ce si cum sa scrieti in magazin; eu cred insa ca o descriere bine formulata din toate punctele de vedere nu poate decat sa ajute. Un text scris cu caps e iritant si se citeste greu. Daca clientul va continua sa citeasca sau va trece mai departe nu pot sa spun eu, doar clientul stie ;)

    07.06.2010, 21:32:10
  • amelycollection
    amelycollection

    Va multumesc tutor pt incurajari si sfaturi.M-am decis sa am rabdare ca poate se iveste ceva.A contat mult pt moralul meu sa aud cateva cuvinte de incurajare si sa stiti ca am luat aminte comentariile vis-a-vis de "caps lock".

    22.06.2010, 18:29:15
  • antartique
    antartique

    @amelycollection

    Incearca sa treci dincolo de facilitatile pe care ti le ofera magazinul pe breslo. Daca ai un site sau un blog (banuiesc ca ai) inscrie-l in directoare web. Nu este foarte eficient insa, in cel mai rau caz, vizitele pe blog iti vor ridica moralul. F eminis.ro (cer scuze moderatorilor pentru eventuala incalcare a regulilor site-ului si sper sa inteleaga) au o sectiune de concursuri: le propui un concurs prin care utilizatorii acelui site pot castiga produsele x daca fac lucrul y...
    Deasemenea, la toate targurile la care participi nu este important numai sa vinzi ci sa dai tuturor clientilor tai (atat cei care cumpara cat si cei care nu) o carte de vizita.
    Incearca sa identifici carei clase sociale te adresezi - prin preturile pe care le practici - si carui trend de aliniezi - culorile si formele pe care le prefera clientii.
    Foloseste strategii de marketing de tipul promotiilor (gen: la 5 brose a 6-a cadou, sau 1 brosa costa 10 ron, 2 brose costa 17 ron iar 4 brose costa 13 ron, etc).
    Trebuie ca preturile produselor tale sa varieze de la 5 ron la 100 de ron, astfel incat clientul care cumpara de 5 ron sa creada ca a facut un chilipir iar clientul care cumpara produsul de 100 ron sa creada in unicitatea alegerii sale. Atentie insa, cu toate ca tendinta ta va fi sa stabilesti preturile in functie de materialul folosit si de efortul depus, pentru stabilirea preturilor ai nevoie e o terta persoana (este nevoie de o parere obiectiva). Paradoxul este ca nu noi "dam note" produselor noastre, ci clientii. Cu totii am avut superproduse care nu s-au vandut si produse mai putin frumoase care s-au dat ca painea calda.
    Mult succes!

    08.07.2010, 19:16:16
  • CrystaDesign
    CrystaDesign

    sunt de acord cu antartique

    15.07.2010, 20:48:44