- ARTGIFT
Nu stiu daca a mai patit-o cineva, dar eu sunt in situatia neplacuta de a incerca sa conving o clienta care este pe buna dreptate suparata pe mine din cauza ca n-am mai dat nici un semn de viata. Adica n-am mai raspuns la mesajele ei.
25.05.2011, 22:07:32
De fapt si de drept, eu nici macar n-am primit ultimele ei doua mesaje: nici pe mesageria Breslo, nici pe mail. Deloc-deloc!
Deci... Ce ne facem fetelor? Ce se intampla? Ne stricam obrazul in fata clientilor din motive tehnice sau?.... - tonycat
Incercati sa va trimiteti singura un mesaj, sau vorbiti cu cineva cunoscut sa va trimita mesaj. Vedeti ce se intampla.... ma gandesc ca problema nu e generala si nu trebuie generalizata, in ultimile 2 zile eu am comunicat fara probleme cu un vanzator de aici.
26.05.2011, 10:17:17 - CinnamonCloves
Artgift, ti-am trimis eu un mesaj de test.
26.05.2011, 12:12:13 - ARTGIFT
Gata! S-a elucidat misterul!
26.05.2011, 12:17:43
Clienta daduse Reply la ultimul meu mesaj direct din mail, in loc sa acceseze mesageria Breslo. Normal ca la mine n-a mai ajuns nimic...
Deci, imi retrag lamentarile, nu sunt probleme tehnice de genul asta, ci doar clienti neatenti.
:)