Forum: Suport Breslo mesaje trimise catre cumparatori, care nu se inregistreaza

  • BEAUTICIAN.TS
    BEAUTICIAN.TS

    Asta-i o alta problema....deja sunt cateva situatii in care trimit mesaje cumparatorilor, si ele ,,dispar'' pur-si-simplu. Nu raman inregistrate, si nu sunt primite. Rog adminii, sa verifice (sa nu-i mai deranjez cu telefoanele)! multumesc!

    16.08.2015, 14:14:21
  • EtnoWare
    EtnoWare

    BEAUTICIAN.TS s-au rezolvat erorile? le mai intampini? daca da, imi poti spune, aici sau in privat, despre ce utilizatori este vorba? mersi :)

    20.08.2015, 20:44:38
  • BEAUTICIAN.TS
    BEAUTICIAN.TS

    Mersi Etno!
    Problemele PERSISTA.....ce-i de facut? chiar azi (la pranz) am trimis mesaj unei cliente, referitor la comanda in curs, mesaj pe care nu l-a primit. Era si cam deranjata ca nu i-am raspuns (are dreptate...). User-ul clientului: Tamana.
    In concluzie, nu pot tine legatura cu clientii prin mesageria Breslo. Sunt vreo 8-9 zile de cand imi dau batai de cap aceste 2 probleme...si nimeni nu le rezolva, nimeni nu m-a contactat telefonic ori mesagerie.
    Deci?....astept?

    22.08.2015, 19:18:22
  • Breslo
    Breslo

    BEAUTICIAN.TS
    Am verificat si In contul tau apar toate mesajele trimise si primite (inclusiv mesajele cu userul Tamana), nu este nici o eroare, trebuie doar sa intelegi ca nu exista folder "Sent", sau "Draft" sau orice alt tip de folder.

    Cand trimiti prima oara un mesaj unui utilizator, se inregistreaza o "Conversatie" cu acel utilizator. In continuare, orice schimb de mesaje se regaseste in acea "Conversatie".

    Deci, te uiti in Mesagerie, si dai click pe Conversatia cu subiectul care te intereseaza si acolo gasesti toate mesajele, ok?

    24.08.2015, 10:02:23
  • EtnoWare
    EtnoWare

    BEAUTICIAN.TS ...eu am mai intalnit si clienti care desi au primit mesajul, sustineau ca nu stiu de el, pentru a se "disculpa" oarecum, insa pana la urma ne-am lamurit.

    Se poate ca notificarea sa le fi intrat in spam la mail (rareori, dar se poate intampla), insa oricum in sectiunea de Inbox din Breslo apar ca mesaje; daca este un client nou, poate nu este familiarizat cu platforma si nu si-a dat seama la timp...

    24.08.2015, 16:16:12
  • BEAUTICIAN.TS
    BEAUTICIAN.TS

    Multumesc ptr raspunsuri, insa sustin in continuare ca: sunt mesaje trimise de mine care nu se regasesc in discutia respectiva. Ptr user-ul Tamana, am trimis niste link-uri de care era interesata (cred ca in 21 si 22 august) si nu apar. Abia azinoapte am reusit sa trimit link-urile din nou, si observ ca sunt.
    Daca nu ma credeti, data urmatoare am sa fotografiez problema si o trimit e-mail la office. Sa speram ca s-a rezolvat problema asta. Mersi, oricum!

    24.08.2015, 21:42:30
  • bijuteriicarmen
    bijuteriicarmen

    Am patit si eu ,o clienta chiar mi-a anulat comanda pe motiv ca nu sunt in stare sa raspund la mesaj desi in istoric la mine apar mesajele trimise ,si nu este prima data cand patesc acest lucru.

    04.10.2015, 16:21:05
  • EtnoWare
    EtnoWare

    bijuteriicarmen trimite un print screen la colegii de la [email protected] sa vada despre ce este vorba, impreuna cu username-ul clientei.
    Poti verifica daca nu cumva clienta este noua pe Breslo si inca nu si-a dat seama ca mesajele apar ca si o conversatie continua..

    05.10.2015, 14:25:47
  • bijuteriicarmen
    bijuteriicarmen

    Multumesc !

    06.10.2015, 15:33:44
  • acidor
    acidor

    Buna, postez acest mesaj in calitate de cumparator:

    Recunosc ca imi plac mai mult viteza actuala a site-ului si aspectul aerisit, insa:
    - Nu mai am posibilitatea sa dau cautare intr-un magazin (in conditiile in care oricum cautarea nu avea facilitati de setat, insa exista!!!);
    - Nu mai vad vechimea unui magazin (pt mine era un criteriu important in evaluarea magazinului. Daca este nou il urmaresc cu atentie, daca este vechi poate ca mai luat candva de acolo ceva etc)
    - Mi-au disparut feedback-urile pe care le-am acordat;
    - Mi-au disparut feedback-urile pe care le-am primit;
    - Propunerea de a se introduce posibilitatea cautarii printre comenzile mele mai vechi este ignorata in continuare (recunosc ca nu se poate face de pe o zi pe alta, insa propunerea are mai mult de 1 an vechime);
    - Candva exista functia de cautare in Inbox. Daca vroiam sa gasesc un mesaj mult mai vechi al unui furnizor cu care m-am conversat introduceam numele furnizorului si gaseam toate conversatiile. Acum nu mai este posibil;
    - In plus, cred ca afisarea ultimei pagini dintr-o cautare isi are rostul ei, deoarece apasand pe acel numar ajungi la ultima pagina, avand cele mai vechi postari (daca e cautare pe Breslo) sau continand cele mai vechi conversatii sau comenzi (daca e vorba de Inbox-ul meu de 23 de pagini sau de lista comenzilor ). Scuteam astfel o multime de timp tot apasand din 2 in 2 pagini … Am cronometrat cat a durat sa ajung de la pagina 1 la pagina 50: 3 minute fara sa privesc nicio pagina, doar click si scroll de aproximativ 25 de ori;
    - Nu gasesc magazinul meu, despre care stiu ca exista de peste un an, cu plata la zi, ;

    Concluzie dupa ½ ora de “plimbat” prin noua platforma:

    Testarea unei noi platforme in varianta beta de catre cativa utilizatori inaintea lansarii ar fi dovedit o mai mare apreciare pentru toti utilizatorii (cumparatori si/sau furnizori) si ar fi scutit Breslo de pagini mai mult sau mai putin inflamate pe forum.

    In calitate de vanzator pot sa imi accesez magazinul, insa parca ideea era sa il poata gasi si altcineva, daca ar cauta dupa cuvinte cheie sau fragmente de nume de magazin. 

    12.10.2015, 17:14:45