Forum: Idei si sugestii modificari noi la sectiunea "comenzi"

  • lavi.art
    lavi.art

    buna seara
    modificarile facute in sectiunea "comenzi" sunt sub orice critica. daca pana acum am acceptat si m-am supus tuturor modificarilor dvs, desi am avut f mult de pierdut, acum nu mai sunt dispusa sa continui asa. acele mesaje prin care trebuie confirmata comanda, livrata sau platita sunt ....extrem de jenante. sincer imi este rusine sa trimit asa ceva la cei care mi-au comandat. nu mi se pare normal sa imi impuneti un mesaj...este dreptul meu de a scrie ceea ce consider ca trebuie. cu atat mai mult cu cat la comenzile livrate in acelasi oras...nu isi au rostul. eu ma intralnesc cu clientul, ii dau comanda, imi spune ca e ok, imi plateste si ajung seara in fata calculatorului si sunt obligata sa ii trimit acele mesaje stupide doar pentru a putea sa-mi actualizez statusul comenzii (livrata, platita...). cu siguranta clientii vor crede ca sufar de amnezie...
    va rog sa faceti ceva...in caz contrar renunt la magazin
    multumesc!

    02.02.2015, 18:05:54
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    In inbox ai un mesaj cu mai multe detalii despre noile comenzi. Daca il citesti, vei vedea ca poti personaliza mesajele din sectiunea setari > mesaje predefinite: www.breslo.ro/customize/messages

    In plus, poti modifica mesajul si direct din casuta de trimitere, daca dai click pe text.

    Suntem siguri ca poti sa gasesti ceva dragut sa le transmiti si dupa ce va intalniti personal. :)

    O sugestie ar fi "Mi-a parut bine sa te cunosc, sper sa revii curand in magazinul meu". Sau chiar "Cand ai timp, m-ar bucura daca ai acorda si Feedback acestei tranzactii."

    Aceste notificari au fost introduse la cererea explicita a cumparatorilor. Avand in vedere ca lucrul pe care ni l-au reclamat cel mai des este lipsa de comunicare din partea vanzatorilor, speram ca aceste notificari sa aduca un plus de transparenta si profesionalism in tranzactiile desfasurate prin Breslo.

    Multumim si spor la vanzari!

    02.02.2015, 19:14:04
  • lavi.art
    lavi.art

    buna ziua
    am intrat in inbox, am citit si personalizat mesajele
    am inteles ca aceste modificari au fost facute la solicitarea clientilor insa eu nu sunt de acord cu ele in continuare. ati putea macar introduce optiunea "skip". oricum eu nu pot trimite acelasi mesaj la clienti - difera de la client la client si de la comanda la comanda, deci nu ma ajuta cu nimic ceva prestabilit. nici acele informatii care apar in mesaje, legate de suma comenzii, modalitate de livrare... nu sunt ok (majoritatea cumparatorilor vor ceva in plus, inafara de ce au comandat si automat nu mai este aceiasi suma totala - asadar in mesaj eu le scriu o suma, iar mai jos va aparea alta...nu e ok). in ceea ce priveste clientii din orasul meu, cu care ma intalnesc de cateva ori pe saptamana, mi se pare aberant sa le trimit aceste mesaje. daca am ceva "dragut" de spus, le spun personal iar la cat de des ma vad chiar nu stiu cate lucruri "dragute" voi putea inventa. consider ca este necesara introducerea unei optiuni...
    multumesc!

    03.02.2015, 16:13:36
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Nu ma deranjeaza neaparat, de obicei comunic cu clientii, dar mi se pare putin obositor sa fiu nevoita sa scriu ...din nou si din nou. Mai ales daca sunt mai multe comenzi . Daca s-ar putea implementa optiunea de a sari peste toti acesti pasi ar fi super. Multumim.

    03.02.2015, 23:12:30
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Spre exemplu, acum am 3 comenzi deschise, deja am comunicat cu clientii, pentru o comanda deja am primit plata in cont. Acum, ca sa pot trece toate aceste comenzi la Confirmate, sunt obligata sa le scriu ceva...CE ? Deja s-a spus ce trebuia sa fie spus. ... Si sunt de acord cu ce s-a spus mai sus, difera de la client la client, unii sunt atat de vechi ca ...deja ne stim bine, nu este nevoie de toti acesti pasi . Cu unii comunic la telefon, stabilim toate aceste detalii telefonic, plata, transportul ...de ce sa ii mai trimit toate aceste mesaje ? Pe mine m-ar sacai insistenta . Deci , revin cu cererea de a introduce optiunea de a sari peste treaba asta. Multumim :)

    03.02.2015, 23:37:07
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    ...eu ma gandeam sa completez mesaje care sa se potriveasca cator mai multe situatii dar sa precizez (in mesaj) faptul ca este un mesaj automat trimis de breslo.ro...nu stiu cum altfel am putea trmite mesajele astea obligatorii, desi exista si alte cai de comunicare cu cumparatorii (scuzati cacofonia), asta ca sa nu parem amnezici sau repetitivi :))

    04.02.2015, 00:40:35
  • Breslo
    Breslo

    Noile notificari au fost introduse la cererea explicita a cumparatorilor. Din pacate primim zilnic mailuri de la ei cu probleme rezultate in urma lipsei comunicarii din partea vanzatorul.

    Momentan consideram ca este mai important pentru cresterea vanzarilor ca toata lumea sa comunice "ca la carte", obligatoriu, chiar daca uneori pare incomod pentru vanzatorii experimentati.

    Este un mod sigur de a educa vanzatorii noi si de a evita alungarea clientilor care abia fac cunostinta cu Breslo din false motive ca "nu-s seriosi vanzatorii de pe Breslo".

    Puteti folosi mesajul de Confirmare Plata pentru a-i aminti clientului de feedback, a-l intreba daca e totul in regula cu produsele si, in general, pentru a pastra deschisa legatura care il va readuce in magazinele voastre.

    Daca in cateva luni vom observa ca mesajele nu au rezultate, vom discuta atunci din nou despre ele.

    Va multumim, o seara frumoasa si spor la vanzari!

    05.02.2015, 20:09:21