Forum: Suport Breslo Nu pot adauga produse in magazin

  • abysor
    abysor

    Incerc sa adaug un produs in magazin. Am introdus toate datele, produsul apare in fila de administrare, la lista de produse. Am depăsit faza de editare dar tot nu apare in fila principala a magazinului.
    Stiți ceva?

    25.11.2014, 15:52:53
  • abysor
    abysor

    Revin: l-am vazut in prima pagina Breslo, dar la mine in magazin tot nu apare!

    25.11.2014, 16:00:04
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Este un bug ... speram sa se rezolve repede ;)

    25.11.2014, 16:03:05
  • 4handmade
    4handmade

    Asa este!! Am postat si eu un produs si ma bucuram ca il vad pe prima pagina dar nu il vad in magazin...

    25.11.2014, 17:37:33
  • BellaBijou
    BellaBijou

    E trecut deja de 10 seara, si nimic nu s-a schimbat de dimineata... Prima pagina Breslo blocata la aceeasi galerie galbena, produse listate care nu apar nicaieri, nici la categorii, nici pe pagina magazinului... un haos total. As dori sa stiu si eu cam cand ne putem astepta sa avem o platforma cat de cat functionala... Ca timpul trece, si frustrarile cresc.

    25.11.2014, 22:19:25
  • myjuditz
    myjuditz

    Acum 3 ore am incarcat un produs nou in magazin.
    Nu a aparut nici in magazin, nici in sectiunea vintage.
    De fapt, cel putin in vintage, nu a mai intrat nimic , de cel
    putin 5 ore . Breslo este complet inghetat.
    Nu este un bug, este noul site, care de fapt nu merge.
    Se pare ca nici nu exista un back up care sa fie folosit in caz
    ca noul program esueaza.
    E perfect pentru perioada in care ne aflam.
    Nu mai intra nimeni pe Breslo, nici clienti, nici vanzatori.

    25.11.2014, 22:19:40
  • 4handmade
    4handmade

    Da, si eu ma tot uit prin magazinul meu dupa prapaditul de produs pe care l-am postat :(( Am crezut ca poate a fugit pe la final pe undeva, dar nu-i!
    Mai are rost sa postam ceva? Oricum produsele non-handmade apar inghesuite in partea de jos a site-ului... doar ultimele 10 produse postate de catre toate magazinele de pe breslo...

    25.11.2014, 22:57:29
  • 3cot
    3cot

    Aceeasi problema cu produsele noi si in magazinul meu.

    25.11.2014, 23:34:21
  • abysor
    abysor

    Nici o schimbare de ieri dupa amiaza, Produsul tot nu apare in magazin!

    26.11.2014, 06:56:56
  • 4handmade
    4handmade

    La mine a aparut azi-dimineata :) Dar aseara tarziu inainte de a iesi de pe breslo, am intrat si l-am modificat. L-am pus ca este facut "inainte de 1700"! :))

    26.11.2014, 09:04:54
  • 4handmade
    4handmade

    Problema persista :((
    Adaugi un produs, apare pe prima pagina, dar in magazin nu este :(

    26.11.2014, 09:23:39
  • Breslo
    Breslo

    Buna tuturor,
    Daca produsul este vizibil in lista voastra de produse inseamna ca a fost inregistrat. Cand se vor termina de indexat toate produsele vor aparea si acestea in magazinele voastre.
    Multumim!

    26.11.2014, 15:17:51
  • BEAUTICIAN.TS
    BEAUTICIAN.TS

    Problema persista
    Adaugi un produs, nu apare pe prima pagina, apare in lista de produse dar in magazin nu este.Help!

    02.12.2014, 02:19:16
  • BEAUTICIAN.TS
    BEAUTICIAN.TS

    Problema persista
    Adaugi un produs, nu apare pe prima pagina, apare in lista de produse dar in magazin nu este.Help!
    L-am adaugat ieri produsul, si nu-mi apare in magazin nici macar azi.
    Ce inseamna asta? cum mai putem adauga produse? SUNTEM BLOCATI?
    Raspundeti, va rog, admini!!!! cat mai astept?

    02.12.2014, 12:19:56
  • MoniqueSAVON
    MoniqueSAVON

    Mi s- a intamplat si mie, dar, cand m-am uitat mai bine, nu completasem stocul; fiind zero produse in stoc, nu imi aparea produsul in magazin.

    03.12.2014, 09:33:26
  • mamashop
    mamashop

    Mi-a aparut si mie problema aceasta ieri si vad ca persista- am adaugat ieri produsul www.breslo.ro/item/colier-simfonia-albastra-1331190 - care a aparut pe prima pagina, la produse noi, insa nu imi apare in magazin. Ma puteti ajuta?
    Multumesc

    05.12.2014, 09:58:08
  • Breslo
    Breslo

    Multumim pentru Feedback,

    Acum ar trebui sa se vada toate produsele in magazine. Va rugam daca se mai intampla sa nu apara dupa mai mult de 10 minute sa ne scrieti direct pe mesagerie, ca sa putem investiga pe loc unde este problema.

    Incercam sa le rezolvam totul cat mai rapid si ne cerem scuze pentru inconveniente! Va multumim pentru rabdare!

    PS: acest subiect va fi inchis, continuam aici pentru o centralizare mai buna: www.breslo.ro/Forum/buguri-site-nou-topic-15796

    05.12.2014, 15:08:10