Forum: Suport Breslo Plata breslei

  • bijoulette
    bijoulette

    Bun gasit!
    In data de 4.07.2014 am solicitat plata prin trasnfer bancar pentru functionarea magazinului pe o perioada de 3 luni; Am achitat imediat prin transfer bancar, insa nici azi nu am magazinul activ. La detalii plata am specificat : 6 BRESLEU - 20897 -asa cum a aparut in notificare atunci cand am bifat plata prin tarnsfer bancar. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!

    07.07.2014, 19:04:19
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Cel mai bine este sa scrii un mesaj de pe mailul tau aici: [email protected]. Primesti raspuns mai rapid decat pe forum.

    Succes !

    07.07.2014, 19:26:34
  • bijoulette
    bijoulette

    Multumesc, ramonaignat! Le-am si scris :D

    07.07.2014, 23:50:04
  • SeaJewelry
    SeaJewelry

    Ai primit vreun raspuns? Si eu am realizat un transfer pe 4.07 si nu mi s-a activat magazinul inca. :(

    08.07.2014, 09:09:49
  • cactusulalbastru
    cactusulalbastru

    Si eu am platit pe 4.07 prin mandat ,trimis azi copia pe mail breslo dar tot nu s-aactivat ;de obicei dupa un mail cu copia mandatului se actva imediat!

    08.07.2014, 12:12:39
  • bijoulette
    bijoulette

    Nu, niciun raspuns pana acum :(

    08.07.2014, 16:34:46
  • cactusulalbastru
    cactusulalbastru

    Astazi nu au avut efect nici mesajele pe [email protected];altadata s-a activat magazinul indiferent de ora ,imediat dupa ce am dat mail-ul,evident la o ora rezonabila...

    08.07.2014, 17:08:38
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Eu cred ca si-au luat vacanta :) De obicei primesc raspuns rapid !

    08.07.2014, 17:50:56
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    ...si eu astept un raspuns de la ei si...nimic:(

    08.07.2014, 18:53:40
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    Scuze pentru eventualele neplaceri, iata mai jos cum functioneaza platile Breslo:

    Platile catre Breslo sunt procesate in urmatoarele intervale de timp:

    max 5 zile lucratoare - pentru plata prin Mandat postal
    max 2 zile lucratoare - pentru plata prin Transfer bancar sau Depunere la ghiseul bancii
    max 1 zi lucratoare - pentru plata prin Paypal

    Platile sunt confirmate doar dupa ce ajung efectiv la noi.

    Daca plata ta nu a fost inregistrata in intervalul de timp corespunzator, te afli in una dintre urmatoarele situatii:

    - mandatul nu a ajuns la noi
    - nu a fost completat corect codul comenzii de breslei ce ne permite sa iti identificam magazinul.

    Pasul urmator este sa trimiti un mail cu dovada platii pe adresa [email protected], cu subiectul "Confirmare plata BRESLEU-XXXX".

    Din acest punct, daca banii au intrat deja in contul Breslo, echipa va procesa plata in momentul in care va va citi mailul. Cererile trimise catre adresa [email protected] sunt rezolvate in ordinea primirii lor.

    Zi frumoasa!

    10.07.2014, 14:03:50
  • user4059
    user4059

    Rog reactivare magazin, plata a fost efectuata prin internet banking in data de 06.03.2015. Am trimis si mesaj la [email protected], insa fara rezultat.
    Multumesc!

    10.03.2015, 19:11:59