Forum: Suport Breslo Plata breslei
- bijoulette
Bun gasit!
07.07.2014, 19:04:19
In data de 4.07.2014 am solicitat plata prin trasnfer bancar pentru functionarea magazinului pe o perioada de 3 luni; Am achitat imediat prin transfer bancar, insa nici azi nu am magazinul activ. La detalii plata am specificat : 6 BRESLEU - 20897 -asa cum a aparut in notificare atunci cand am bifat plata prin tarnsfer bancar. Ma poate ajuta cineva? Multumesc! - ramonaignat
Cel mai bine este sa scrii un mesaj de pe mailul tau aici: [email protected]. Primesti raspuns mai rapid decat pe forum.
07.07.2014, 19:26:34
Succes ! - bijoulette
Multumesc, ramonaignat! Le-am si scris :D
07.07.2014, 23:50:04 - SeaJewelry
Ai primit vreun raspuns? Si eu am realizat un transfer pe 4.07 si nu mi s-a activat magazinul inca. :(
08.07.2014, 09:09:49 - cactusulalbastru
Si eu am platit pe 4.07 prin mandat ,trimis azi copia pe mail breslo dar tot nu s-aactivat ;de obicei dupa un mail cu copia mandatului se actva imediat!
08.07.2014, 12:12:39 - bijoulette
Nu, niciun raspuns pana acum :(
08.07.2014, 16:34:46 - cactusulalbastru
Astazi nu au avut efect nici mesajele pe [email protected];altadata s-a activat magazinul indiferent de ora ,imediat dupa ce am dat mail-ul,evident la o ora rezonabila...
08.07.2014, 17:08:38 - ramonaignat
Eu cred ca si-au luat vacanta :) De obicei primesc raspuns rapid !
08.07.2014, 17:50:56 - Carmen.Sylva.ART
...si eu astept un raspuns de la ei si...nimic:(
08.07.2014, 18:53:40 - Breslo
Buna,
10.07.2014, 14:03:50
Scuze pentru eventualele neplaceri, iata mai jos cum functioneaza platile Breslo:
Platile catre Breslo sunt procesate in urmatoarele intervale de timp:
max 5 zile lucratoare - pentru plata prin Mandat postal
max 2 zile lucratoare - pentru plata prin Transfer bancar sau Depunere la ghiseul bancii
max 1 zi lucratoare - pentru plata prin Paypal
Platile sunt confirmate doar dupa ce ajung efectiv la noi.
Daca plata ta nu a fost inregistrata in intervalul de timp corespunzator, te afli in una dintre urmatoarele situatii:
- mandatul nu a ajuns la noi
- nu a fost completat corect codul comenzii de breslei ce ne permite sa iti identificam magazinul.
Pasul urmator este sa trimiti un mail cu dovada platii pe adresa [email protected], cu subiectul "Confirmare plata BRESLEU-XXXX".
Din acest punct, daca banii au intrat deja in contul Breslo, echipa va procesa plata in momentul in care va va citi mailul. Cererile trimise catre adresa [email protected] sunt rezolvate in ordinea primirii lor.
Zi frumoasa! - user4059
Rog reactivare magazin, plata a fost efectuata prin internet banking in data de 06.03.2015. Am trimis si mesaj la [email protected], insa fara rezultat.
10.03.2015, 19:11:59
Multumesc!