Forum: Bug-uri probleme

  • floricele.de.lumina
    floricele.de.lumina

    ....si eu am probleme ,nu pot vizualiza magazinul ....

    18.02.2014, 17:51:25
  • Breslo
    Breslo

    Ne cerem scuze pentru inconveniente, de acum inainte Breslo ar trebui sa faca fata mai bine numarului mare de vizitatori noi.

    In cursul zilei de astazi am facut un upgrade de memorie pentru ca site-ul sa mearga mai repede. Daca mai descoperiti totusi alte erori, semnalati-le va rugam pe Forum sau pe [email protected]

    Seara frumoasa!

    18.02.2014, 18:17:43
  • daisy.furnituri
    daisy.furnituri

    Pe viitor, trebuie sa stiti ca upgrade-urile, update-urile, toate lucrarile de mentenanta se fac noaptea. Toate site-urile si providerii care se respecta asa fac.

    Va laudati ca vreti sa aduceti mai multi vizitatori pe Breslo. Foarte bine! Dar ce o sa creada acesti noi vizitatori cand intra pe site si nu se vede nimic? Ma indoiesc profund ca se mai intorc.

    Inainte sa mai faceti un asemenea proiect de dezvoltare, asigurati-va ca aveti suportul tehnologic.

    Sa speram ca nu vor mai fi probleme de acum incolo.

    19.02.2014, 11:08:38
  • andy99
    andy99

    Buna ziua,

    De 45 de minute incerc sa plasez o comanda si, in plus, deja imi pierd rabdarea pentru ca este a doua oara cand scriu acest mesaj (nu se salveaza si ma trimite catre prima pagina). Nu pot plasa comanda pentru ca se blocheaza in momentul in care selectez numarul de produse si nu se salveaza. Oricum daca nu se rezolva ma voi orienta in alta parte, asa cum probabil au facut si multi alti cumparatori.

    Multumesc

    20.02.2014, 11:56:01
  • FIMARC
    FIMARC

    andy99 - daca doriti sa cumparati ceva de pe breslo si nu puteti plasa comnada puteti folosi mesageria - luati linkul produsului si il puneti in mesagerie si spuneti vanzatorului ca nu puteti plasa comanda si cu siguranta nu va va refuza nimeni sau contactati vanzatorul si veti gasi impreuna o solutie optima.

    20.02.2014, 18:55:35
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    ...rugam adminii sa ia masurile care se impun, ar fi pacat ca performantele obtinute pe alte planuri de echipa breslo, sa fie umbrite de aceste probleme tehnologice care persista de prea mult timp!!!

    21.02.2014, 03:36:42
  • myjuditz
    myjuditz

    Dupa mai bine de 20 de minute, produsele noi
    nu sunt afisate la categoria lor - din nou.
    Tocmai ma pregateam sa aduc laude modului cum
    s-a rezolvat problema functionarii site-ului, dar iata,
    iar avem probleme.

    21.02.2014, 13:40:10
  • myjuditz
    myjuditz

    Dupa 50 de minute, ultimul produs la mine in
    magazin tot nu este listat - iar cand va aparea impreuna
    cu nu stiu cate altele , va fi undeva foarte in urma, in
    functie de ora la care a fost postat in magazin.

    Avem fiecare dintre noi o politice personala in postarea
    produselor noi, degeaba am postat eu la ora 13.30 cand ar fi fost
    primul listat, peste nu stiu cate ore - va fi poate pe pagina 2.

    Cum naiba sa-ti faci treaba asa ??!!

    21.02.2014, 14:14:53
  • Breslo
    Breslo

    daisy.furnituri - referitor la vizitatori noi, nu, nu ne laudam, pentru ca nu ne sta in fire, noi chiar o facem. Depunem tot efortul sa nu mai fie probleme. Multumim pentru intelegere!

    andy99 - din cate am vazut in contul tau singurele comenzi pe care le dai sunt cele in magazinul facute-de-mana care e tot magazinul tau. Nu stim cum au facut alti clienti dar ce faci tu sigur nu e ok!

    afterforever - la ce fel de probleme te referi mai exact, la cele pe care le ai tu sau ceilalti utilizatori? Iti stam la dispozitie pe [email protected] pentru orice fel de sesizare sau informatie suplimentara

    myjuditz produsul tau apare pe prima pagina, ti-am trimis pe mail acum un print screen. Te rugam uita-te cu atentie si foloseste un limbaj civilizat. Si te rugam sa muti produsul din categoria handmade in non-handmade!

    21.02.2014, 14:37:45