Forum: Idei si sugestii Profil livrare produse imbunatatit

  • user22061
    user22061

    1)imi doresc ca atunci cand imi creez un profil de livrare sa am posibilitatea sa bifez comanda minima acceptata de magazinul meu , iar clientul cand doreste sa trimita o comanda sub aceasta limita sa primeasca mesaj de avertizare ca nu a ajuns la suma necesara pentru a putea fi trimisa comanda (cer acest lucru pentru ca sincer m-am cam saturat sa anulez comenzi de 2 - 3 lei si sa dau explicatii inutile )
    2)tot din profilul de livrare sa pot bifa suma peste care ofer transport gratuit ( nu as mai fi obligata sa adaug sau sa scad taxa de livrare in functie de valoarea comenzii si bineinteles sa dau explicatiile de rigoare)

    21.01.2014, 00:57:08
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Sustin!

    21.01.2014, 13:27:48
  • user48842
    user48842

    sustin!!!

    21.01.2014, 23:41:58
  • claudette2
    claudette2

    o idee foarte buna, sustin

    22.01.2014, 20:48:00
  • fimomimo
    fimomimo

    Sustin, nu-mi place sa mai explic inca o data fiecaruia cam tot ce scrie in politica ( rar citita :| ); un sistem automat ar face ca lucrurile sa se ifaca intelese, fara chestii de genul .. oare chiar e transportul gratuit ?..etc.
    eu am anulat 5 comenzi saptamana aceasta si am explicat ce si cum si in mesaj si in breslo mail, destul de mult timp pierdut mai ales ca nu am primit decat un mesaj inapoi si restul sunt in aer

    23.01.2014, 19:24:14
  • Discover.the.magic
    Discover.the.magic

    si tagurile acelea ar trebui modificate, unele sunt degeaba. era unul "ziua mortilor sau ceva de genul", inutil

    23.01.2014, 20:02:49
  • Dungulitze
    Dungulitze

    O idee excelenta!

    24.01.2014, 18:46:53
  • corainadori
    corainadori

    De acord!

    25.01.2014, 08:46:11
  • balanmiha72
    balanmiha72

    sustin

    31.01.2014, 07:53:57
  • user21
    user21

    ma gandeam si eu ca ar fi bine sa apara in profilul de livrare taxa pentru plata ramburs si plata pentru plata prin operatiuni bancare - m-am cam convins cat citeste populatia politica magazinului.
    "impreuna cu alt produs" e complet inutila, la cum e gandita si pusa in practica right now.

    07.02.2014, 11:29:30
  • nikolla
    nikolla

    Si nu este singurul mesaj de acest gen pe care il primesc .....

    '' ...Mesaj de la cumparator
    Buna,

    As dori sa stiu in cazul in care doresc sa platesc ramburs mi se percepe vreo taxa pentru ca din cate am citit in polica magazinului nu ar trebui deoarece comanda mea depaseste 100 lei, dar nu inteleg de ce imi apare 10 lei cost la livrare produse.

    Va multumesc,... ''

    Surprins neplacut clientul !!!!!
    Ar trebui adaugate mai multe obtiuni la profilul de livrare! Multumesc

    18.02.2014, 14:10:56
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    Multumim pentru sugestii. Le vom include in noul sistem de calcul al taxelor de transport, ce urmeaza sa fie implementat in lunile urmatoare.

    Seara frumoasa!

    18.02.2014, 18:31:56
  • MujeryChicky
    MujeryChicky

    Sustin!

    19.02.2014, 00:16:56
  • user22061
    user22061

    Eu am ajuns la concluzia ca nimeni nu citeste politica magazinului . Multumesc mult pentru raspuns si pentru ca tot ati luat in calcul cele cerute de mine eu propun un sistem mai elaborat care m-ar scuti chiar de orice problema :
    Exemplu politica magazin la intamplare:
    -comanda minima 20 lei
    -transport prin posta romana ; - 10 lei
    - gratuit pentru comenzi peste 100 lei
    - gratuit pentru plata in cont peste 50 lei
    -transport prin curierat : - 20 lei
    - gratuit pentru comenzi peste 300 lei
    - gratuit pentru plata in cont peste 150 lei
    Pasul 1: comanda sa nu poata fi trimisa daca nu atinge suma de 20 lei
    Pasul 2: alegeti optiunea de plata : -posta romana ramburs
    - posta romana cu plata in cont
    - curierat ramburs
    - curierat cu plata in cont
    in acest pas sa apara deja sumele de plata in functie de valoarea comenzii , sume stabilite de catre vanzator din profilul de livrare
    exemplu :
    la o comanda de 20 lei sa apara : 10 lei , 10 lei , 20 lei , 20 lei
    la o comanda de 50 lei : 10 lei , 0 lei , 20 lei , 20 lei
    la o comanda de 100 lei ; 0 lei , 0 lei , 20 lei , 20 lei
    la o comanda de 150 lei : 0 lei , 0 lei , 20 lei , 0 lei
    la o comanda de 300 lei ; 0 lei , 0 lei , 0 lei , 0 lei
    Se va lua in calcul automat varianta bifata de catre cumparator
    In acest mod cred ca va fi foarte clar pentru cumparator ce mod de livrare alege
    Pentru magazinele care nu accepta transport prin curierat ar trebui sa selecteze acest lucru tot din profilul de livrare.
    In speranta ca m-am facut inteleasa multumesc mult pentru atentia acordata

    20.02.2014, 09:14:13
  • ramonaignat
    ramonaignat

    da, sustin si eu !

    20.02.2014, 10:23:55
  • Jewel.ia
    Jewel.ia

    Am intrat pe forum cu intentia de a deschide aceasta discutie, se pare ca nu sunt singura persoana careia i-au trecut prin minte cele deja expuse aici.

    08.03.2014, 14:11:17
  • foambubbles
    foambubbles

    Si eu am intrat pe forum pentru a deschide aceasta discutie. :)

    Ar fi foarte util sa fie obligat clientul ca la finalizarea comenzii sa aleaga metodele de livrare si plata care ii convin, in functie de costuri. Foarte bune ar fi si mesajele de atingere a comenzii minime sau unui prag dupa care nu va mai plati costuri de transport.

    Ar fi foarte clar si pentru clienti si pentru vanzatori si am economisi timp pierdut cu mesaje si explicatii inutile.

    + mesaje predefinite(setate de vanzatori) atunci cand au fost expediate pachetele (nu doar bifarea optiunii-pachetul a fost expediat; nimeni nu verifica acolo statusul comenzii).

    05.04.2014, 11:47:48
  • user22061
    user22061

    tocmai am primit o comanda cu acest mesaj si iar trebuie sa dau explicatii :(
    BUNA ZIUA
    DACA VALOAREA PLATITA VA FI DE 101.80 LEI, CONFORM ANUNTULUI DVS CA LA VALORI MAI MARI DE 100 LEI TRANSPORTUL ESTE GRATUIT, ATUNCI VA ROG SA-MI LIVRATI COMANDA
    ALTFEL, DUPA ALGORITMUL DE MAI JOS AR FI DE PLATIT 8 LEI TRANSPORT- CAZ IN CARE NU MAI DORESC LIVRAREA COMENZII
    SPER SA NU VA DERANJEZE ACEST LUCRU
    MULTUMESC

    07.05.2014, 18:05:41
  • fimomimo
    fimomimo

    Ar fi fain ceva mesaje automate, dar pot fi facute de vanzator pana evolueaza lucrurile, faci un standard in care complectezi cu datele aferente comenzii... suna bine dar de multe ori timpul nu e de partea ta.
    De obicei trebuie 1-2 mesaje pana ce se rezolva lucrurile :D niste casute in care sa bifezi... plata ramburs / plata avans si taxele aferente fiecaruia ar fi de folos, cam toate se imbarliga acolo :D

    12.05.2014, 15:07:54
  • just.paintings
    just.paintings

    Tot mai multi cumparatori mentioneaza ca nu au cum sa selecteze modalitatea de livrare la plasarea comenzii. E clar ca e deranjant si pentru vanzatori, dar mai ales pentru clienti.

    15.05.2014, 09:05:54