Forum: Idei si sugestii "Divizarea" comenzii

  • Lauralia
    Lauralia

    Am avut acum cateva zile o problema cu o comanda de vreo 10 produse, care din pacate continea si un produs rezervat pentru altcineva (in mod clar sistemul cu scris "rezervat" in titlu nu functioneaza eficient, dar rezervarea era tot pentru o doamna de pe Breslo si nu am stiut cum altfel sa procedez). Din pacate, nu am avut cum sa confirm comanda pentru 9 produse si sa o anulez pentru unul, asa ca a trebuit sa o anulez pentru toate si sa rog cumparatorul sa comade din nou... si m-am incurcat teribil in cantitatea produselor intre timp. Ma gandesc ca ar fi util (mai ales pentru magazine mai mari; mie asemenea comanda nu mi se intampla tocmai des, din pacate!) sa poata confirma/anula si individual; sau exista optiunea si nu am zarit-o eu?
    Laura

    19.03.2010, 23:24:50
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Nope, optiunea nu exista momentan.
    oricum, cred ca sunt rare cazurile in care se anuleaza doar o parte a comenzii. In orice caz, daca se mai intampla, cred ca e mai bine sa confirimi comanda cu totul, sa anunti clienta despre produsul rezervat pe care nu il vei putea livra si apoi sa repui doar produsul respectiv din nou in stoc manual. Trebuie doar sa fii atenta la suma totala, din care evident va trebui sa scazi costul produsului rezervat.

    20.03.2010, 14:57:14
  • Lauralia
    Lauralia

    Pai... m-am gandit si la asta; dar daca procedam asa, imi aparea produsul de doua ori la "vandute" (si din cate am constatat, de pe lista de vandute nu se poate sterge cu nici un chip). Asta ar fi fost nu numai o minciuna, dar mai ales o contradictie, tinand seama ca eu scriu pe majoritatea produselor mele ca sunt unicat (si chiar nu am de gand sa le repet).
    Banuiesc ca nu e o problema care sa se repete foarte des; dar la acel moment, m-a incurcat foarte tare!
    Laura

    21.03.2010, 23:50:19
  • AngelBijoux
    AngelBijoux

    Cred ca daca atunci cand cineva te roaga sa ii rezervi un anumit produs ar face comanda normal si te-ar ruga sa il trimiti peste o saptamana-doua-noua, sau cum va puneti voi de acord, ar scuti astfel de neplaceri. Clientii in general omit partea cu rezervatul.
    Oricum un alt cumparator il refuzi in timpul asta deci tot acolo e.

    26.03.2010, 20:40:18