Forum: Suport Breslo repunere in vanzare

  • raluca29
    raluca29

    Am o comanda anulata.Cum pot repune in vanzare produsul?

    26.10.2015, 08:21:48
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Nu s-a actualizat automat stocul in momentul anularii?

    26.10.2015, 10:30:09
  • raluca29
    raluca29

    S-a actualizat , dar dupa minute bune.Multumesc pt raspuns.Exista vreun formular pentru recuperare comision boost la vanzare sau se actualizeaza automat?

    26.10.2015, 18:52:30
  • EtnoWare
    EtnoWare

    raluca29 poti trimite un mail la [email protected] impreuna cu link-ul catre produsul care a fost cumparat, apoi comanda a fost anulata, iar echipa o sa recalculeze sectiunea de financiar a ta; deocamdata nu este un formular de returnare a comisionului disponibil, insa este in lucru :)

    29.10.2015, 17:34:49
  • user4039
    user4039

    Am vandut un produs, si nu reusesc sa il repun in stoc pentru ca l-am refacut. Adica nu gasesc produsul in lista de produse...sunt doar cele in stoc, produsele vandute nu le gasesc....si din comanda cand intru in produs nu am buton de editeaza stoc sau ceva...Stiti vreo metoda? In postez din nou? De asemenea, nu am mai urmarit, exista vreo modalitate de ordonare personalizata a produselor in magazin?

    31.10.2015, 13:45:21
  • nikolla
    nikolla

    -Pentru a vedea produsele cu stoc 0 : Contul meu->Admin->Produse->Cauta si aici adaugi la Stoc cifra zero in ambele campuri (in loc de 1 pui 0 si in loc de infinit pui tot zero). Apoi apesi pe imaginea produsului sau editare produs si schimbi stocul.
    -Ordoanre personalizata nu avem inca dar speram ca va fi introdusa .

    31.10.2015, 17:36:21
  • user4039
    user4039

    Merci

    01.11.2015, 12:51:23
  • DyaGcraft
    DyaGcraft

    O sa scriu aici, imi cer scuze dar breslo nu vrea sa-mi publice un subiect nou, cauza bineinteles nu o cunosc.
    Fetelor, mi s-a intamplat ca la editarea produselor sa mi se solicite numarul de telefon si introducerea unui cod. Ati patit si voi asa ceva? Mai ramane sa ni se ceara CNP-ul.

    27.11.2015, 11:07:05
  • joulibiju
    joulibiju

    Da, scrie nr de tel si apoi primesti prin SMS un cod, pe care il scrii acolo.

    28.11.2015, 10:05:50
  • yuki
    yuki

    Buna seara, magazinul meu este expirat si vreu sa il reactivez dar cand apas pe cumpara breslei sunt redirectionata pe prima pagina si cand intru la Admin la fel . Cum pot cumpara breslei?

    02.12.2015, 03:29:01
  • EtnoWare
    EtnoWare

    yuki scrie un mail la [email protected] si o sa iti activeze magazinul pentru vanzator :)

    02.12.2015, 14:19:01