Forum: Suport Breslo Rog o clarificare despre plata comisionului la vanzare

  • user8272
    user8272

    Am o nelamurire. Daca optez pentru plata comisionului la vanzare la un anume produs si apoi il sterg pentru ca s-a vandut pe o alta platoforma, trebuie sa mai platesc comisionul? Poate ma lumineaza cineva :) Multumesc!

    11.10.2015, 20:00:35
  • stanka
    stanka

    Nu, nu trebuie. Numai daca apare produsul in "comenzi livrate" ti se ia comisionul.

    11.10.2015, 20:13:25
  • user8272
    user8272

    Multumesc mult pentru raspuns! :) Este probata de tine, sa inteleg :) Ca numai asa am o garantie :)))

    11.10.2015, 20:29:52
  • DanaH
    DanaH

    Eu am avut asa un caz si nu mi s-a luat comision pentru produsul sters. In lista de comisioane cu care sunt datoare care apare la partea financiara imi apare doar cel pentru o vanzare facuta pe Breslo.

    12.10.2015, 10:07:30
  • user8272
    user8272

    Multumesc Dana! :) Mai este o situatie...in cazul in care reduc un produs si el se vinde redus, comisionul Breslo se aplica pretului de vanzare redus, nu? Sper ca nu se calculeaza la pretul intitial. Poate ca s-a mai scris despre asta, nu stiu, n-am stat sa sap in arhiva :) Multumesc fetelor!

    13.10.2015, 13:39:17
  • LaDemoiselle
    LaDemoiselle

    @ Elyseeart - procentul se aplica la pretul cu care ai vandut produsul, adica la pretul redus, daca ai avut reducere. Eu am avut produse vandute in acest fel iar comisionul mi s-a aplicat la pretul redus.

    13.10.2015, 14:25:44
  • joulibiju
    joulibiju

    Se aplica la pretul redus, eu am vandut cu preturi reduse si comisionul s-a calculat la pretul de vanzare, adica acela redus.

    13.10.2015, 14:41:07
  • user8272
    user8272

    Multumesc @joulibiju! E foarte bine asa :)

    13.10.2015, 20:30:52
  • Nelli
    Nelli

    Buna ! As avea nevoie de un pic de ajutor, azi mi-am deschis un magazin si am adaugat un produs , cum mai pot adauga alte produse in magazin .. Multumesc

    21.10.2015, 10:24:31
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Bun venit!
    Intri in sectiunea din dreapta sus si alegi Admin. Apoi Produse si gasesti un botnel albastru(partea de sus) cu Adauga un produs nou. Completezi toate campurile necesare, selectezi metoda de boost pe care o doresti si gata, produsul tau este in magazin! Spor!

    21.10.2015, 17:18:45
  • fimomimo
    fimomimo

    Cineva a comandat un set de cercei si nu a mai confirmat comanda, eu am anulat-o dar la financiar imi scrie ca am de achitat boost-ul pentru acel produs desi comanda nici macar nu a fost acceptata.
    Informatiile se actualizeaza lunar sau ?

    31.10.2015, 10:50:49
  • daisy.jewelry
    daisy.jewelry

    fimomimo, am avut si eu aceeasi problema si mi s-a raspuns pe mail ca se va implementa o cerere de retur a bresleilor.

    03.11.2015, 22:07:31
  • EtnoWare
    EtnoWare

    fimomimo scrie un mail la [email protected] cu subiectul "recuperare comision - comanda anulata" care sa contina numarul comenzii si produsul care a fost in comanda; deocamdata recuperarea bresleilor din comenzile anulate se face "manual", pana la introducerea unui formular :)

    04.11.2015, 22:15:46
  • Breslo
    Breslo

    Buna, tuturor,

    Gasiti aici formularul pentru retur: www.breslo.ro/refund

    Este o varianta incipienta, interfata se va mai modifica pe parcurs, dar functioneaza corect.

    Zi frumoasa!

    10.11.2015, 09:39:00
  • stanka
    stanka

    Nu am gasit nicaieri, in formularul de comanda, adresa de email a cumparatorului ca sa pot sa completez formularul de restituire a comisionului. Poate nu vad eu :((
    Ma poate ajuta cineva?

    10.11.2015, 11:02:00
  • LaDemoiselle
    LaDemoiselle

    Formularul imi cere completarea unei adrese de mail a cumparatorului.
    Nu am folosit decat mesageria Breslo.
    Nu stiu adresa de mail a cumparatorului iar formularul nu se inregistreaza fara completarea unei adrese de mail valide.
    Imi puteti spune cum s-ar putea rezolva?
    Sau fac eu ceva gresit aici? :)
    Multumesc!

    10.11.2015, 13:39:53
  • LONA22004
    LONA22004

    Buna dimineata! inca tot am o nelamurire: daca s-a sters boost-ul, oare dece mai platesc comision de vanzare? multumesc

    30.11.2015, 07:50:41
  • user11913
    user11913

    Buna ziua,
    am o comanda anulata din 12 noiembrie si vreau returnarea comisionului. In formularul de returnare trebuie sa completez adresa de mail a cumparatorului. Nu am acea adresa. Ce fac in continuare? Nu pot trimite formularul fara adresa completata.
    Va multumesc .
    Delia

    05.12.2015, 12:51:27
  • user11913
    user11913

    Am revenit !
    Am reusit sa trimit formularul de returnare a comisionului fara sa completez adresa de mail a cumparatorului.
    Am primit un mesaj ca nu am fost taxata pentru aceasta comanda. Super !
    Multumesc. O zi buna tuturor!
    Delia

    05.12.2015, 12:58:08